1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou echt heel goed nieuws zijn! Dat is voor mij nu de rede dat ik niet of nauwelijks offline speel. Terwijl ik het echt wel cool vind om de ML te spelen. Ben benieuwd naar meer ervaringen van mensen!
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Probeer het gewoon ff uit. Ik had zelf echt zoiets van "huh"? Waarom houden mijn spelers nu niet in bij bepaalde lange ballen in verdedigend opzicht. Waarom valt die bal nu wel in mijn voeten ipv in de voeten van mijn tegenstander. Waarom krijg ik nu geen geel en voorheen wel?"

    Misschien was het een toevalstreffer, maar gisteren ervaarde ik bijv. ook al minder irritatie w.b. de scheidsrechter. Ik kon nu gewoon echt weer winnen van de CPU op Top Player, dat ging daarvoor nauwelijks, omdat ik altijd kutgoals tegenkreeg. Straks nog weer ff proberen op Superstar. Dat komt tenminste in de buurt van een redelijke echte speler.
     
  3. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo dus nog iemand die hetzelfde ervaart!! Dat ziet er goed uit zeg! Ik ga het zekers even proberen!
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    ff potje online doen nu?
     
  5. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou leuk zijn maar ik ben op de zaak:F:
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je hebt werkpaarden en sierpaarden heh ;)
     
  7. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat klopt helemaal...;)
     
  8. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Het 'cheaten' is er niet helemaal uit hoor, dus voorzichtigheid is geboden. Ik vond alleen dat ik zelf beter tegen de CPU kon voetballen. Omdat ik zelf goed speelde en goede passing had, werd ik door het spel beloond met een paar goede kansen in iedere wedstrijd. Die werden meestal gemist (1 op 1 op de keeper gaat met een topaanvaller makkelijker dan met Fernandez).
    Een 1 op 1 situatie door de CPU met Ibrahimovic wordt zelden gemist en daar lag ook vaak mijn verlies. Door te onvoorzichtig te zijn in de verdediging, bijvoorbeeld door snel naar voren te stappen, maakte ik het voor de CPU makkelijk om een steekpass te geven.

    Ultiem kutgevoel was nog wel dat ik de hele wedstrijd 1-0 voor heb gestaan tegen PSG. Het spel gaf aan dat er geen blessure tijd was en na een balverovering op het middenveld (na 90 minuten) floot de scheids niet af. Toen forceerde de CPU toch nog de gelijkmaker. En je raadt het al, meteen na de aftrap floot de scheids af. Dat is wel weer lekker typisch.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Lijkt me sterk dat het er helemaal is uitgehaald ja, zou wel erg makkelijk zijn.

    Dat cheaten is wel irritant, in mijn MLO sta ik nu 9e ofzo.. Van Manchester City, United, Chelsea etc win ik steeds, maar van Swansea en Southampton maximaal een puntje.
    Dat zou je toeval kunnen noemen maar dat gebeurt nu echt te vaak.
     
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ja leuk, 2 vs 2 ok?
     
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Haha nice one...

    Ik ben ook pissig erover hoor
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Overigens is de 2 vs 2 met vaste spelers toch wel beter uitgewerkt dan als je met FIFA met vaste spelers speelt. De PES-CPU speelt zoveel beter dan bij FIFA dat je toch een leuke wedstrijd krijgt. De CPU stuurt veel meer de spelers vanzelf naar voren, laat andere spelers weer gaten trekken, vrijspelen etc., dat het toch nog wel leuk is.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Op Superstar zit het er nog in. Kwam voor, daarna vlak voor rust een schot die houdbaar was voor de keeper (raakt m zelfs aan), maar gaat er toch in. Maar dan ook op een manier die niet klopt. Speler schiet zeg maar in hoek van 45 graden. Keeper raakt de bal aan, en ipv dat de bal richting de 50 graden gaat, gaat de bal zeg maar met 35 graden het doel in. Klopt niet echt dus.

    Daarna vlak voor tijd, sta 2-3 voor, een schot van Van Persie bij Man Utd van grote afstand die de keeper weer aanraakt, maar toch een goal wordt. Eindstand 3-3.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik merk dat de cpu heel vaak met een r2 schot scoort... Van die rollers waar de keeper heel raar gaat doen en hem nooit tegenhoudt.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kortom, de genoemde verbeteringen in de patch waren meer door het z.g.n. placebo-effect :D
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik lees juist zoveel verschillende verhalen over de update, positief en negatief.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    kan niet geloven. was enige mode die wij gewoon aantal keren per week speelde met vast clubje. Weg fun. Zit in levensfase/leeftijd dat niet meer lukt om paar keer per week met aantal vrienden op de bank te zitten.
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Kom op Han, je maakt het alleen maar erger door die dwaze modus nog wat credits te geven.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vind ik niet. Op Superstar wil de CPU gewoon niet verliezen. Lijkt wel een 14 jarige puber.

    Ik heb nu echt het gevoel dat de CPU meer foutjes maakt, waardoor het leuker is om tegen de CPU te spelen. De CPU krijgt bijv. gele kaarten enzo. Gebeurde daarvoor bijna niet, nu al 4 gele kaarten in 3 potjes.
     
  20. Feijenoord1908

    Feijenoord1908 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff wat is die MLO verschrikkelijk dit jaar zeg. Ik ben normaal helemaal geen klager ofzo maar dit slaat echt alles. Ik weet dat ik zeker geen PES-wonder ben misschien ben ik zelfs wel ronduit slecht in vergelijking met het gros van de PES'ers maar dat maakt me niet uit heb er ook totaal geen moeite mee om te verliezen maar het moet wel leuk blijven natuurlijk. En leuk dat is het verre van nu ik inmiddels grof geschat zo'n dikke 100 potjes op rij verloren heb, van de in totaal +/- 175 potjes heb ik er 7 gewonnen en 7 gelijk gespeeld de rest allemaal dik verloren. Vandaag ook weer: zet met goede moed m'n xbox aan start t eerste potje 9-0 pak slaag... Vervolgens tweede potje in de 21e minuut al weer met 2-0 achter, uit pure frustratie voor het zoveelste pak slaag haal ik 'per ongeluk' een aanvaller van de tegenstander neer: rood, met 10 man verder 6-0 verloren en vervolgens zo'n beetje de enige fatsoenlijke verdediger die ik heb(Martins Indi) geschorst. Daarna een (open master) toernooitje gedaan en ook alles kansloos verloren. Uiteindelijk zwaar sacherijnig xbox uitgezet. Nogmaals, ik vind het totaal niet erg om wedstrijdjes te verliezen zelfs niet om een paar wedstrijden achtereen te verliezen. Maar keer op keer finaal afgeslacht worden als je weer eens met je teampje met de Leiwakabesy's en de Schakens van deze wereld tegen teams vol Messi's, Ronaldo's, Zlatans en Eto'o's moet gaat nergens meer over. Ik probeer de moed er al een tijdje in te houden door tegen mezelf te zeggen dat het vanzelf wel beter zal gaan als ik maar genoeg geld binnen haal om m'n team te versterken maar omdat ik alles verlies komt er amper wat binnen en met wat er binnen komt loop ik te kutten om uberhaupt elf spelers te hebben staan waarvan de beste vaak al niet eens allemaal samenspelen omdat als ik eindelijk geld bij elkaar heb om een contact te verlengen het volgende contact al weer afloopt. Ik heb de beperkingen van het zoeken van een tegenstander gewoon gefilterd op tegenstanders van m'n eigen niveau en toch moet ik elke keer weer tegen tegenstanders die en veel beter zijn en een veel en veel beter team hebben.. Zo is dus lol er dus al gauw vanaf. Ik kijk het nog heel eventjes aan en anders gooi ik het spel in de kast en dan besteed ik m'n tijd wel aan nuttigere dingen. MLO is het enige wat ik echt leuk vind van PES en ik heb er vorig jaar talloze uren mee vermaakt, hoewel je toen ook nog vaak zat tegen een betere tegenstander moest was het wel gewoon te doen. Tegen de computer vind ik sowieso al niks aan.. Doodzonde zou het zijn om dit spel zo snel al af te zweren want kwalitatief is het een geweldig spel, qua gameplay sowieso de beste in jaren. En helaas een alternatief is er ook niet.. Fifa is voor mij geen optie en zal ook nooit een optie worden ook denk ik..
     

Deel Deze Pagina