Goeie vraag, zal wel niet. Weet nog dat in ieder geval de transfers vorig jaar niet gelijk goed waren maar gelukkig kwam er toen direct op release of een paar dagen erna een patch. Zal dit jaar ook wel zo zijn. Nog beter zou zijn als ze het dit jaar gewoon in één keer goed doen.
Tuurlijk doen ze dat niet, ze hebben maar 1 team en kunnen maar 1 ding tegelijk ergens aan werken, transfers etc brengen ze wel weer uit met een patch..
Op pes gaming was iemand die de game al had heb even gevraagd: Originally Posted by Exionche: Is there an option to turn-off the boots in ML? And indeeed wich English team are in the game? "As far as I can see, there is no option to turn the boots off.. There are loads of different items you can buy, like fitness boosts, position training skills, and stuff like that.. Still it's a shame that that stuff isn't optional. Whether or not it will be that invasive with regard to the ML experience, I don't know yet." http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=90999
Als de demo representatief is, een heerlijke game! ML heeft voor Konami geen prioriteit lijkt het, dat is jammer. Gelukkig komt FM 2013 eind dit jaar ook nog uit
Naja, het is ook weer niet zo dat de ML voor mij een must is. Kijk het is er wel, alleen met van die vage elementen erin. Had van mij ook niet gehoeven. Zolang de gameplay top is ben ik al tevreden. Ben benieuwd naar de eerste reviews en waar het spel deze week als eerste opduikt (in de schappen natuurlijk).
Ik ben ook erg benieuwd wanneer ik het spel kan aanschaffen. Ik snap alleen niet wanneer de officiele release nou is. De 20ste of de 21ste? Heel onduidelijk. Is het de 20ste, dan zou het best zo kunnen zijn dat morgen (dinsdag) de game al ergens te verkrijgen is.
Dit is overigens niet duur: http://www.consoleshop.nl/product/213470/pro-evolution-soccer-2013-xbox-360.html
Ja, daar had ik hem in de pre-order staan, maar de kans dat je hem dan voor de 20ste binnen hebt is relatief klein. Bij veel games boeit het me niet en kies ik voor het gemak, maar niet met PES. Als die verkrijgbaar is, dan moet ik hem ook direct hebben.
Hij zal vandaag hier en daar wel geleverd worden, maar of hij al in de schappen terecht komt. Morgen zou Bart Smit nog een foutje kunnen maken, maar daar ga ik tegenwoordig ook niet meer vanuit. Ik hoor het wel wanneer hij er is. Enige spel dat ik speel, dus een tientje meer maakt mij niet uit.