Dat is dus precies wat ik dacht moet toch niet zo moeilijk zijn om de graphics wat beter te krijgen anno 2012/2013!
ik gok op een vage belofte dat het in 2014 weer terugkeert, sterker nog: 11 vs 11 (zoals al in 2006 werd aangekondigd)
Echt niet, wedden dat je dat na een paar potjes wel weer gezien hebt? Iedereen denkt altijd dat vroegah alles beter was, maar PES 4 en 5 waren in hun tijd heel erg goed, maar voor de maatstaven van nu zeker niet meer.... Ik heb een jaar terug nog eens PES 5 gespeeld, fucking drama man. Stroef en shit.... Speelde niet echt lekker meer hoor.
Ben ik het toch niet helemaal mee eens hoor. Ik heb vorig jaar speciaal een ps3 60gb gekocht om pes 5 en 6 te spelen. Maar ik vond het na een tijdje toch wel weer erg leuk hoor. Natuurlijk kan het totaal niet mee met de huidige games.
Pes 13 is de beste voetbalgame die ik ooit speelde na pes6. Online boeit me niet maar dat die scripted games er niet uit zijn en niet genoeg slots om alles te bewerken vind ik zeer vreemd. ik kan me wel alvast een jaartje bezig houden met pes13
Volgens de PES 2013 facebook-pagina: ''Our new Data Pack 2.0 will be available on Xbox 360 on Monday, October 22nd! What transfer are you most looking forward to?'' Ein-de-lijk!
Belachelijk. Ben het wachten echt zat. Stelletje stumpers bij konami. Als de ML me gaat tegenvallen geef ik volgend jaar FIFA een kans.
Ooh echt 'what transfer are you most looking forward to' Alsof het een geweldige innovatieve update is
Pfff.... letterlijk één post boven je eigen post staat het antwoord op je vraag! Jaja, lezen is hééél moeilijk
Moet met mijn eigen team in de Master League voor de Champions League tegen Real Madrid. Hebben die in de winterstop Messi gekocht.. Leuk zo'n aanval met Ronaldo én Messi, niet te verdedigen.
Welk team speel je, QPR? Maar lekker team hoor, ik heb Reus ook gekocht. En heb net voor volgend jaar Van der Wiel vastgelegd.