Reus is echt een beest! Ik speel ML met Atletico Madrid. Echt een heerlijk team. Gisteren ook weer even FIFA 13 opgepakt maar dat voelde niet meer zo lekker na al die uren pes... Haha. Kwestie van gewenning natuurlijk.
Op de PS3 is het opzich prima te doen. Heel af en toe beetje lag, maar 9 van de 10 keer prima te spelen.
Mijn ervaring op de PS3: goed. Precies zoals Jows omschrijft. Mijn ervaring op de Xbox360: Perfect. Totaal geen lag gehad. Nu moet ik hier wel aan toevoegen dat ik heel wat minder potjes op de 360 heb gespeeld dan op de ps3. Maar dat pes online niet goed is stamt wel een beetje uit 2008-2010 hoor. Vanaf 2011 heb ik louter postitieve ervaringen. Maar ik snap de angst wel.
Moet ik dan percé eerst mijn Daymos v2 bestanden verwijderen ? Of kan ik m gewoon downloaden en de game online spelen, en dat dan die daymos gewoon niet meer werkt?
Cool ga ik eindelijk is een keer aan een ML beginnen. en een option file voor de 360. Ik heb wel al is een of voor de ps3 geïnstalleerd maar nog nooit voor de 360. Ik zal ik kijken hoe dat werkt.
Ik heb de Datapack 2 gedownload maar ik kan geen transfers ontdekken.. Van Persie nog bij Arsenal, Van der Vaart nog bij de Spurs, Van der Wiel nog bij Ajax. Wel nieuwe schoenen.. Al moet ik er wel bij vermelden dat Datapack 1 bij mij ook de nodige problemen gaf voordat hij het 'deed'.
Die was allang uit op andere platforms. Het gaat hier om het vertraagde Data pack van de Xbox-versie.
Trouwens ik heb nog geen nieuw datapack... hebben er meer dat probleem? Als ik naar Informatie ga, staat 'gegevenspakket' nog steeds op grijs.
Moet je het even via het Dashboard van de Xbox 360 zoeken, daar staat hij al wel tussen. Ga ik alles even terugzetten naar default transfers.