1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Is er al zoveel bekend dan over de ML? de laatste keer dat ik ML gespeeld heb was met PES2011 en heb me hier een heel jaar lang prima mee vermaakt. Is er (zover bekend) veel veranderd t.o.v. 2011?

    Volgens mij was er in 2012 geïntroduceerd dat je ontslagen kon worden, is dit nog steeds zo?
    En ik las wat met schoenen die je speler dan beter maken maar dat dit waarschijnlijk uitgezet kan worden.
    En nu ook dit (gezeik van staff en spelers), want dit was in 2011 niet het geval toch?

    Zijn er nog meer grote veranderingen in positieve of negatieve zin?
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb net even een filmpje van de concurrent beken, dat overtuigde nog niet echt. ~Ik denk dat het dit jaar pro evo gaat worden.. ik speel die demo met veel plezier! Natuurlijk moet ik ook even morgen die andere demo checken.. maar het filmpje maakte mij een beetje misselijk.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    BTW PES is alleen vandaag nog voor 39,59€ te pre-orderen bij Wehkamp :D.
     
  4. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Nice!
    Bij Wehkamp krijg je nog 10 euro korting (code ikkannietwachten) maar dat geldt alleen als je order meer dan 50 euro is. Aangezien ik 2k13 ook heb besteld was dat wat makkelijker.
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Van ongeveer 3:48 tot 4:25 de gezichten van Strootman, Narsingh en Mertens in PES 2013 en rond 5:52 Maher.

     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wow even de demo geprobeerd en ik ben positief verrast. Alleen blijft het spel zo sfeerloos. Lijkt wel alsof je een trainingspartijtje doet. Wat dat betreft is FIFA weer een heel stuk beter, maar heb ik veel minder met die gameplay. Hmmm dilemma's
     
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik ook, de sfeer ontbreekt gewoon ontzettend. Zeker als je die van NBA 2K gewend bent :mad:
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja
    maar daar noem je ook een game!

    Maar idd er mag meer sfeer zijn. Nu is volgens mij in de demo het geluid nog niet optimaal.

    ik hoop morgen een goede vergelijking te kunnen maken.
     
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    NBA 2K loopt ook echt achterlijk ver voor op Fifa/PES. Vooral qua sfeer en presentatie inderdaad.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ja dat zeggen we al jaren :p.

    Eigenlijk moeten ze daar gewoon wat Europeanen inhuren.. Hoeft geen eens van EA of 2k te zijn, zolang ze de game maar wat aantrekkelijker kunnen maken.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bij Nhl (1:cool: is dat ook zo
    En die is wel van EA Waarom kan dat dan niet bij fifa of pes
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Compleet ander team.
     
  14. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze gaan voor de komende PES versies ook een vestiging openen in London, hopelijk snappen die een beetje hoe je wat meer sfeer in een game kan proppen.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Redelijk verslaafd aan de tweede demo. Het is ongelofelijk maar ik heb gewoon weer echt zin in de volledige game.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vinden jullie eigenlijk niet dat de tegenstanders redelijk voorzichtig/saai zijn? Of is dit in de volledige versie beter? Want als ze dat zouden fixen, zouden de games al een flink stuk leuker zijn. Dan heb je nog wel een (best flink) aantal kleine dingen, maar dan zou ik de game wel al kopen denk ik :).

    Het is nu zo (in de tweede demo) dat ik op het één-na-hoogste niveau echt nóóit tegenaanvallen krijg, alleen counters. En die scoren ze dan echt gaar, dan schuiven ze die bal echt langzaam langs de keeper haha :+. Maar het lijkt echt alsof ik 70% balbezit heb?
     
  17. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit is wel een goed punt. Het is vaak vervelend dat de computer zich bij vrijwel iedere tussenstand rondom de 16 meter positioneerd en dan op een counter gokt. Of komt dit omdat ik alleen met AJAX speel ? :9

    Als die counter dan meteen lukt raak je gefrustreerd en lijkt het op scripting. Het zou inderdaad leuker zijn als de COMP wat aantrekkelijker speelt, dan is een gare tegengoal ook niet zo vervelend.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als ik tegen Bayern speel met bijv. Valencia, dan krijg ik echt wel tegenaanvallen hoor. Vooral Robben is dodelijk irritant. Die trekt dan steeds naar binnen en schiet op doel. In ieder geval op Superstar.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind eigenlijk dat de CPU nu veel meer rekening houdt met de stand. Als ik 3-0 voorsta, dan gaan ze helemaal los, vol in de aanval zodra de tweede helft begint. Dit is dan wel op 5 sterren, ik weet niet hoe dat op de lagere niveaus is. In PES 2012 bleef de CPU ongeacht de stand precies hetzelfde spelen, en dat was echt te gaar. Nu vind ik dat juist helemaal niet en speel ik best leuke potten. Nothing beats het spelen tegen vrienden natuurlijk.
     
  20. mussi

    mussi Guest

    Wanneer ligt in die winkels in amsterdam? En moet je weer wachten voordat ze de transfers hebben of??
     

Deel Deze Pagina