1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Superstar.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Daar ga ik me niet aan wagen. Ik heb al veel verhalen gelezen dat Superstar een beetje al te scripted is. Had jij daar geen last van?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja onwijs. Ben pas in 2016 Champions League winnaar geworden. Eerste 2 jaar zelfs geen Europees voetbal.
     
  4. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand of niemand? Moet ik iets verwijderen ofzo.. Snap er zelf ook weinig van aangezien ik hiervoor altijd Fifa speelde
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als ik het me goed herinner zit er bij die bestanden op je stick eentje die personal settings heet. Die heb je al van jezelf op de hard disk staan en die op de stick staat moet dan verwijderd worden voordat je ze naar de hard disk kopieert. Zo was het bij mij tenminste op de FIFA 12 versie. Weet niet of dat met FIFA 13 anders is.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik zal nog wel even voor je kijken, misschien ligt het aan een nieuwere versie.

    Heb je de nieuwste datapacks gedownload en wat voor een harde schijf heb je??

    Dit speelt niet bij PES2013 iig.
     
  7. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, heb het met de nieuwste datapacks geprobeerd en zonder.. Heb een harde schijf van 250GB. Die andere versies van Daymos V3 doen het trouwens wel.. Behalve met die Spaanse. Misschien dat het daaraan ligt?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kan best ja.
     
  9. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb het spel nu sinds een paar dagen... Is er een mogelijkheid om die gare secretaresse uit te zetten in ML? En what the hell moet je met die kicksen die je wint? :+

    Het is best tof trouwens, wel even wennen weer na twee jaar Fifa.
     
  10. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Neuh.. Dat mogen ze ook eruit halen van mij. Liever een man dan nog die zulke dingen tegen mij zegt :lol: Die schoenen zijn inderdaad gaar. Maar die dingen kunnen misschien best helpen als je een minder team hebt..
     
  11. squaray

    squaray Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Pff had gisteren 1 DG potje dus dacht, start ff MLO op.
    Mijn god, die mode is compleet vernaggeld. Nu geeft echt iedereen gewoon hoge steekballen vanaf eigen helft :emo:
    Iedereen heeft Agbonlahor, Martins, Eto'o :emo:
    Trieste shit geworden.


    Wel 2 vs 2 vanaf vandaag _O_
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dus 2vs2 is er nu ook op 360?
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als de patch er nu is wel ja. Er schijnt ook een nieuw datapakket bij te zijn, las ik op WENB.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nog meer goed nieuws:

     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Competitie op DIGITAALGRAS:

    [​IMG]

    Info Liga Evolución ( Digitaalgras )
    PES liefhebbers opgelet! Nu een prachtig eerste seizoen op zijn einde loopt, is het voor sommige gedesillusioneerde titelkandidaten alweer tijd om het vizier op het tweede seizoen te richten. Het tweede seizoen van de Liga Evolución 2013 zal namelijk binnenkort van start gaan. In deze meerweekse competitie zullen de deelnemers de strijd om de top van de apenrots met gelijkwaardige teams uit de subtop van het interlandvoetbal beslechten. Wie gaat er vandoor met de tweede Liga Evolución titel en neemt de bijbehorende beker voor altijd onder zijn avatar mee?

    Als organisatie hopen we op 14-20 deelnemers te komen, zodat we met twee divisies kunnen starten. Weet je dus iemand die mee kan en wilt doen en net zo betrouwbaar is als het deelnemersveld van seizoen 1, schroom dan niet hem te vragen!


    Algemene informatie
    - PES 2013 competitie op de Xbox 360.
    - Maximaal 20 deelnemers.
    - De competitie zal de eerste week van Januari van start gaan.
    - De competitie zal afhankelijk van het aantal deelnemers en divisies naar schatting 10 weken duren
    - Bij genoeg deelnemers (2 divisies) wordt tijdens de competitie ook een bekertoernooi afgewerkt.
    - Elke week staat een dubbele confrontatie met 1 competitiegenoot op het programma.
    - Ook worden er per deelnemer maximaal 4 bekerwedstrijden gespeeld gedurende de competitie.
    - Eén of twee weken op vakantie gaan tijdens de competitie is geen probleem, mits ruim van tevoren aangegeven bij de organisatie, zodat de duels vooruit gespeeld kunnen worden of later ingehaald kunnen worden.
    - Deze competitie telt mee voor de nieuwe DG Rating Competitie voor PES.

    Opzet
    Afhankelijk van het aantal inschrijvingen zullen 1 of 2 divisies gevormd worden van 7 tot 10 deelnemers. Bij een ongunstig of teveel aantal deelnemers beslist de organisatie op basis van activiteit en sportiviteit wie er meedoen aan de competitie. De eventuele indeling in twee divisies zal door de organisatie op basis van resultaten in het verleden (denk aan eindrangschikking Liga Pre-Evolución of DG Rating) bepaald worden. Er zal een volledige competitie gespeeld worden, dus iedereen speelt twee wedstrijden tegen elkaar.

    In het geval van twee divisies zal de winnaar van divisie 2 promoveren ten koste van de nummer laatst van divisie 1. Play-off wedstrijden om promotie/degradatie zullen gespeeld worden tussen de nummer 2 van divisie 2 en de nummer één-na-laatst van divisie 1 en tussen de nummer 3 van divisie 2 en de nummer twee-na-laatst van divisie 1.

    Medailles
    De winnaar van de divisies kunnen een medaille verdienen en met dit pronkstuk onder hun avatar op Digitaalgras door het digitale leven gaan! (In het geval van 2 divisies + bekertoernooi zullen ook daarvoor medailles te verdienen zijn.)

    [​IMG]


    Teams
    In seizoen 2 zal er gespeeld worden met landen uit de subtop van het interlandvoetbal. Het was een nek aan nek race, maar nadat alle stemmen geteld waren, bleek dat er een lichte voorkeur was voor landen uit de subtop. De bovengrens is bepaald op België. Zie de ranglijst deel 1 en deel 2 voor de ranking van de landen.

    Rood gemarkeerde teams mogen niet gekozen worden. Geel gemarkeerde teams hebben geen echte spelersnamen, maar mogen wel gekozen worden.

    Direct na het sluiten van de inschrijving zal de divisie-indeling bekend gemaakt worden. De eindpositie van seizoen 1 zal hierbij leidend zijn. Vervolgens hebben alle deelnemers nog twee dagen de tijd om een voorkeurslijstje in te leveren. Op basis van deze lijsten zullen de teams via onderstaande methode "verloot" worden:

    a. Deelnemers geven alle teams op volgorde van voorkeur per PM door.
    b. - Indien een team slechts bij één deelnemer als 1e voorkeur staat krijgt deze deelnemer automatisch het team.
    - Indien meerdere deelnemers hetzelfde team op plaats 1 hebben wordt het team onder deze deelnemers verloot.
    c. Herhalen totdat alle 1e voorkeur-teams verloot zijn.
    d. Alle 1e voorkeur-teams schrappen uit de lijsten van mensen die nog geen team hebben en de lijst 'doorschuiven' (dus heeft men een 1e voorkeur die al verloot is, dan wordt deze geschrapt uit de lijst en schuift de 2e voorkeur automatisch door naar de 1e voorkeur).
    e. Herhaal punt b-d totdat iedereen een team heeft.

    INSCHRIJVING:

    Om je in te schrijven ga dan naar het INSCHRIJF-TOPIC op Digitaalgras,
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nog 2 games in Liga 1, retespannend!
     
  18. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand al gespeeld met de patch van vandaag? Ik heb gelezen dat de gameplay veranderingen niet spectaculair zijn. Keepers zouden nog hetzelfde zijn?
     
  19. II Techno II

    II Techno II Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua gameplay niets gemerkt, 2vs2 werkt wel prima. Helaas alleen in eigen community matches en niet in wedstrijden tegen een andere community. Op DG kunnen jullie binnenkort wel het eerste 2vs2 toernooi verwachten.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558

Deel Deze Pagina