Ik zag je uitnodiging gisteravond voorbij komen, maar ik had een toernooitje, dus vandaar dat ik niet reageerde.
Tyrant: is dat je mlo team? Ziet er goed uit!! Ik moet mlo weer oppakken. Ik speelde hiervoor op de ps3 en had toen een redelijk team bij elkaar gespeeld. Nu ik op de xbox speel moet ik weer vanaf 0 beginnen... Maar komt goed!
Lang geleden dat ik hier heb gepost. Speel sinds kort weer af en toe met mijn Xbox 360, vooral Forza Horizon sinds vrijdag en een aantal weken wat PES 2013. Nu ben ik een BAL carriƩre gestart met mijn speler "Marius" (origineel). Een schaduwspits met focus op techniek, mijn schot en snelheid. Ben 2 seizoenen verder; topscorer op het WK geworden, topscorer van de PES league geworden en heb altijd beoordelingen van een 7,5 of 8. En toch ben ik nu na 2 volle seizoenen nog geen vaste basisspeler of door een grote of zelfs maar subtop club gespot. Heb net een transfer naar een matig team uit de Portugese league kunnen maken. Woehoe. Een goed spel met zo'n toffe mode, is op deze manier voor mij wel snel minder tof aan het worden. Wat kan ik doen om dit te verbeteren? Anderen met gelijke ervaring, of tips?