1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    volgende week

2. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, beter!

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    er komen er 2.. een volgende week en later komt er nog een nieuwe(betere) versie

volgens mij is er voor de 2e nog geen datum

4. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  5. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Het is nog niet zeker of de teams die je nu ziet in de filmpjes ook allemaal in 'onze' demo terechtkomen. Maandag verschijnen de demo details.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wel tof dat er zoveel clubs/landen inzitten, sommige landen/clubs hebben wel lomp hoge ratings en dan valt ineens Ajax bijvoorbeeld wel een beetje tegen. Hadden wel een paar van die 6 punten in de 80 mogen zijn, een AC heeft alles 90+ bijv.

7. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek net naar een paar gameplay video's en iets viel me in een negatieve zin op!

telkens als iemand een pass geeft...loopt die gene meteen de diepte in???
    letterlijk na elke pass...alsof de passende speler steeds een eentweetje wilt...

Het lijkt wel op een bug? of heb ik het mis???

8. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Wel jammer dat je nog steeds die foeilelijke omhaal terug ziet komen in de filmpjes. Heeft verder iemand enig idee of de snelheid van spelers een beetje realistisch is in 12. In PES 11 had je soms 5 meter voorsprong richting het doel met C. Ronaldo en dan haalde Puyol je alsnog gemakkelijk in. Dit mag er ook wel uit, irriteerde mij enorm.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik denk dat de persoon die speelt
    (LB)+pas knop drukt, dan loopt die persoon door.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt erop idd. Ik doe dat ook altijd, zit er sinds Pro Evo 4 ingebakken. :p

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Onderstaande post (van ene Chaos) op WENB forum gaat je geruststellen.

12. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Met andere woorden. Het is niet meer nodig om die LB+pass knop te gebruiken. Spelers kiezen zelf vaak de ruimte. Als je het wel gaat gebruiken dan ga je de AI overrulen en krijg je inderdaad te pas en te onpas dat spelers de diepte in gaan. Zo interpreteer ik het.

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK had daar ook last van toen dat net voor het eerst in pes zat, ben ff kwijt wanneer dat was.

Maar toen liep mijn keeper altijd ver uit als ie een bal naar voren gaf, ;-).

Toen ik wist waarom, heb ik er haast nooit meer last van. En gebruik het ook nooit bewust.

14. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je 2 centrale verdedigers continu na een pass voor uit lopen of de diepte zoeken... nou geloof me dat gaat me flink ergeren... sta je achterin met niemand?
    ach volgende week de demo dus we zullen zien :D

15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan je team een bepaalde instelling meegeven. Of verdedigend of aanvallend. Daar zal het ook wel mee te maken hebben.

16. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week demo? d8 het niet vriend

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dacht het wel 'vriend', volgende week woensdag of donderdag.

18. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bron?

19. Gi-Joe

Gi-Joe Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me wel op dat sommige mensen bijna blind zijn voor de ergernissen die te zien zijn op de filmpjes.

Bijvoorbeeld de overdreven loopacties van letterlijk ELKE speler. Dit is al eerder aangegeven en als je erop let is het echt belachelijk. Het komt voor in ELK filmpje bij ELKE speler. Zo ook in het filmpje waarin Adam van WENB speelt. Je kunt van hem vinden wat je wilt maar het is geen noob speler. Het is dus duidelijk een aspect wat in het spel zit (althans in de GC versie).

Ik denk dat dit wel degelijk een bug is en konami zal dit er echt wel uithalen. Maar dit tot in het treurige verdedigen alsof het normaal is vind ik wel vreemd.

Wees eerlijk: Puyol hoort niet om de haverklap als centrumspits of rechtsbuiten te lopen.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je begint nu over animaties. Dat dat niet 100% is weten we. Op het punt van AI is PES super vooruit gegaan en daar ben jij op jouw beurt blijkbaar blind voor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina