1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Han, ik heb er toch weinig vertrouwen in dat de keepers in de volgende demo beter zijn geworden. De keepers zijn al jaren het zorgenkindje. Als ik Seabass was zou ik alles op alles zetten om na de release z.s.m. een patch klaar te zetten die de keepers echt beter maakt. Kunnen ze dan een ruime maand aan tweaken!

    Meld het in een persbericht en klaar! Volgens mij moet dat echt niet zo moeilijk zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat je me verkeerd begrijpt: Ze hèbben de keepers al gefixed, maar dat was te laat voor deze demo. Dat het gefixed is heeft Jon Murphy van Konami op zijn Twitter al aangegeven. Misschien is het dan nog niet 100%, maar wèl beter dan het nu is, want dat was niet te verkopen.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    Ik erger me eigenlijk nooit aan de keepers? Vind ze wel voldoende.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik heb een paar rare fratsen gezien in de PC-demo hoor... langzame rollertjes waar hij overheen duikt en zo...
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tering, de CPU legt me het vuur aan de schenen man. Ik heb tot nu toe alles gewonnen, maar het is meer geluk dan wijsheid. Net met Napoli tegen AC Milan, met de rug tegen de muur, en dankzij een gelukte diepe steekpass scoor ik mijn enige kans...
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, nu kun je mijn vraag van gisteren beantwoorden: Is deze demo beter dan die je op Gamescom speelde? ;)
     
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eerlijk gezegd toch die flut keepers van PES dan die buitenaardse keepers in Fifa hoor!!...in het echt zie je ook veel blunders.

    In het echt zie je echt blunders...in het echt zie je geen reddingen van een loeiharde volley van 6 meter in de kruising die de keeper dan klem pakt.....neeee te arcade..of sorry...te onrealistisch(voordat ik weer een discussie uitlok)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
  8. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Ik niet, geef mij maar ontzettend goede keepers in plaats van het prutswerk wat er nu nog inzit. Zelfs de zachtste ballen laten ze los.
     
  9. emek10

    emek10 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo gedownload WE versie...maar nu is de vraag hahah welke japanse letters:p voor TOPplayer staan...
     
  10. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    john murpy heeft gezegt dat demo Announcement about the demos will be 2pm CET

    en goalkeepers have been improved since that code. It's early

    en Keepers are being improved at each stage. This is just an early look. Hold judgement until the final demo
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Een aankondiging om 14.00 uur? Wat valt er nu aan te kondigen? Gooi die demo erop! :confused:
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien over de tweede demo?
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik ben alvast maar de japanse demo op PSN aan het downloaden, en dan merk ik het vanzelf wel hoelaat de westerse er vanmiddag op staat...
     
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Bedoelt hij niet gewoon dat de demo om 2 uur CET komt?
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Laten we het hopen, dat is al laat zat!
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Han, ik begrijp je terdege. Echter is de laatste jaren zoveel beloofd, dat ik het eerst wil zien alvorens ik het geloof.
     
  17. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf de hele dag kijken bij marketplace/digitaalgras
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Deze demo is beter dan de Keulen demo. Het is moeilijker geworden, ik moet duidelijk nog goed wennen. Er zitten een paar lekkere dingen in en het speelt echt vloeiend. De keepers zijn idd drama, maar dat weten we nu wel.....

    Let op, ik speel de WE 2012 PS3 demo, ik weet dus niet of deze hetzelfde is ivm PES 2012
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hou dit forum wel een beetje in de gaten op m'n mobiel. Als hij er dan op staat loop ik wel even naar huis van m'n werk om 360 of PS3 aan te zetten. Heb het toch niet erg druk vandaag :).
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ach ja, begrijp ik wel maar op zijn Twitter stond het vandaag weer in twee antwoorden op twee vragen. Hij zal toch niet zo hardnekkig liegen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina