1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is nou precies de essentie. Het bevredigende gevoel na een goal. Als ik de previews zo lees gaat dat gevoel nog veel beter worden. Ik ben erg benieuwd naar Gamescom. Daar zullen de mensen zoals jij en ik ook de game kunnen proberen.

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fingers crossed!

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    that's the feeling of PES ;)

4. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    kan ik mij ook opgeven om de bete te testen over een poosje??

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je kan dit proberen :p

Voor MLO was vorig jaar ook een closed beta, hopelijk dit jaar ook (en zit ik er eens bij, ben hardcore :p)

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Oh thanks maar londen vind ik wel een beetje ver voor een beta..

Idd hopen op en mlo (nieuwe game feature) die we kunnen testen wil het namelijk snel testen en tips geven ;)

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is eigenlijk al bekend of je weer L1 moet indrukken om een manual pass te maken?

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Voor zover ik begreep is dat niet zo. Er zit namelijk in de settings een regelaar met 5 streepjes die je kan verschuiven. 0 streepjes is volledig manual passing en 5 is semi-manual passing.
    Je kan die regelaar ook op een waarde ertussenin zetten, bijvoorbeeld 2 of 4 streepjes.

Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh...... fantastisch Han!!

YES!! Ik hoop dat het zo dan ook goed werkt.

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Beter niet :p

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hypothetisch stukje 8). Het zegt niets, en wat is PES zonder Seabass? :p

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zou je ook niets aan hebben. Het enige wat FIFA beter zal hebben dan PES 2012 is het animatie-gedeelte en daarvoor hebben ze peperdure hardware die menselijke bewegingen omzet in animaties.
    Dat heeft PES ook wel, maar van mindere kwaliteit. Dus als Rutter die hardware niet mee zou nemen naar Konami, dan heb je niks aan hem.

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is 1 vraag die ik wel zou willen stellen aan iemand die een playtest gaat doen.

De verschillende nivo's, heet dat nog regular-proffesional-top player?

Ok, daarvanuitgaand. Stel je speelt op proffesional en je gaat dat op top player spelen. Wordt de tegenstander dan beter of wordt jouw eigen team slechter/moeilijker te besturen?

14. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou laten we het is proberen. Misschien komt de serie dan weer beetje tot leven...

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nog niet bekend. Maar waarom zouden ze dat veranderen?

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik dat veel beter vind. Zou betekenen dat de AI nu eens echt beter wordt door voetbal te spelen en gaat verdedigen ipv dat mijn sterspeler ineens minder kan dan een nivo lager.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jawel, maar je moet rekening houden met mensen van allerlei niveau. De ene kan nu eenmaal minder goed spelen op het hoogste niveau dan een ander en dan vind die het spel misschien niet meer leuk.
    Zo zou Konami minder spellen verkopen en Konami wil natuurlijk een zo groot mogelijk publiek bereiken...

Laatst bewerkt: 5 jul 2011
  18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik wil dat online als 'slechte teams' zoals bv Ajax en bv Napoli tegen elkaar spelen, dat het niet zo'n slomme wedstrijd wordt, maar ook een beetje als real & barca tegen elkaar spelen.

En ik vind het verschil echt overdreven te groot als Ajax en Real tegen elkaar spelen.

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar daar heb je juist die verschillende nivo's voor toch? Als je niet zo goed bent speel je regular, en als je wel goed bent speel je top player.

Nu is de tegenstand van regular hetzelfde als op top player, alleen met dit verschil: ik kan zelf ineens veel minder spelen. Alsof er een rem op je zit.

ALs ik dan mocht kiezen, word ik liever helemaal weg gespeeld door een barcelona achtige AI op top player. ;-)

Laatst bewerkt: 5 jul 2011
  20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap wat je bedoelt, ik vind het op Topplayer vaak ook vervelend om te spelen, niet omdat het te moeilijk is, maar omdat je eigen team gewoon opeens minder kan. Er zitten ook fases in de wedstrijden dat er niets meer lukt. Als je 1-0 voorstaat en je hebt 3/4 deel van de wedstrijd gehad waarin jij de baas bent, dan lukt vanaf minuut 75 opeens niets meer. Vaag.

Ik vind overigens wel dat het in elk voetbalspel zo is geweest. Het liijkt me ook moeilijk om het te kunnen inbouwen, omdat het ook dan oneerlijk gaat aanvoelen. Als iedere pass van de CPU aankomt, de ene na de andere schitterend aanval wordt opgezet en jij bijna niets meer klaar kunt spelen omdat de CPU alles gaat onderscheppen. Dat ga je dan krijgen.

Eigenlijk vind ik op topplayer spelen niet leuk, maar ik doe het altijd omdat ik vind dat ik dat aan mijn stand verplicht ben. Dat doe ik al als ik een nieuw PES deel voor het eerst opstart. Ik zit zo in dat spel, dat ik ook dan makkelijk meekan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina