1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    In 20 minuten kom je helemaal niets te weten. Ik ga elk jaar naar de Gamescom en ik ben een echte PES freak, ik ga bijna speciaal voor PES daarheen. Vorig jaar heb ik bij Insidegamer een hele dag PES 2011 gepeeld ruim voor de game uit was en zelfs toen kon ik nog geen onderbouwde mening geven, het is gewoon te kort. In Duitsland speel je korte potjes van 5 minuten, terwijl er 500 achter je staan te hijgen omdat die ook willen spelen.

Dus nee, je komt niet echt iets te weten, niets meer dan een 1ste indruk die nog niet zoveel zegt, zoveel heb ik wel geleerd de afgelopen jaren.

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    De keren dat ik ben geweest was het wat rustiger. Dat was volgens mij in 2007 en in 2008. Toen was het nog in Leipzig (pokke eind). Het is idd jammer dat je maar 5 min kunt spelen, maar je kunt ook bij anderen kijken. Je kan wel zien hoe spelers zich gedragen natuurlijk.

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, natuurlijk. Maar het is onmogelijk om een goed oordeel te kunnen vellen. Daarvoor zou je rustig de tijd moeten nemen, en dat heb je daar niet. Ik was er overigens ook in 2007 en 2008 :+

De ervaring heeft mij geleerd dat de manier hoe PES voelt als je het daar speelt, heel anders is als je het spel thuis zit te spelen. Natuurlijk kun je bepaalde zaken zien, maar echt uitgebreid testen is er niet bij. Daarbij heb je NIET de tijd om aan je opstelling te sleutelen (vinden de wachtende niet zo tof), en dat is toch een van de belangrijkste zaken in PES om goed te kunnen testen.

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wat dat laatste betreft geef ik je gelijk, maar een kort potje kan je al wel iets vertellen over de flow van het spel. Beweeglijkheid van spelers, responsetijden, etc.

Of te wel, speelt het lekker of niet....

5. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Achja, ik zie het wel. Ik vind het alleen al leuk om eventjes te kunnen spelen.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Toch ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen. Vooral de bekende vraag "hoe het voelt".
    Dat kan je namelijk niet aan video's afzien.
    Je kan de passing aanpassen aan je eigen smaak. Zo schijnt er nu een sliderbar te zijn met vijf graderingen hoe 'manual' of 'geholpen' de passing is. Ik zou graag van jullie horen of je dat op die demo daar kan instellen en wat het beste is.
    Uiteraard ben ik naar een hoop meer nieuwsgierig, maar ik begrijp dat je maar weinig in 2x 5 minuten kunt uitproberen.

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In 5 minuutjes wordt het moeilijk diep erin te gaan, maar je kan toch wel het 1 en ander zien/voelen.

Vele mensen spelen die 5 minuutjes, en letten allemaal op andere zaken, dus als je alle meningen bij elkaar op telt, dan krijg je wel een aardig beeld van pes.

Het is altijd zo gebleken dat de gameconversie heel veel lijkt op de gouden versie. Dus ja, als we goede geluiden horen, dan ga ik er vanuit dat dit wel overeen gaat komen.

Laat maar komen die gameplaybeelden.

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De Gamescom-versie is volgens Murphy een update van de preview versie van een paar weken geleden.

9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en ik las dat de interviewers een update van de update krijgen, haha. Weet niet wat het precies in houd, maar het klinkt goed.

10. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Adam Bhatti op twitter:

A lot of questions about when the #PES2012 demo is hitting. Really fucking soon is the answer. You'll have bashed it before #FIFA12 demo

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als het zo snel is, verwacht je het rond Gamescom, zou ik haast zeggen...

12. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik gok midden volgende week vanwege wekelijkse PSN updates. Hoe dan ook: super!

En: Gamescom #PES2012 code is newer than my preview code. Will include better shooting, and better keepers. Can't wait for the vids!

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Sorry everyone, can't reveal the demo date for #PES2012, but it will be in your hands soon. And I don't mean @JonMurphy_PES type soon...

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ben benieuwd. Houd ons op de hoogte als je meer hoort :)

15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    *Update* – ”First” PES2012 demo is out NEXT WEEK!

*Update* – Cristiano Ronaldo is confirmed cover star for PES2012

*Update* – ”myPES details announced. Sync PES 2012 with your Facebook account. Play offline and offline and all results are recorded.” KonamiUK

*Update* – Seabass took to the stage and did his intro in German. Nice.

*Update* – New trailer shown.

*Update* – Active AI and Football Life detailed.

*Update* – Gameplay video compliments of ProrevoTV

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, lol, ik zat het op hetzelfde moment op Digitaalgras te zetten :)
    Die video van die wedstrijd: Daar zitten twee slechte spelers te spelen zeg: In één tempo alle ballen zo hard mogelijk naar voren en dan weer de andere kant op volgens hetzelfde patroon. Daar schiet de kijker niet veel mee op.

Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat filmpje..... Wat triest.... Ik mag toch echt hopen dat je weer de spelsnelheid kunt aanpassen, dit gaat helemaal nergens over. Ziet er echt niet uit....

18. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Dat nieuwe filmpje van Prorevo is al een stuk beter. Althans begint met een leuke aanval van Duitsland (tegen Frankrijk).

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat ziet er inderdaad niet uit, maar we hebben toch al betere filmpje gezien de laatste weken? Zoals op Jeuvideo. Daar was het tempo normaal. Ik zeg al, deze spelers peren de ball gewoon zo ver mogelijk naar voren. Het doet het spel natuurlijk geen recht.

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de snelheid echt om te janken. Ik hoop echt dat je het kunt aanpassen. PES 2011 speel ik op -2, dan pas gaat het op voetbal lijken. Weet iemand trouwens of de speelsnelheid kunt aanpassen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina