1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Goed nieuws met betrekking tot het schieten in de laatste code:

2. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    En om daar aan toe te voegen:

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, mooi is dat altijd, hoe 'goed' er naar de fans geluisterd wordt. En dan is het spel uit met wat irritante bugs er in en kan je maanden wachten tot er een patch komt (of er komt helemaal niets)...

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Deze kende ik nog niet met Ronaldo en Neymar erin:

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Na 3 jaar geen PES ga ik hem weer halen.
    Heb er zin in.

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik wacht het rustig af. Ieder jaar zijn steeds de beloftes en voortekenen heel positief, en vervolgens is het dan helaas toch weer niet 'zoals vroeger'.

Moet wel zeggen dat ik dit jaar ook niet zeker weet of ik wel een nieuwe FIFA ga halen. Ik heb niet echt het idee dat de 'verbeteringen' in die game ook echt verbeteringen zullen zijn, zoals dat nieuwe collision gebeuren waarbij je straks alle kanten opstuitert... (wat ik nu al irritant vind in FIFA).

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gelukkig heeft Fifa nooit irritante bugs in het spel zitten toch? Ik snap je terughoudendheid, ik heb hetzelfde, het is alleen zo zinloos op dat ieder jaar weer ter herhalen. Er zijn altijd wel een paar teleurgestelde ex PES spelers die hier komen rond de launch om alle leuke nieuwtjes te betitelen als: 'Eerst zien, dan geloven'. Dat is wel een beetje lame aan het worden.

Ik bedoel, ik heb geen interesse in Fifa, ik kom dan ook niet in het Fifa 2012 topic. Ik ga daar alleen maar negatief zijn. Sommigen ex PES spelers komen hier, onder het mom dat ze zo hopen dat PES weer zo goed was als vroeger, en meer dan het bovenstaande komt er vaak niet uit. Er wordt bijna nooit inhoudelijk gereageerd op een nieuw feit van het spel. Als men positief is, dan wordt daar lacherig over gedaan. It's getting old people, ik zeg bye, bye, zwaai zwaai.

Ontopic dan maar weer,

Gisteren iemand gesproken die een preview code heeft gespeeld, hij was erg positief, vooral over de flow van het spel. Ook zitten er nog wel wat dingen in waar hij minder positief over is. Het switchen was beter, maar nog niet het wallaha waarover gesproken wordt. Ik ben iig wel erg benieuwd naar de game, ik hoop op een verbeterde versie van PES 2011.

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn post was niet eens bedoeld om te bashen. Meer over dit soort berichten in het algemeen. Dat er kennelijk in de voorbereiding wel geluisterd kan worden naar kritiek en niet als een spel uit is. Is precies hetzelfde met FIFA.

Maar ja, persoonlijk heb ik eigenlijk helemaal geen zin in een nieuwe footie. Vind de laatste FIFA nog lekker spelen. Beide hebben wat mij betreft geen vernieuwingen die ik nu echt mis. Maar ja, je weet hoe het gaat he? Je wilt toch (online) wat potjes kunnen ballen... Dus ja, ik zal toch wel weer een van de twee kopen. En ik mis PES wel een beetje.. :'-(

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de nieuwe AI van PES 2012 wel een belangrijke vernieuwing eigenlijk. De AI van zowel Fifa 2011 als PES 2011 is nou niet bepaald geweldig te noemen. Ik irriteer met vooral bij PES 2011 aan de looplijnen, vooral aanvallend gezien.

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Bij FIFA heb je ook die irritante AI hoor. Dan breek je eruit met je winger, en wat doet je spits? IPV dat hij de ruimte in duikt voor de goal komt hij verdomme mee die hoek inrennen... 8)

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is inderdaad een fout in FIFA11, maar is al verbeterd in FIFA12 (nieuwe personality-vorm).

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Volgens mij zat het ook niet zo duidelijk in Fifa WC2010, en vond ik die sowieso iets minder frustrerend om te spelen.

Wat mij betreft kwam WC2010 het dichtst bij PES5 qua gameplay. Ik vond FIFA 11 geen vooruitgang.

13. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In WC2010 vind ik de balans ook wel het beste ik kon daar op veel meer verschillende manieren scoren.

Ik vind het pass systeem wel een vooruitgang in fifa 11 omdat het tempo veel lager is geworden en wat realistischer.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Maarre, tof allemaal hoor, maar volgens mij is dit het PES 2012 topic?

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pes 5 is heerlijk soepel,ik speel hem nog wel eens op de 360...ziet er niet uit man op een LCD tv...pffffff..maar goed speelt wel heerlijk.Bij PES 6 was het ook nog een beetje aanwezig,daarna was het gevoel helemaal weg helaas.Laten we duimen voor PES 2012...al beken of er een demo komt en wanneer?

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben verbaasd over deze uitspraak.
    Op de Gamescom zal pas het overgrote deel van het spel bekend worden gemaakt.
    Ik weet nu al dat het spel veel beter dan PES 2011 is, alleen al op grond van de superieure AI. En de rest die er bij komt maakt het alleen nog maar interessanter om naar uit te kijken. Dan moeten die game-modes echt helemaal niets voorstellen als het verschil tussen PES 2012 en 2011 minder groundbreaking zou zijn als PES 2011 t.o.v. PES 2010 was.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    PES 2010 zoog wel heel hard hoor Han :D 2011 was een verademing, dus ik verwacht niet dat het verschil tussen 2011 en 2012 net zo groot zal zijn. But, we will see.

18. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  19. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe penalty system:

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ''Zo kan je nu de hulp die je krijgt bij je passes in vier niveaus instellen, maar zelfs op het laagste hulpniveau voel ik nog steeds dat ik geholpen wordt.''

Wat een afgrijselijk citaat uit die preview.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina