1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    O kan ook.
    Maar ik hoorde ook weer dat het zelfs vanmiddag wordt.

    Ach ik wacht wel af. Die DLC gaat ook echt niet alle transfers fixen ben ik bang.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Afgelopen week meerdere keren in MLO een superteam tegen gekomen met mijn (nu nog) zaad elftal, en wat denk je, AL die spelers gebruikten de Free Kick Cheat.

    Ben dus 3 keer gestopt met spelen toen bleek dat ze ondanks een ruime voorsprong toch nog kozen voor die cheat om er nog eentje in te prikken, en nu heb ik een lagere ''beleefdheids'' ranking... :')
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Sowieso, als je iemand met een rating van hoger dan 900 tegenkomt, disconnecten ze altijd als je voorstaat.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kutje man,

    Ik heb een OF van WENB (V2) en mijn game is nu al 3x vastgelopen.... Rukkende ruk... En waarom zie ik altijd bij OF's dat de broekjes dan weer niet zijn aangepast? Zijn er nog andere OF's, Dynamos ofzo toch? Is die beter?
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Die Daymos OF is voor de X360. Ik heb bij die V2 van WENB één x een vastloper gehad tot nu toe. Overigens wel na de update van Datapack 2.

    Kwam dit overigens tegen op Twitter (reactie van iemand die een potje FIFA13 heeft verloren online):

    http://twitter.com/433NL/status/257798304681840640/photo/1

    Wat zijn sommige kinderen toch zielig...... =( Helaas verpesten dit soort sneue gastjes het online gamen wel....
     
  6. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Kom op hee hier gaan we toch geen aandacht aan schenken aan zo'n jankerd!!?? Heb geduld na een tijdje blijven de liefhebbers over en is het echt leuk om online te spelen (btw ik vind het nu ook al aardig leuk hoor).
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    V3 is ook te verkrijgen nu.... Eerst al je oude shit verwijderen en dan die nieuwe erop zetten.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Eerst oude shit verwijderen? Ik hoop dat ik een bulk delete kan uitvoeren, anders ben ik nog wel even bezig....
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    V3 van Daymos?!
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk kan dat... Ik heb hem al eens verwijderd. Volgens mij moet je ze wel selecteren, maar dat is nog altijd minder werk.
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Vraag me enkel wel af of die andere gast zich zo goed gedragen heeft tijdens het potje.... meestal heeft het verhaaltje wel 2 kanten :) wil zijn berichtje niet goed praten hoor daar niet van!
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee sorry, ik bedoelde die van WENB. Voor de PS3. Vergeet steeds dat de helft hem op de 360 speelt en de andere helft op de PS3 :+
     
  13. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je op zich gelijk in! Maar ook als de winnaar wint door te cheaten en de reactie van de twitteraar wat meer te begrijpen valt (muv woordkeus) dan nog denk ik dat we er geen aandacht aan moeten schenken.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ga toch lekker naar ps3world.nl joh :+
     
  15. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha sinds kort kan ik dat ook weer zeggen. Ik heb mijn ps3 verkocht omdat ik daar alleen nog maar PES op speelde. Nu ga ik lekker pessen op de xbox360. Wel ff wennen aan de controller voor pes maar goed dan heb ik op voorhand vast een excuus als ik verlies van Tyrant, Han en Mano Moker:p
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wil het omgekeerde doen. Ik speel alleen Gears of War 3 op de 360, en mijn live abonnement is net afgelopen. Ik heb geen zin om €40,00 uit geven om weer een jaartje online te kunnen voor die paar keer dat ik speel. Die 360 gaat er waarschijnlijk gewoon uit.
     
  17. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bent gek man! hahaha. Gears of War Judgement komt er aan en Halo 4...
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Die scripting is sowieso niet weg met de laatste patch... Zowel offline als online lijken de mindere teams een boost te hebben.

    Voordeel is wel dat ik mij geplaatst heb met QPR bij dat Digitaalgras toernooi, in een poule met Brazilië, City, United en Real Madrid :+
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, vandaag me eerste potje PES 2013 gespeeld met de online master league, maar ik vind het echt wel lekker spelen hoor. Het ziet er misschien niet zo mooi uit als Fifa, maar het speelt lekker langzaam, lekker realistisch en het verdedigen is zoveel beter vergeleken PES 2012, want nu kan je tenminste instappen!

    Overigens won ik me eerste potje met 0-3 door 3 goals van Minondinho ofzo haha!
     
  20. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt nu na een aantal dagen spelen het spel wel mooier dan fifa 13 , je het veel meer een wedstrijd gevoel dan in fifa 13
     

Deel Deze Pagina