Nee geen online pass nodig. Ja soms lukt het gewoon niet om te passen naar waar je wilt. Pass naar iemand die in 1 lijn naast je loopt lukt vaak niet of soms gaat de bal automatisch naar de verkeerde , ondanks dat degene die jij voor ogen had er veel beter voorstond.
Zo slecht is PES 2012 niet, bij deze PES is er tenminste geen domme cursor gekut. En de looplijnen zijn veel beter.
Irriteer me vooral aan het passen en het schieten, sommige animaties die slecht zijn uitgewerkt zijn, wat overigens niks te maken heeft met de verouderde engine.
pes 12 is een game met veel goeie punten maar enkele foute dingen die het (voor mij persoonlijk) helemaal verpesten
Is er nog iets van een XBW community of een andere community die online leuk is om te spelen? Dus niet alleen maar Barca en Real.
PES Holland en Digitaalgras hebben een eigen community en organiseren ook toernooien. Maar volgens mij kan je ook potjes tegen elkaar spelen en ga ervan uit dat de meeste daar niet met Barca en Real spelen. Erger me zelf overigens ook aan die gasten online die alleen maar met Barca en Real spelen. Ook zwaar kut dat je niet quitten tijdens teamselectie.
Oke nice, community heet gewoon PES Holland? Heb ik nog een wachtwoord nodig? Welke option file gebruikt iedereen hier? Linkje zou ook wel fijn zijn. Ik heb nu al een paar potjes gespeeld online maar ik kan gewoon niet scoren
Argentinie overgehouden in de finale. Was een toernooi met een andere opzet. 9 teams uit 9 categorieen (van goed naar slecht , mijn beste was argentinie en slechtste was zuid-afrika) kon je kiezen en je speelde in het toernooi maximaal 9 wedstrijden (6 in de poule en 3 t/m de finale als je die haalt). Ik ben zo geeindigd dat ik m'n beste team heb over kunnen houden voor de finale. M'n tegenstander ook, hij heeft Brazilie.
Noo 3-2 verloren , wat een kutwedstrijd . Betere van het spel , maar bij 2 v/d 3 goals mocht het gewoon niet. Eerste goal pakte Cambiasso de bal van Burdisso af , waarna Pato door kon lopen en scoren. Derde goal was een zacht maar hoog schot van Robinho vanaf 30 meter die op de lat ging . Mijn keeper duikt onder de bal door en de bal stuitert via de lat terug naar m'n keeper. Helaas was hij nog dronken van gisteravond, want hij bleef gewoon liggen. Pato schoot daardoor de 3-2 binnen in de 85ste minuut. Ach ja, ben geen held in finales
Check het forum van www.pesholland.nl, de rest wijst zich vanzelf We werken als enige met een wachtwoord om een overvolle community te voorkomen, maar die stuur ik je dan wel toe.