1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Komt die haat voort uit jaloezie ofzo?

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    welke haat? en jaloezie waarop?? 8)

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Off-topic: Ik vind Iniesta en Busquets beide ook behoorlijk zuigertjes. Let volgende keer maar op wie er volgende keer als eerst bij de scheidsrechter staat, of wie er overdreven valt. Beide kunnen er ook wat van. Ik praat het gedrag van Suarez echt niet goed, maar hij is echt niet de enige.

Ik ben echt geen Suarez fan, qua spel is hij veel te onrustig etc., maar ik vind het jammer dat er niet uit een ander perspectief naar hem kan worden gekeken. Ik heb ook snel het idee dat mensen die geen supporter zijn van Ajax, Suarez ook minder kunnen waarderen.

On-topic: Blijkt dus dat er nog heel veel nieuws moet gaan komen, ben benieuwd! Als ik de gameplay die is gelekt al zo bekijk, lijkt het me weer een heerlijk ouderwets PES-spel. Nu maar hopen dat ik niet te vroeg juich.

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Over Suarez, maar heeft geen zin eigenlijk om die discussie hier te voeren. ;)

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ahh okee ja idd.. dacht dat je het had over PES/FIFA

maar snap je wel ;)

6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Han, ik denk dat het in de praktijk wel mee valt. Je hoeft natuurlijk niet altijd te kijken. Zeker niet als je een beetje ingespeeld bent.

Met je linkergast met de bal doe je gewoon je ding. En de spits die je controleerd stuur je zo de hoek in zonder echt te kijken, door die rechterppok rechtsonder te mikken.

Je weet wat ie doet, en je gaat daar gebruik van maken. Ik denk dat na een tijdje je precies weet hoe een spits diep loopt, en dus hoef je dat ook niet steeds goed in de gaten te houden.

(ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, maar ik zie het helemaal zitten)

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kijk er naar uit. Mijn coördinatie is wel goed. Benieuwd of ik ermee kan spelen.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als jij het niet kan, zou ik niet weten wie het wèl kan... :)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wij mannen kunnen geen twee dingen tegelijk. :+

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    pes wordt een vrouwen game :eek:

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik moet het nog maar zien met die "dubbele" besturing. Kan erg vet zijn, maar het moet natuurlijk ook goed werken. Ben erg benieuwd. Volgende week is de Gamescon waar veel beeldmateriaal vandaan zal komen.

@Han, btw ;) Suarez uitgeroepen tot speler van de Copa ;) In de finale wederom belangrijk met zijn 1e treffer (5 in totaal). Je kunt hem walgelijk vinden, maar het is een ontzettende goede speler die bijna alles heeft. Nare trekjes, tjah... dat heeft ook met cultuur te maken. In Zuid-Amerika leren ze al vroeg theater maken. Als ik moet kiezen tussen Ronaldo of Suarez, doe mij dan maar Suarez. Maar als ik eerlijk ben interesseert het mij geen ene hol wie er op de cover staat. Als het spel goed is mag het van mij ook blanco met alleen een logo in de winkel worden gedropt. ;)

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Volgende week al de Gamescon? Dat is snel! Konami heeft toegezegd dat er dan veel bekend wordt gemaakt... ik ben ook benieuwd ;)

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Sorry, mijn fout... The next gamescom will be open from August 17 to 21, 2011.

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MATIG!!!!!!!!! Hahaha, ik was al plannen aan het maken Jows, ;-).

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    :):

16. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe video: One on One:

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Release date UK 14 oktober, Duitsland eind september. Benieuwd welke Releasedate wij krijgen...

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Een van de mindere videos om eerlijk te zijn.

@kwdtje; UK was met 2011 ook 1 week later, dus verwacht ergens begin oktober.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wij krijgen het altijd toch samen met Duitsland? Dat zou dan eind september zijn... hóóp ik :)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina