Ik denk wel dat het goed komt Maar het lijkt idd wel alsof er saboteurs bij konami werken die ook bij EA op de loonlijst staan. Kleine dingetjes zoals replay camerahoeken of het uitnodigen van spelers tot een wedstrijd in de community. Het was eerst wel goed, dus waarom veranderen!!!!!!???? Nu de master league en weet ik veel wat meer. Alsof ze aan de ene kant de dingen weer voor elkaar hebben, en de andere kant er weer wat zaken van het dienblad afvallen. Ik kan niet wachten totdat we bij pesholland de pes 2013 disks binnenkrijgen, want ik hoop echt dat het online gebeuren van hoge kwaliteit is.
We praten langs elkaar heen geloof ik. Ze hebben de licenties, waarom zouden ze dan de mogelijkheid verwijderen om een losstaande competitie te kunnen spelen?
Ik vind het ook allemaal maar vaag. Dit zei Adam op WENB een paar dagen geleden: Misschien dat het dus nog later komt met DLC.
Dat had ik ook gehoord, maar het klinkt een beetje als een broodje aap verhaal. Zeker omdat een losse competitie spelen nou niet bepaald een heel groot verkoopargument is. Dat is maar een klein onderdeel van het hele spel, en niet eens een belangrijk onderdeel.
Cyrax, die hebben dit in eigen beheer. Ook de ArenA is bijvoorbeeld niet van Ajax zelf. Ajax betaalt huur. Grote kans dus dat ze meer geld wilden zien, of geen toestemming wilden geven. Dat van de leagues is idd vreemd.
Precies, neem Adam sowieso niet al te serieus meer. Maar typisch Konami om enkele dingen weer te verneuken.
Zat er bij PES 2012 nog niet in hoor. Ik vind dit wel een leuke bijkomstigheid! Ik deed dit namelijk bij FIFA 12 ook..
Zou wel chill zijn als het inderdaad mogelijk is chants en dergelijke te importeren. Misschien dat Daymos dat ook gelijk in zijn OF gooit, zou wel netjes zijn.
Hier nog een review met de volgende conclusie: Ik lees in de review echter weinig van de veranderingen in de Master League. Denk dat veel reviewers daar niet echt op ingaan. http://www.thesixthaxis.com/2012/09/17/pes-2013-review-ps3-xbox-360/
De Nederlandse competitie zit trouwens in het spel, zo laat Konami vandaag in een persbericht weten ... of was dat al gepost? (kon het zo snel niet vinden, anders excuus) Hiernaast ook de Franse competitie en de toevoeging van Schalke 04.
We hebben 2 spellen gekregen! We gaan morgenavond live het spel spelen met jullie vragen in het forum beantwoorden IN DIT TOPIC: http://forum.pesholland.nl/showthre...ptember-van-22-00-tot-23-59&p=15864#post15864 Hoe werkt het? Iedereen kan het topic op pesholland vanaf nu al vragen stellen en wij gaan op zoek naar het antwoord van alle vragen!! We proberen die vanaf dinsdagavond 18 september om 22 uur te beantwoorden en zullen ook in het forum aanwezig zijn om de discussie aan te gaan over allerlei zaken die in het spel zitten. Zodoende komen we samen met de community tot een volwaardig review en worden ieders vragen beantwoord. Kom nu maar alvast op met al jullie vragen naar pesholland en we zien jullie graag morgenavond in dit topic!