1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

laat maar gaan, schiet niet op.

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Of-the-bal-control klinkt wel goed trouwens :) Helemaal als je rustig van achteruit wil opbouwen.

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Ik heb alleen nooit in de gaten gehad dat er maar 4 looplijnen waren. Ik dacht dat ze die diagonalen al wel liepen.

Nouja, alleen maar beter. Hopen dat de defensie zich ook goed op aan past.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat laatste is precies wat ik ook dacht. Het is leuk als de AI in balbezit lekker meedoet en de looplijnen aanpast, maar als jouw defending AI niet meewerkt en het switchen niet perfect loopt dan voorzie ik daar toch wel een hoop ergenis in. Daarbij, ik vind dat voetballen begint bij goed kunnen verdedigen. Het is leuk dat Konami het aanvallende spel als key van het spel introduceert, maar ik zou ook graag gewoon goed willen kunnen verdedigen en niet steeds een stap te laat zijn omdat Konami dat graag ziet. Dat kunstmatige aanvallende spel moet er gewoon uit.

Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe wordt de halve finale eigenlijk gedaan met 3 teams? Een soort poule ofzo?

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Bespreek dat even in de PES 2011 thread, je weet toch :D

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh kut dacht dat ik daarin zat8)

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dacht ik al, komt door Han... Die spammed alle threads hier vol omdat Digitaalgras offline was.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Voor vragen over het toernooi gelieve weer naar het toernooi-topic ALHIER te gaan, waar je ook kan lezen dat de finale uit een groep met 3 bestaat. Dat ga ik echt hier niet allemaal beantwoorden ;)

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Als dat wisselen van speler echt is aangepakt, hoop ik dat het meelopen van de AI ook doorgaat wanneer ik van speler wissel.
    Ik heb met enige regelmaat dat ik bijv. tussen centrale verdediger wissel (bijv. van speler A naar speler B) en dat dan speler A voor het gemak maar even een halve seconde stil blijft staan :eek: Hierdoor vrij baan voor de aanvaller :'-(

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Klopt, dat is mijn grote probleem met verdedigen ook. Daarom zou het zo een vooruitgang zijn als dat probleem inderdaad opgelost is.

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds erg benieuwd naar the community, wat dat precies gaat worden. Als het is wat ik denk dan is dat echt een verademing voor pes online.

Alleen maar spelen tegen leuke tegenstanders. Met steeds andere teams, and geen cheap players of cheaters, want die kick je uit je community.

Zou echt een mega goede zet zijn. Gaat me wel weer heel veel nachtjes slapen kosten, maar dont care, laat maar komen.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Die community zit al in PES 2011 hoor. Trouwens, ook in PES 2010.
    Wij gebruiken het vaak voor onze toernooi-wedstrijden. Het moet alleen wat meer gebruikt worden voor 'gewoon' spelen. Het heeft inderdaad die voordelen die jij noemt.

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  16. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Het klinkt in elk geval goed allemaal. Laatst probeerde ik mijn maten weer eens in fifa te verslaan met combinatie voetbal maar dat is gewoon niet te doen. De laatste demo van PES vond ik weer best aardig dus als de serie zich zelf weer helemaal op de rit krijgt dan wordt dit mijn footie (weer).

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Han, bij voorbaat excuus maar ik ga weer kritisch zijn 8)

Even de E3 teaser waar ik toch twee enorme fouten wil benadrukken:

[yt]bG9q0CBC8DQ[/yt]

Die goal vanaf 0:55

Puyol laat daar z'n man lopen en Pique en Ramos (is dat Ramos?) lopen daar echt helemaal niets te doen.

Op 2:10 zelfde soort situatie. Ashley Cole blijft een moment stilstaan ipv dat hij met z'n man meeloopt.

Krijg er nu al jeuk van :'-(

Nee, dit mag op geen enkel niveau en in geen enkele build voorkomen

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Deze video is gemaakt om het off the ball running te laten zien. Dáár ging het om.
    Ze zullen het misschien verdedigend wat minder goed hebben ingesteld in de strategie omdat dit zeer duidelijk naar voren moest komen.

Verder zou ik je nu ook eens willen horen over de goede punten in de video, dus inderdaad de off the ball running...

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vind het er verder allemaal wel aardig uitzien. Loopactie op 1:10 ziet er vooral goed uit.
    Hoe dat verder gaat voelen / werken tijdens het spelen is afwachten, maar het is wel veel belovend (uiteraard met de commentaren die van de E3 afkomstig zijn)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina