Het ligt dus niet aan mij gelukkig. Vind het wel jammer dat je bij FIFA slechts keuze uit "Langzaam" en "Snel" hebt. Zit weinig verschil tussen.
Zeker als je veel de PES demo hebt gespeeld speelt FIFA echt retesnel. En dan heb ik hem gewoon op normaal staan Natuurlijk is dit wel gewenning, een vriend van mij zet PES standaard op +2 omdat hij het te langzaam vindt. Voor mij is 0 precies goed, voelt precies goed aan.
Je bedoelt LT? Voor handmatig passen en schieten? Dan: Druk op start > systeeminstellingen > controllerinstellingen> spelerhulp > handmatige besturing:uit. Zo geloof ik.
het zou eens kunnen dat ie today in de rekken ligt dan wel het eerst bij game mania checken, historisch gezien de snelste ....
Ik kan me niet voorstellen dat het vandaag al in de winkels ligt (dat is bijna een week te vroeg). Geloof ik niet. Zullen misschien review versies zijn?
Precies, of gewoon promoversies. Ik heb al wat jaartjes PES een week (soms 2) eerder via een vriend die een beetje in de gamewereld zit, dat zijn promoversies.
@Cyrax: Ik zag je geplaatste review van de PU in het Fifa forum. Is toevallig ook al de review uit van Pes? En/of andere reviews?
Promoversies.. Zo simpel is dat. Ik had de vorige games vaak een week of 2 voor de release en voor de reviews. Als je connecties hebt, dan kan dat gebeuren.
For real? Ik kaN het me niet voorstellen dat de leauge mode eruit is gehaald. Die speelde ik nog weleens. Waar heb je dat vandaan dan?
Thnx voor de link. Ik zou het behoorlijk gaar vinden van Konami want veel spelers doen dat wel. Wat heb ik anders aan hele leagues met licenties als ik geen Eredvisieseizoen kan spelen? Konami, what's up?