1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja Han, genuanceerd, zoals bv iemand voor hufter uit schelden omdat jezelf ff iets verkeerd op vat? (of misschien die dag met het verkeerde been uit bed gestapt?)


    Die sufswan is net zo erg als adam. Daar kan ik niks aan doen. Jij vindt adam een leugenaar, ik vind het een debiel. Kwestie van woordkeus, denk niet dat er veel nuance verschil in zit.


    En wat ik wil? Hoezo, gaf ik aan iets te willen? En hoezo alles wat ik lees vertrouw ik niet? Ik vertrouw wenb niet, en bepaalde ''bekende'' pes forum/internet gasten vertrouw ik ook niet. Dat ik ineens niemand zou vertrouwen zijn jouw woorden en nergens op gebaseerd.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hufter? Wie heeft dat dan gezegd? Ikke? Kan ik me niet herinneren.

    Adam hoeft geen debiel te zijn. De reden waarom hij liegt is om zijn voordeeltjes bij Konami te houden, zoals nu een playtest te mogen doen. Daar is dan nog een hogere intelligentie dan die van een debiel nodig, al geef ik toe dat hij wel doorzichtig is.
    Ik blijf zeggen dat Suffwan betrouwbaarder is, omdat hij duidelijk voor zijn voorkeur uitkomt, zoals zijn voorkeur voor FIFA de laatste vier jaar. Daarom geloof ik ook wat hij nu over PES 2012 heeft gezegd.
     
  3. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat ben je vergeten, nou ok, dat kan. Wel een beetje hypocriet dat je over genuanceerd begint, maar ok, iedereen vergeet wel eens iets.

    Jij noemt adam een leugenaar omdat hij liegt, en daar heb je gelijk in.

    Ik noem hem geen debiel enkel en alleen omdat ie liegt. Nee omdat hij jarenlang mensen heeft zitten uit schelden en geband om niks. Als een klein kind heeft ie lopen provoceren en lopen driegen met bans. Daarom vind ik het een debiel. En ik denk dat je het misschien nog best wel met me eens bent, komop die gast spoort toch niet. Als ik lees hoe hij op jou reageerd, en ik lees gewoon dat jij je echt in moet houden om, maar geen ban te krijgen. tsja, ik vind dat niet normaal.

    We hebben het over een game for christ sake. haha, ;-).

    En weet je Han, ik weet dat je een goede gast bent, en ik weet dat je helemaal gek van pes en voetbal en games bent, En je zet je helemaal in met je site, en voor al die gasten. Maar 1 ding moet je toch echt eens op gaan letten.

    Ik ben ook zo een pes- en voetbalfan. Precies zoals jou. Maar omdat ik de laatste jaren zwaar ontevreden ben over pes wil niet zeggen dat ik negatief ben of altijd aan het zieken ben.

    Nee, ik ben nog steeds die voetbalfanaat en pes gek die niets lievers doe dan lekker voetballen op de bank. Ik ben misschien iets kritischer, en veeleisender, maar verder verschillen we niet zoveel.

    Ik vind het onterecht en niet eerlijk dat je altijd zo vijandig reageerd tov van mij. Mensen zoals geert en ik willen heel graag een superpes, maar zolang dat in onze ogen niet zo is, dan laten we dat horen.

    Maar dat maakt ons niet ineens minder symphatiek, dom of kinderachtig.

    Shake hands mate!!!
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.014
    Leuk Bevonden:
    9.598
    Jullie zullen vast je redenen hebben hoor, maar om nou elk leuk of positief PES nieuwtje standaard af te schieten met 'oh die bron is onbetrouwbaar' of 'die gast is gewoon een debiel' is nogal selectief en allesbehalve leuk om te leze in dit topic. Als we opeens alle bronnen direct gaan afknallen kunnen we het topic beter maar sluiten en in september openen, want een zinvolle discussie is dan overbodig. Liever zie ik dan dat je aangeeft in het filmpje/artikel/podcast wat je niet/wel aanspreekt etc.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bertje Slim, je post klinkt nu in ieder geval heel genuanceerd en niet zo bot. Dan vind ik het ook veel prettiger communiceren en gaan mijn haren niet recht overeind staan ;)
    Ik ben dan ook niet vijandig tegenover jou, maar ik kan er niet tegen als iemand in zijn reactie soms zo kort door de bocht gaat.
    Laten we vrede sluiten :):
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Waarom is PM niet betrouwbaar? Voorgaande jaren zijn ze nou niet bepaald uitbundig geweest met het geven van een hoog cijfer voor PES. Ik snap de beredenering niet waarom ze nu niet betrouwbaar zijn? Omdat ze positief zijn?

    Tevens zeg je vaak dat "we" eens een leuke footie moeten krijgen, maar het is beter als je je mening ventileert in de "ik" vorm. Nu is het net alsof iedereen het met je een is, maar dat is niet zo. Ik vind PES 2011 wel een leuke footie, ik speel hem dan ook alleen maar offline met vrienden. Ik heb een hoop lol met deze game. Ook frustraties natuurlijk, want er zitten meer dan genoeg bugs in de game. Maar ik heb altijd frustraties in PES games, ook in de delen op de PS2 en daarvoor nog.

    Natuurlijk, ik moet het eerst ook zelf spelen. Daarbij heb ik geleerd dat de eerste paar weken met een nieuwe footie vaak de bugs nog over het hoofd worden gezin. Daar moet je ook rekening mee houden tijdens een preview of review, want die roze wolk gaat weg en dan blijf je alleen over met de footie zoals deze is.

    Maar ik vind wel dat bijvoorbeeld jij altijd heel negatief en pessimistisch overkomt als het om PES gaat. Ik zeg dus niet dat je dat bent, maar je komt zo wel over. Bij elk nieuwtje wordt er wel gezegd dat we het allemaal maar nog moeten zien en dat het allemaal praatjes zijn. Ik deel die mening overigens wel, alleen ik snap het nut er niet van om dat bij ieder nieuwtje te zeggen. Ik kan ook negatief zijn, maar ik probeer er wel voor te zorgen dat ik niet bij elk nieuwtje ga zeggen dat praatjes geen gaatjes vullen.

    Ik hoor je niets zeggen over de inhoud van de podcast of over wat PM heeft te zeggen. Het komt allemaal een beetje gemakkelijk over om dan te zeggen dat je het allemaal nog maar moet zien.

    Ik vind PES 2011 zoals gezegd dus zeker niet perfect, en ik snap dat voor iemand die veel online speelt, PES gewoon niet goed genoeg is. Hoe goed de offline gameplay ook is, als het online niet loopt, dan heb je als online speler niets aan deze game.

    Anyway, zoals elk jaar ben ik erg benieuwd, hopelijk kan ik het spel ergens nog even testen voor de release.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou even contact opnemen met Melvin want ik weet bijvoorbeeld dat er volgende week alweer een nieuwe build wordt getest door WENB, dus wie weet mag Melvin dat ook. Bovendien kan je je maar zo vroeg mogelijk als tester beschikbaar stellen. Jij bent iemand die PES al jaren door en door kent en bent dus een ideale tester.
     
  9. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    http://www.youtube.com/watch?v=MWbihOjuTYg

    3.58.. je ziet het 1-2 seconden, ga niet zeggen wat het is dat mogen jullie raden maar zoiets maakt de sfeer in het stadion en herkenbaarheid al zoveel beter, dit is toch niet lastig in te voeren?

    Ik heb overigens niks met FIFA.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De sfeer, dat is nou iets waar ze ook echt iets aan moeten doen. Het is zo dood als een vogeltje. Gelukkig speel ik het op de PS3 en kan ik zelf sfeer maken qua geluid, maar qua beeld wil ik ook weleens wat sfeer zien.

    @Han,

    I'll let you know.
     
  11. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt, men moet gewoon een team maken die alleen aan de sfeer in het spel werkt.

    Vuurwerk (was zelfs in Pes6?), vlaggen, wcrollen, spandoeken, herkenbare uitvakken, meer stadions, microfonen achter de goal, meer supporterschants (bij doelpunten niet dat standaard geruis) etc.. etc..

    Nu speel ik gewoon met geluid uit en mijn eigen muziek aan.

    Jij hebt het voordeel dat je PS3 hebt en dat patchmakers wel bereid zijn om energie erin te steken en KONAMI niet, misschien maar overwegen om PS3 aan te schaffen, eigenlijk te gek voor woorden.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Visueel hebben ze alweer iets verbeterd in PES 2012: De fotografen en cameramensen lopen echt :)
    [​IMG]

    Maar inderdaad, bijvoorbeeld de chants waren in PES 2011 te erg voor woorden.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    De doeken in het stadion zijn ook vreselijk. 'Gaan met die banaan' of 'Voetbal is een mooie sport'.. Als iemand zulke doeken in het echt ophangt verdient 'ie gewoon een klap.
     
  14. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Harstikke tof alleen PES is ook wel sfeervol bij opkomst etc.. alleen tijdens het spelen van de match (tv camera) merk je helemaal niks van de sfeer, die filmpjes voor de match doe je na een paar potten met vrienden toch wel wegklikken.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Konami, Hierbij bied ik mijzelf aan, graag zou ik mijn expertise met jullie delen, om zo van PES weer een wereldfootie te maken. Ik spreek overigens prima Japans, dit laat dit jullie niet tegenhouden.

    以上のライバルは、フィールドがあるので、すぐに私を呼び出します。
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
  17. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat kon ik op de PS3 lekker custom downloaden en vervangen. :cool:
    Als PES speler moet je toch een PS3 hebben man? ;)
     
  18. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik spreek over ''we'' dan bedoel ik niet iedereen, maar geert en ik in dit geval. Dat snap je zelf toch ook wel als je een beetje begrijpend leest?


    En dat ik altijd negatief ben is gewoon zware onzin. Jij reageert alleen als ik iets negatiefs zeg, anders negeer je me of reageer je niet. Overigens, in 2011 en dit topic heb ik amper gereageerd, en al helemaal niet negatief.

    Ik luister die podcasts niet eens meer. En ik heb dus ook geen commentaar op de inhoud er van. Ik ben namelijk niet geinterresseerd in hun mening, omdat ik die dus niet vertrouw.


    Jouw laatste zin: ja, natuurlijk is dat het makkelijkst om te wachten tot je zelf kan spelen. Natuurlijk moet ik het allemaal nog zien.

    Is dat dan verkeerd? Is dat dan negatief?

    Ik denk dat dit gewoon het beste is met voetbalgames, sportgames in general: die moet je gewoon zelf spelen. Dat bevestig je zelf nog eens, maar als ik dit dan zeg, ben ik negatief :confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Daar komt de game ook het best tot z'n recht en is het inderdaad een leuke footie.

    Voor 2012 blijf ik (samen met Bertje en waarschijnlijk nog een aantal members) een afwachtende houding aanhouden.
    Misschien ben ik wat sceptisch maar daarvoor is maar één partij verantwoordelijk: Konami :)
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hey, ik zeg dat je.negatief overkomt, ik zeg het er expliciet bij. En nog interperteer je het op je eigen manier. Als ik je vraag waarom je de PM dan onbetrouwbaar noemt....geen response. Je roept maar wat. Als je zo'n PES speler bent, dan weet je dat een gameplay filmpje niet zo veel zegt. Tweakers geeft ook aan dat het er goed uitziet. Hoor ik je niet over.

    En "we" is niet jij. Heeft niets met begrijpend lezen te maken. Spreek voor jezelf, dat is duidelijker voor iedereen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina