1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ja opzich wel. Bij pes2012 waren we al blij dat ze op goal gingen bij die afstanden :cool:
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, vanmiddag demo maar ff downen op PS3. Ben benieuwd of daar wel 10min wedstrijden mogelijk zijn. Laat het jullie wel weten!
     
  3. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wel al ontiegelijk vaak de lat of paal geraakt
     
  4. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    En ook in de tweede demo heb ik last van haperingen.
    Buiten dat en de keepers die nog met enige regelmaat opzichtig blunderen speelt hij lekker.
     
  6. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    De gameplay is ook wat trager dan voorgaande delen toch? Ik speel met snelheid 0 overigens.

    Eigenlijk is het enige dat PES nog moet doen er wat meer sfeer en beleving in de game stoppen. Ter vergelijking met Fifa is het gras, publiek, commentaar een stuk minder uitgewerkt.
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb daar ook af en toe last van, iemand op het WENB forum suggereerde om je cache even te verwijderen. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien dat de oplossing is.
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, zal denk ik niet helpen. Het punt is dat het met de manier van comprimeren van de demo te maken heeft. Dat heeft Jon Murphy zelf gezegd.
    Vorig jaar was dat precies hetzelfde. Ook toen waren die problemen in de verkoop-versie opgelost. Dat zal nu ook zo zijn.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan ik de demo niet vinden? Bij nieuwste releases staat alleen demo no. 1 en bij de 'P' zie ik wel PES2013 staan, maar dan kom ik toch weer uit bij de eerste demo.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik heb hem via nieuwste releases..

    Enne echt vet hè, dit wordt weer een footie die ik een jaar lang ga spelen. Eindelijk weer een Master League _O_
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat ik geen Gold heb, kom ik nu achter. Helemaal vergeten, deed er ook helemaal niks mee.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Systeem waarmee je vrij kunt richten waar je gaat schieten/passen via LT is echt heerlijk overigens. _O_
     
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook zo baas dat Robben ook echt rent zoals in het echt. Maar ook bij spelers als Messi en Kaka die gewoon net lopen en schieten als in het echt. Echt heerlijk.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik ben ook zeer verrast, ik vind de animatie erg mooi oke er zitten er een paar tussen bijvoorbeeld als je iemand tackled en de scheids fluit je hem raar ziet rollen en opstaan. verder zijn de animatie van gezichten mooi. doe maar eens met robbe een schot op het doel, bekijk dan de herhaling en je ziet hem echt het hoofd gericht kijken, en dan uithalen!
    Ik heb nog wel moeite met passes maar ik vind hem zeeg goed! toch ga ik pas oordelen nadat ik fifa 13 ook gespeelt heb, want dat zag er ook goed uit..
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Demo nu ook op Europese PSN
     
  16. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Prima demo. Ik blijf alleen bang dat de master league weer zo scripted zal zijn als van te voren.

    Ps: ervaren jullie tacktiekwijzigingen bij de cpu als ze voor of achter staan? Meer druk,spits bij,... je weet wel?
     
  17. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan zeker nog steeds niet veranderen van teams op master league, he?
     
  18. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bij deze demo wel engels commentaar of is de 2de demo ook nog steeds zonder
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Zonder
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heeft iemand al ergens een pre-order geplaatst voor een leuke prijs? :)
     

Deel Deze Pagina