1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als dit op de 360 nou eindelijk eens net zo lekker aanvoelt als PES 5 ben ik weer vaste klant na een afwezigheid van 4 jaar.

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  2. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje maakt weinig indruk moet ik zeggen.

Dat hele 'off the ball movement' had al lang in PES 2011 moeten zitten. Die game was simpelweg nog niet af en voelt op bepaalde punten afgeraffeld aan. Waar ik vooral bang voor ben, is dat de game evenals PES 2011 wederom houterig aanvoelt en bepaalde acties een seconde later pas worden uitgevoerd. Dit in combinatie met gebrekkige animaties, zoals die ook nu weer te zien zijn in het filmpje, zou ervoor kunnen zorgen dat het wederom weer een 'net niet game' wordt. PES 4, 5 en 6 hadden hier nooit last van. Kijk maar eens naar het filmpje van 0:56 tot ongeveer 01:05. Hier zie je de speler een bal aannemen en meteen doorspelen. Dit echter zo onrealistisch...Dit hele filmpje straalt iets uit van 'Ik ben PES 2008, 2009, 2011 in één' met slechts enkele verbeteringen. Laten we hopen dat ik het mis heb. Echt, dat hoop ik echt. Mijn vertrouwen in Konami is echter sinds 2008 al verdwenen. Laat ze het herstellen, want ik mis het oude PES gevoel nog steeds.

Voordat er weer een hele discussie plaats vind, wil ik zeggen dat het best zo zou kunnen zijn dat er mensen zijn die het niet met me eens zijn, en het een goede game vinden. Diezelfde mensen weten echter ook hoe goed PES ooit was en zou moeten zijn. Punt.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is okee,
    Punt ;)

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die off the ball ziet. Dan hoop ik echt dat je nu met je defensie ook kan stappen. Buitenspelval erin gooien.

En dat je dat dan zelf moet timen, doe je het goed, staat ie buitenspel, doe je het niet goed, staat ie alleen voor de keeper. Dan wordt dat echt vet.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zit al jaren in PES :)

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoi Kwdtje, ik heb je gemist op ons toernooi :)

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel PES 2011 alleen offline en dat is bijna nooit ;)

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat werkt niet zoals ik bedoel. En of the ball is ook nieuw, dus daar zullen ze iets mee moeten doen dan.

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe wil jij dan dat het werkt? Hoe het nu werkt vereist het skill en inzicht, namelijk instappen zodra jij dat wilt, doe je het te laat dan ben je de lul.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik doe het heel simpel: Bij de strategie ga ik naar bewerken management en dan druk ik onderaan op Instelling Automatisch gebruiken en dan zet ik 'buitenspelval' op aan.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan het ook handmatig doen, dan stappen ze op commando. 9 van de 10 keer stappen ze goed, daarnaast zijn er nog enkele andere factoren die meespelen bij het correct stappen, zoals onderling teamplay. Dit was vroeger zo, ik weet niet of het vandaag de dag nog zo is.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Kan inderdaad handmatig, maar ik heb goede ervaringen met de automatische buitenspel-val. Handmatig kost toch weer extra handelingen en ik wil me helemaal concentreren op het spel. Gewoon praktisch :)

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    hoe wil je dat handmatig doen dan?? alle verdedigers selecteren en ze naar voren laten rennen??

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
  15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    weer is even PES 2011 opgestart, en ze MOETEN echt de sfeer verbeteren in PES 2012. ik speelde net een competitie wedstrijd en daarna een CL wedstrijd., en waar CLwedstrijden groot, spectaculair, beladen enzo moeten zijn merk je gewoon niks. er is sowat geen verschil

SFEER

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Dat is waar, maar als alles zoals de CL is, is de CL ook niet meer speciaal. Weet je hoe tof het is als je met je Master League team voor het eerst de CL speelt _O_

17. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Klopt de eerste keer was vet. en dan moet je (vaak) tegen top teams en dan ga je opeens heeel anders spelen,

maar ik wil ook niet dat alles CL sfeer wordt! er moet juist onderscheid komen tussen belangrijke wedstrijden, derby's, CL, einde van het seizoen en als je tegen een ploeg moet die laats staat dus veel minder sfeer etc.
    Zou echt vet zijn_O_

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
  19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Klinkt positief! E3 trailer verwijderd en zal 'm nooit meer bekijken :+

20. Siemenn