1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Is er nog iemand te porren voor een potje op de PS3?
     
  2. Takbier

    Takbier Guest

    Nu? Voeg me psn toe.. Takbier
     
  3. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb je in ieder geval toegevoegd. Dus mocht je me aantreffen en zin hebben in een potje, zou ik zeggen: doen!
     
  4. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Boys, de Pesholland Xbox360 ranglijst van oktober is zojuist gepubliceerd...

    [​IMG]
     
  5. Takbier

    Takbier Guest

    Ik zit in categorie c ivm leave voordat de wedstrijd begint omdat mensen steeds real en Barça kiezen hoe kom Kkmm weer in categorie a?? C zoekt moeilijk een match
     
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb je zin/tijd voor een potje nu?
     
  7. Takbier

    Takbier Guest

    Goed gespeeld, sorry voor de vele tackles die ik je gaf. Ik heb namelijk nog moeite met verdedigen en verdedig dus met tackels..
     
  8. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    pfffff wat een cheating cpu op topplayer. Op prof vind ik het te makkelijk waardoor er weinig uitdaging in het spel zit voor mij. Op topplayer is het goed behalve de laatste 20 min van een match als de cpu beslist heeft om te winnen

    Waar zit trouwens op ps3 super cancel? tschijnt dat je daarmee het wat kan tegen gaan
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2012
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, die cheating maakt het eigenlijk onmogelijk om leuk offline te spelen. Prof is de cheating een heel stuk minder inderdaad, maar is eigenlijk net een niveautje te laag waardoor je alles redelijk simpel wint. Erg jammer.
     
  10. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Geen probleem! Verdedigen is ook lastig. Als je dat eenmaal door hebt krijg je niet elke wedstrijd rood. Binnenkort maar op herhaling denk ik.
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er niemand in de daarvoorbestemde topics reageert, stuur ik hier maar even een bericht. Ik acht de kans groter dat ik hier wel gewoon antwoord krijg.

    Ik wou de datapacks opnieuw installeren, en de patch van Daymos er op zetten. Echter, mijn USB stick doet het niet meer. Hij wordt niet herkent door de Xbox. Ik heb het idee dat dit het geval is sinds ik de Dashboard update heb gedaan.

    Heb mijn stick al in een andere xbox gestopt en daar wordt ie wel gewoon herkend. Wat kan ik hier aan doen, heeft iemand hier een idee?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als ie in een andere Xbox wèl herkend wordt, lijkt me dat er een probleem met de xbox te zijn en niet met de USB stick.
    Misschien helpt het als je de stick in jouw computer opnieuw configureert, dan Daymos er opnieuw op zet en dan weer proberen...
    Werkt dat weer niet dan is er inderdaad iets mis met je xbox.
     
  13. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord HanTerp. Ik wist wel dat jullie hier sneller zouden zijn :)

    Het lijkt mij dat er inderdaad wat mis is met mijn xbox. De stick had ik inmiddels op mijn laptop al geformatteerd naar FAT 32, zonder resultaat. Zou het kunnen dat mijn xbox in de war is geraakt door de nieuwe Dashboard Update? Want ik heb echt het idee dat het sinds die nieuwe update is, voorheen heb ik er nooit last van gehad.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar je moet hem niet formatteren via je laptop; je moet hem configureren via de xbox, dat is een apart format dat anders is dan gewoon formatteren.
    Ik denk niet dat het door de dashboard update komt.
     
  15. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar de xbox herkent de hele stick sowieso niet. Dus formatteren op de xbox gaat niet lukken. Ik had hem wel al op een andere xbox geformatteerd, maar hier herkent hij hem niet.

    Ik denk dat er dan wat is is met mijn usb-ooorten. Mijn controllers doen het nog wel gewoon, apart gevalletje dit.
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    V3 ?
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    V3 is er nog niet maar wordt wel echt een mooie option file zo te zien.
    Ook hier al wat leuke (Nederlandse) foto's van Daymos. Hij heeft classic kits toegevoegd, hier een voorbeeldje van Classic Nederland.

    [​IMG]

    En hier eentje van het huidige Nederlands Elftal.

    [​IMG]
     
  18. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Dat kapsel van die nummer 13 :+8)8):lol:
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    gaaf hoor! jammer dat die Daymos geen 2 vs 2 patch kan maken ;-)
     
  20. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Haha... keep on doing what you do Hully.

    Ben het volledig met jouw frustratie eens
     

Deel Deze Pagina