[Update] misschien heb ik toch te vroeg gereageerd: http://www.insidegamer.nl/nieuws/100461/pes-2013-bevat-geen-officieel-nederlands-elftal Dat is wel zuur hoor!! Heb je jaren lang die licentie, zijn ze hem nu weer kwijt.
jawel, maar toch..... Vond t overigens niet relaxed werken die option files. Sommige option files werken rete vertragend las ik. Heb het vorig jaar ook niet gedaan. Ik hoop dat ze voor volgend seizoen (met FOX engine) iets ontwikkelen waarmee je shirts kunt sharen en kunt kopen in een shop ofzo met PES points. De verkopende partij krijgt dan extra PES points en de kopende partij kan een shirt vervangen, of koppelen aan een team. Beetje a la Forza.
OMFG. Dat vind ik dus echt een downgrade. Wat ontzettend gaar zeg... Nu speel ik nooit met Oranje, maar toch... Wel vreemd, want de Eredivisie zit er wel in. Maar goed, Engeland zit er wel in als landenteam en de PL zit er niet in.
Wat is er dan met de OF dat ze trager worden, het laden van wedstrijden enzo? Overigens kan ik me niet druk maken om die andere namen. Desnoods verander je ze zelf als je geen OF download.
In het begin gaat PES de option file (en alle andere files die erbij horen, denk aan alle aangepaste kits etc) laden. Dit duurt een minuut of anderhalf, daarna kan je pas het menu in. Bij het laden van je master league save komt hierdoor ook nog wat extra wachttijd bovenop.
Inderdaad, tenminste als je PES 2012 online speelde met een OF kon je nog wel gewoon met de juiste shirts en logo's spelen, alleen de eventuele formaties en transferwijzigingen die zijn doorgevoerd in de OF gelden natuurlijk niet online.
Dan hoop ik dat er een option file komt met alleen de nationale elftallen en de Premier League + wat Duitse clubs. Dan is het voor mij prima.