1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik wil meer licenties!!
    Ik wil een 2e divisie van elk land, en niet een standaard 2e divisie voor elke competitie!!

    En meer sfeer, veel meer sfeer
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hier ben ik idd bang voor :) Moet er dan echt een generatie consoles overheen gaan voordat Konami dit soort dingen gaat aanpassen?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Niet meer licenties, meer slots om te editten..
    Als ze er gewoon 3 fake leagues instoppen en genoeg edit slots toevoegen zodat je ELK team kan aanpassen ben ik echt blij.
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nouja als er maar meer 2e divisie´s komen, en desnoods dat die ook allemaal fake namen hebben maar wel met kloppende spelers(zoals Barclays ook heeft met sommige teams)

    daarnaast zouden meer 1e divisie's fake leagues ook wel welkom zijn, kunnen we eindelijk in de bundesliga voetballen \o/

    maar iig als ze er meer fake leagues in stoppen hoop ik ook dat ze de mogelijkheid geven om die intestellen als 2e divisie..


    Daarnaast zou een soort shop (like Forza) ook wel chill zijn,, dan heb je wat meer aan je "Pes punten" waar je nu alleen maal stadion onderdelen, menu's etc. mee kan kopen..
    Dan maak ik een Shirt voor een team dan kunnen andere mensen die kopen en ze in zo'n fake league stoppen
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Ik voetbal al sinds 2010 in de Bundesliga hoor ;)
    Gewoon een OF downloaden en gaan. Hoeven ze van mij echt geen licenties van miljoenen te kopen.

    Zolang CL en EL nog maar in de offline ML zitten geïntegreerd ben ik een tevreden man qua licenties. Dat is echt zo awesome als je met een Engels team uit de 2e divisie Europa League speelt :cool:.
    Die muziekjes zijn ook tof :p
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Schandalig als ze die animaties echt niet gaan fixen. Het ziet er werkelijk niet uit in '11.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dan wordt het tijd voor Fifa voor jou denk ik :+

    Ik stoor me er niet zo heel erg aan, ik vind het jammer, maar de gameplay blijft voor mij leuker en toffer dan die van Fifa.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Wat bedoel je precies? Animaties zitten toch niet in de engine vastgeroest? Met Euphoria kunnen ze volgens mij echt wel wat goeds doen met de animaties...

    http://www.naturalmotion.com/euphoria

    Lees dit maar eens.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat ze dat teveel geld gaat kosten. Ze hebben niet zoals EA een studio waar ze even aan Mocap kunnen doen volgens mij. Een nieuwe engine zou wat dat betreft nieuwe manieren kunnen brengen.

    Gebruikt Konami de Euphoria dan?
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Nee (nog niet) :p.
    Gerucht ging dat ze het gingen implementeren in PES2011 maar dat is er niet van gekomen. En het is niet zo dat het alleen voor de mega grote blockbusters wordt gebruikt, het zat geloof ik ook in Backbreaker.
    http://uk.xbox360.ign.com/articles/993/993701p1.html

    Best lovend stukje btw.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gelezen, en ik vind het maar zwakjes allemaal. Weinig vernieuwingen en ik lees niets over echt belangrijke zaken als het cursor switchen. Dat killed de game gewoon. Of heb ik daaroverheen gelezen.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Ik vind dit
    anders een hele harde uitspraak! :eek:
    En Pass Support klinkt vernieuwend, en niet te vergeten Set Pieces die je eindelijk kunt aanpassen!
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, ik hoor dat in elke hands on of impressie van WENB. Het tweede deel klinkt dan wel heel goed, de set pieces aanpassen. In het hedendaagse voetbal is het gevaarlijk worden uit standaard situaties toch wel van belang.
     
  15. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat van WENB wel aardig goed klinken!
    Vooral die set pieces.
    Hopen dat je nu ook iedereen uit je muur kan halen.
    Zo doelloos dat er 1 mannetje bij een vrije trap op de middenlijn als muur gaat staan. :lol:
    Maarja ik ben iig heel benieuwd op de eerste echte gameplaybeelden.
    Ook heel benieuwd of ze die stadiumeditor weer hebben uitgebreidt.
    Vond dat toch wel heel tof om zo echt tot je eigen ML team te komen \o/
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA heb ik twee jaar achter elkaar gespeeld, maar dat ben ik al helemaal zat. Wordt waarschijnlijk dus weer PES.

    Heb er overigens ingame niet zoveel last van, maar als je een herhaling nakijkt doet het af en toe wel pijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.815
    Leuk Bevonden:
    2.042
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Tot nu toe elk jaar wel pes gekocht maar ook de laatste 3 jaar FIFA. Misschien dat ik nu helemaal afhaak want heb er totaal geen vertrouwen meer in.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Rot op.... Dat meen je niet? Ik speel al jarenlang met de D-pad, heel veel toernooispelers doen dat. Why???????????
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees veel positiviteit bij de speel ervaringen. Betere keepers, scheidsrechters, ai en cursor change. Dat waren toch belangrijke verbeterpunten!

    Hopelijk komt er snel een demo, om iedereen te overtuigen!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina