1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb je dus niet kunnen overtuigen ;)

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik met je eens, PES 2011 speelde vaak niet lekker. Fifa speelt natuurlijk wel altijd soepel. Maar wat je hebt met een goede PES, PES 5 en PES 6, die gaan gewoon niet vervelen. De enige Fifa die ik kapot heb gespeeld is Fifa 09. Fifa 10 en 11 heb ik voortijdig de deur uit gedaan. PES 2011 had al PES 5 en PES 6 momenten, maar de A.I. was gewoon slecht en nog meer van dat soort dingetjes. Maar ik zag zeker de potentie in PES 2011. PES 2012 lijkt gewoon verder te gaan waar PES 2012 is gestopt. Hopelijk krijgt PES 2012 weer een beetje van die oude magie uit PES 5/6.

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen die het gespeeld heeft zegt dat het geen issue is. In die filmpjes vind ik het ook zorgwekkend, hopelijk is het als je speelt anders en vallen er niet continue gaten in de verdediging/middenveld.

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb pes2011 overgeslagen, omdat ik niet meer tegen die 'crap' kon. Ik gebruik even een allesomvattend begrip om het ongenoegen van de afgelopen jaren pes te omschrijven.
    Nu ik de video's heb gezien ben ik weer lichtelijk enthousiast geworden. De oude pes feeling lijkt weer een beetje op te bloeien en dan bedoel ik de randomness van het spelletje. Het ziet er niet meer zo scripted uit, maar er gebeurt van alles en nog wat. Dit was altijd het geval geweest op de ps2 versies, iets wat ik altijd heb gemist sinds next gen.
    Voorzetten zien er veel beter uit en vliegen strak de box in. Die buitenkant voet paasjes zitten er helaas nog in. Wat een lelijke animatie is dat toch=(

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha, nee Han jou geloof ik niet op je woord... ;)

Klopt had zoiets al gelezen, dat het als je speelt het anders aanvoelt dan dat je een filmpje ziet. Maar toch wacht ik af en bn ik sceptisch wat dit betreft....

6. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    mrbamber Mark Bamber
    Just played #PES2012 review code for the last hour - in 1 word fabulous.

mrbamber Mark Bamber
    Didn't see any keeper problems, shooting & crossing has more oomph, everything felt as it should, Can't say more til review

mrbamber Mark Bamber
    Tried to recreate everyone running forward and saw no problems, all as it should be

Gozer die de review code al heeft gespeeld. Goed nieuws dus!

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe serieus kunnen we zijn mening nemen? Of is het een of andere random dude?

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft wel de mogelijkheid om als één van de eerste de review code te mogen spelen.

Voor de rest ken ik hem niet echt, dus weet niet of zijn mening betrouwbaar is. Misschien dat iemand anders hier in dit topic hem kent.

9. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet mee eens. Kijk eens naar het nieuwe ingooien bij Fifa 12. Je kan bij Fifa 12 nu snel ingooien. Mijns inziens een pluspunt dat dit erin zit.

Ik heb net een paar PES 2012 filmpjes gezien. Helaas is het nog steeds zo dat eerst alle spelers weer hun positie innemen voordat je kunt ingooien.

Zo hebben beide games wel wat. Als je een mix kon maken, had je pas echt een hele goede game.

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Er komen dus ook twee demo's lees ik net op de forums van WENB, eentje van de preview/gamescon code en later eentje van de review/final code. :D

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb het filmpje van Man Utd-AC Milan gezien en daar is een donkere verdediger ( Evra? ) die nogal eens naar voren vliegt. Dat kan door twee redenen zijn:
    1. De speler gebruikt steeds LB+A
    2. Het team speelt met strategie "Center back Overlap"

Verder is er volgens Lami van Evo Web ( die het spel getest heeft ) niets aan de hand.

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bron: Insidegamer.nl

13. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Dan mag je toch echt als koper een perfecte voetbalervaring verwachten. Het zou wat zijn als dit na een aantal weken niet zo blijkt te zijn.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij hoorde ik dit vorig jaar ook dat ze al langer aan een nieuwe engine aan het werken waren waar we komende jaren meer vooruit zouden kunnen. Ik vertrouw het niet :p

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij zeggen ze dat ieder jaar... ;)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Enigste wat echt verbeterd moet worden imo zijn de animaties van het rennen en kappen. Dat gaat toch zo traag, houterig en eentonig.

17. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Jez*s... Kom net thuis! Ik denk ff lekker bijlezen over Pes..
    Krijg je dit... Een of andere Kwalnaldo die een hele discussie aangaat over pes vs fifa! Ik (en naar ik aanneem) velen met mij willen info over pes inwinnen, delen en discussieren... Maar aub niet het pes vs fifa verhaal!!!
    1. We komen er nooit uit
    2. Het voegt totaal niets toe... Oja een hoop *spam* en ergenis!!

Ps. Mijn welgemeende excuses voor de off-topic spam!

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waren we hier net mee klaar, komt er nog iemand mee aan... :+

19. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Ho ho iemand? Wel respect voor de nestor van get forum O-)
    nee... Nu doe ik @hanterp en @Tyrant VEEEL te kort!;)
    On-topic: iemand al screens gezien van Nederlandse competities..?
    Tattoo theo? Of worden het maar weeer longsleeves toekennen?

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina