Ben overgestapt op fifa maar ben toch wel weer heel nieuwsgierig wat ze er van gemaakt hebben omdat ik toch een zwak voor pes blijf houden. Iemand enig idee waar hij het voordeligst te vinden zal zijn?
Dat met je vrienden op de bank zitten heb ik met die tweede demo ook, echt een heerlijk gevoel is dat. Wordt voor mij PES dit jaar, ben helemaal overtuigd er van. Overigens zijn die veranderingen in de ML helemaal niet zo boeiend als ik het zo zie, dat RPG idee is er niet echt imo.
Hoezo dan? Het zijn kleine boosts die je er op kan zetten en volgens mij maakt het qua gameplay nou niet echt heel veel uit.
Onder andere hier: http://winningelevenblog.com/blog/pes-2013-team-stadium-list/ Dat is voor mij trouwens wel een serieuze reden om voor FIFA te kiezen, nog los van de graphics, het realisme, de ruime keuze aan clubs, het feit dat er mensen zijn die het online spelen, vrijwel geen fouten, enz.
Hahah omg. ga maar.lekker een scripted game spelen. alsof je ooit ook met een club uit de 500e divisie in engeland.zou spelen.
Ieder zijn ding. Het ontbreken van een stadion zal mij worst wezen persoonlijk. Ik wil wel graag weten of de Eredivisie en de Franse League erin zitten.
Vrijwel geen fouten in fifa? Dan heb jij denk ik een andere fifa gespeeld dan ik het afgelopen jaar. Het stikt er van de fouten je kan niet een potje spelen of er gebeurd wel iets dat je denkt van: WTF!