1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, het ziet er geweldig uit, maar ik vraag me af of dit niet aan andere controls kan worden toegewezen. Ik las dat je met de rechter stick de speler moet aanwijzen ( dat is nog te doen ) maar als je de aangewezen speler wilt selecteren voor de loop-actie, dan moet je R3 gebruiken, dus de rechter stick indrukken.
    Ik weet niet hoe dat bij jullie gaat maar mijn controller is nogal stug qua gevoel als je R3 wilt gebruiken. Zou je het niet beter kunnen hebben dat je een van de schouder-knoppen gebruikt, samen met de richting van de rechter-stick om een mannetje te selecteren?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik las in een vlugge bij masturberen 8).
    Is het al zo erg :lol:

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Volgens bronnen komt Suarez op de cover!

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik hoorde juist Ronaldo. Stond er in 2008 ook op.
    Al zou het logischer zijn om een Xavi of Sneijder er op te knallen, aangezien ze de nadruk op passing game willen leggen ipv individuele tricks.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Suarez zou betekenen dat ze meer nadruk willen leggen op schwalbes, kaarten-naaien enzovoort. Kan me niet voorstellen dat ze PES met dát imago willen opschepen....

Maar wat vinden jullie nou van die opmerkingen van mij uit post #301? Daar had ik nu graag een reactie op gezien:confused:

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Ik kan het me voorstellen.....

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet Van der Vaart erop ja.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Sowieso snap ik nog niet hoe het werkt aangezien je rechter stick nu voor tricks is.. Hoe gaat dat dan? Ik vond dat trick systeem in 2011 geweldig, nu maakte je écht schijnbewegingen met je stick. Als je alleen knopjes doet voelt dat nu als trick.
    Dus ben benieuwd.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat de tricks met een schouder-button+ R2 is.
    Laat je de schouderbutton los dan bedien je het tweede spelertje met de rechterstick, denk ik.
    Maar ik raad dat hoor....

10. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu er steeds meer nieuwe informatie incl. de benodigde video's opduiken over over PES 2012, moet ik zeggen dat ik voor het eerst sinds een jaart of 4 weer interesse in PES begin te krijgen. Alle filmpjes over loopacties, etc. zien er erg goed uit.

Ik ben alleen bang dat de manier waarop je op doel schiet te eenvoudig zal zijn. Dit ziet er erg 'arcade' uit. Schoten lijken met een simpele druk van de knop de kruising in te vliegen. Ook de keepers zien er hier niet helemaal goed uit. Ik hoop dat ze deze zaken nog aanpassen, mocht ik gelijk hebben.

Het zou toch zonde zijn om in een geweldig gelijk opgaand potje volop strijd tegen je vrienden waarin je de één na andere aanval stopt en zelf de meest fantastische aanvallen je op de mat legt, je eindelijk doorbreekt....en dan; kies een hoek en druk op de schiet knop. Ehm...dat gaat hem niet worden. Het is juist de één tegen één spanning, zoals in Pes 5, die zo lekker aanvoelde (net als de hele game). Het ging dan echt om inzicht, timing, precisie. Laten we hopen dat het wordt aangepast.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Heb je PES2011 gespeeld? Schieten was daar écht lastig, en super gebalanceerd. Dat was echt een fantastisch schietsysteem.
    In de 2 filmpjes van PES die ik nu heb gezien is het echt fucking dramatisch ja. Arcade is precies wat ik dacht, dit is geen PES! Dus hopelijk fixen ze dat schieten.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Daar ben ik dus in het geheel niet bang voor. Schieten is zelden echt heel kut geweest in PES, was vaak een sterk punt ivm de Fifa serie. In 2011 was het top, in het begin vond ik het vreselijk en dacht ik alleen maar pisballetjes te kunnen schieten.

Ik geloof niet dat ze echt heel veel veranderd hebben. Ook niet als ik naar het filmpje kijk. Ik heb ook dat lange filmpje gekeken, die dus niet van Konami zelf afkwam en daar zag ik in 40 minuten niet zulke ballen voorbijkomen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Die van 40 minuten heb ik niet gekeken. Maar in dat filmpje wat ik postte is het echt wel heel vreemd dat schieten.
    Maar je hebt gelijk, schieten is altijd 1 van de beste dingen in PES geweest, lijkt me sterk dat ze dit opeens verneuken (alhoewel, het blijft Konami).

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ehh Han? En wel huilie huilie Ronaldo op de cover zetten? Suarez had de naam schwalbes te maken, maar dat station is hij inmiddels allang voorbij. Geweldige speler en dito instelling.

Ben ook sinds jaren weer echt enthousiast over PES. Ik hou een slag om de arm, maar als het vet speelt.... dan gaat ie er zeker komen! FIFA 12 lijkt inmiddels te stagneren wat nieuwigheden betreft. Leuk die animaties enzo, maar die waren al erg goed. De AI daarentegen...

Dus ook ik heb stille hoop op weer een toppertje!

Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Suarez is dat station voorbij? Dan heb je zeker de Copa América niet gezien?
    Ik kan je vertellen dat het bij de wilde beesten af was. Hij heeft Mascerano rood aangenaaid en verscheidene andere spelers geel. Verder veel tijdrekken en rollen over de grond. En maar klagen tegen de scheidsrechter. Misschien heeft hij zich bij Ajax ingehouden, maar eenmaal in zijn nationale team was het weer de oude Suarez.
    Je kan hem nog steeds 'bewonderen' want zondag is de finale van de Copa America ( sport 1 ) waarin Uruguay speelt tegen Paraguay en ik verwacht weer een hoop theater, dat zijn ze daar in Zuid-Amerika blijkbaar zo gewend...

Overigens ben ik het eens met je over Christiano Ronaldo; daar heb ik een hekel aan.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez is altijd diezelfde speler, of 'winnaar' gebleven. Hij heeft het alleen in de Eredivisie uitgezet op een gegeven moment. Bij L'pool/in Europa/WK/Copa America doet hij het gewoon wel weer.

Om het ontopic te houden: misschien inderdaad niet zo'n goede optie voor de cover! :+

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hasa;t de woorden uit mijn mond. Dat konijn spoort niet. En hij kan aardig voetballen, meer niet.

Als zijn instelling niey veranderd kotsen hem in Engeland zo uit.

Walgelijke speler.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Walgelijk vind ik overdreven. Vind jij Iniesta ook een walgelijke speler, of Busquets? Qua gedrag zie ik namelijk weinig verschil.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Suarez is wèl walgelijk, in een heel andere orde dan Busquets of iniesta. Ik snap de vergelijking niet.

Maar goed, terug naar PES 2012:
    Ik heb begrepen van posts op WENB dat de meeste mensen de nieuwe manual off the ball speler-besturing erg moeilijk lijken. Mij ook eerlijk gezegd. Je hebt wel een geweldige hand-oog-coordinatie nodig om twee verschillende stick-bewegingen te kunnen maken. Het zal me alleen lukken als mijn mannetje aan de bal zeeën van tijd heeft en ik er het nut van zie.

Ook in de podcast van WENB hebben ze het over de moeilijkheidsgraad gehad. Konami had ze gezegd dat de functie alleen als een extra optie is toegevoegd voor de zeer sterke spelers, als extra uitdaging, maar dat je met de superieure nieuwe gameplay-AI het eigenlijk niet nodig hebt.
    Ook in verdedigend opzicht hoef je de manuele actie niet te vrezen ( uit oogpunt van een potentiele glitch ), want de verdedigende AI reageert er prima op, niet te vergelijken met die van FIFA 4 waar deze optie ook in zat.

Laatst bewerkt: 23 jul 2011
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Precies, dat gaat mij echt niet lukken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina