1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    niet alleen op pesfan, maar voornamelijk op WENB

    Ik denk alleen dat de mensen die het aanleveren bepaalde onderdelen hypen zoals, pass assistance lobbies... Als ik daaraan denk word ik echt bloedlink! Ze pakken niet aan dat je een bepaalde klasse wilt tegenkomen qua teamkeuze? maar door WENB wel dat je tegen iemand speelt met 1 streepje pass assistance. Of die feedback over de netten van de goals, echt belachelijk...

    dus wij willen de Nederlandse gamer een stem geven, na veel emails en ontmoetingen verder hebben we het erdoorheen. ze zullen onze feedback doorsturen is ons beloofd.

    Je hebt gelijk dat we niet naief moeten zijn hierover, maar toch moeten we het proberen.

    FIFA is gewoon niets voor mij en ik wil niet aanzien hoe PES ten onder gaat zonder iets te proberen.

    Ik hoorde gisteren gewoon iemand in de party zeggen: zullen we PES2012 er anders ingooien? dan kunnen we tenminste 2 vs 2 spelen. Armoede...
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb wel wat wensen, zal later vandaag wel wat invullen.
     
  3. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Top han... ik denk dat jij dezelfde frustratie voelt als ik

    Ik heb al wat punten neergezet, maar ga er zeker weten nog wat meer plaatsen!
     
  4. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan weer gewoon online spelen MLO.SM
    data pack opnieuw downloaden
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik heb er één of eigenlijk, meer een eis dan een wens: 2 vs 2 online, anders is het exit.
     
  6. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb voor het eerst weer pes gekocht, maar welke patches moet ik er nu overheen gooien?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou maar even wachten. Punt één moet het officiële DLC ( DownLoadable Content ) pakket nog uitkomen ( heeft vertraging ) en bovendien zal de beste patch - Daymos - een nieuwe versie uitbrengen als die DLC uit is.
    Nu installeren betekent dat je over - pakweg - 3 dagen opnieuw kunt beginnen.
     
  8. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon data pack 1 downloaden
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, da's waar. Je zal wel eerst dat eerste pakket van Konami moeten downloaden ( daar vraagt het spel vanzelf naar ). En de DLC waar ik het over had was eigenlijk Data Pakket 2, maar die heeft vertraging.
     
  10. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren PES in huis nadat ik ben overgestapt van Fifa. PES altijd gespeeld tot 2008 en daarna overgestapt. Maar wat heb ik dit gemist zeg. Dit spel ademt gewoon voetbal qua gameplay. Tot nu toe geen een actie gezien die hetzelfde is, dit in tegenstelling wat ik altijd wel had bij Fifa. Qua sfeer en lay outs is het minder maar dat neem ik voor lief. Hopelijk doen ze daar nog iets in de toekomst aan aangezien we in 2012 wel meer mogen verwachten. Verder heb ik niks met het online gedeelte dus heb geen last met al die negatieve reacties erover gelukkig. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het slecht geregeld is bij Konami. Dit ook qua transfers. Maar goed, uiteindelijk doe ik het om de gameplay, dat is ook de reden dat ik ben overgestapt en ik heb echt het voetbal gevoel gewoon terug. Wat houd ik hiervan. _O_
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dit geldt toch alleen voor de 360 versie? Volgens mij heb ik al de goede op mijn PS3 staan.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Giant Bomb probeert ook een potje voetballen hier. :F:

    Wel een paar keer behoorlijke framerate stutters zeg.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, alleen voor de Xbox.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hoe verwijder ik een oude datapack btw? Ik denk nl dat ik datapack 2 opnieuw moet binnenharken. Ik heb geen transfers nl, of moet ik mijn option file dan ook verwijderen?
     
  15. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    als je versie 1.01 2.00 hebt is alles in orde. Voor de trasnfers in orde te krijgen naar bewerken-transfers, dan driehoekje en transfers accepteren. zio mis het alvast met de ps3 versie.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Thnx, het werkte. Heb er nu ook een OF overheen gegooid. Heerlijk. Kan alleen Van der Vaart nergens vinden en Oranje had wel het juiste tenue, maar ik moest dus alle spelers handmatig vervangen want de namen waren wel correct, maar de spelers waren niet de echte.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Al gefixt, was idd transfers terugzetten naar default. Net ff potje gedaan op topplayer en lijkt wel alsof cpu minder cheat. Won 4-1 met milan tegen sporting. Nu dus overwicht en geen cpu die ik op momenten niet kon tegenhouden. Ook geen gele kaart gehad van de scheids.
     
  18. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de transfer update nu wel of niet uit?

    Zo ja, hoe installeer ik dat dan?
     
  19. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Same here! Na het vreselijke 2008 ben ik van mijn geloof afgestapt en kocht ik de jaren er na Fifa als "hoofd voetbalgame". Ik kocht pes er wel altijd bij omdat ik stiekem hoopte dat pes weer op het 4-5-6 niveau zou komen.
    Vanaf 2011 zat er wel een stijgende lijn in maar dit jaar is de gameplay echt weer top!!! En dat is ook voor mij precies de rede waarom ik voor pes kies en alle fouten en slordigheden op de koop toe neem.
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met versie 1.01 lijkt het wel alsof de CPU minder cheat. Ik ging voor de grap een Champions League met Feyenoord spelen. Was ingedeeld bij PSG, Fenerbaçhe en S.C. Braga. Dat zijn niet de minste clubs, vooral PSG met Lavezzi en Ibrahimovic voorin.
    Speelde echt heerlijk en ik kreeg voldoende kansen. Ben nooit echt hard onderuit gegaan, toch was de CPU te goed voor mij. Als ze scoorden, lag dat vaker aan mijn onkunde in de verdediging dan aan een ogenschijnlijk cheatende CPU.
     

Deel Deze Pagina