1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    PES12 zou ook twee demo's krijgen toch?

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat was toch ook zo? Ik weet het eigenlijk niet meer, ik dacht van wel. Ik had de retail versie al een tijdje voordat hij uitkwam, vandaar.

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    PES 12 had twee demo's op de PS3, eigenlijk zou dit ook het geval zijn voor de Xbox maar bij de release van de eerste demo waren er wat problemen met Microsoft waardoor alleen de tweede demo voor de Xbox is uitgebracht.

Vind overigens het niet eens een slecht idee om twee demo's uit te brengen alleen is dit wel te dicht op release om nog daadwerkelijk significante verbeteringen door te voeren.

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Punten die massaal uit de community naar voren komen naar aanleiding van de demo en die nog niet zijn verwerkt in de build, kunnen dan later als de tweede demo er al is nog worden aangepast. Zo kan Konami zoveel mogelijk bewegen richting de wensen van de gamers. Op zich geen gekke gedachte. Enige risico is dat men tussen beide demos qua build de verkeerde kant op gaat, maar daarvoor moet men nu steviger op de Europese community leunen en niet op eigen (Japans) inzicht.

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ging het vorig jaar toch ook voor het grootste deel fout? Hoor veel mensen nog steeds zeggen dat de eerste demo op de PS3 nog de beste versie van PES2012 was. Inderdaad te hopen dat ze dit jaar wel de juiste keuzes maken.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik dit jaar maar weer is voor pes ga ipv fifa, irriteer me de laatste tijd zo erg aan fifa. Heb het gevoel dat pes meer fun factor heeft dan fifa.

7. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Dat vond ik ook. De eerste demo gaf mij meer het gevoel van vrijheid. De uiteindelijke game lijkt meer 'on rails' te zijn. Ik weet niet of het echt zo is, maar zo voelde het. De balans was in mijn ogen beter.

8. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Dat klopt... Heb ik zelf ook ondervonden.

FIFA wordt snel saai

9. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    geen nieuws meer?

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Nee is helaas akelig stil laatste tijd rond PES 2013. Wordt alleen een beetje gespeculeerd wanneer de (eerste) demo zou uitkomen, dit is waarschijnlijk, op basis van de PSN en XBL update dagen 24/25 juli of 31/1 augustus. Dus zal niet meer te lang duren voordat we het zelf kunnen uitproberen.

En uit een interview met de lead developer is gebleken dat Balotelli zijn Player ID heeft, ben benieuwd wat dat gaat inhouden bij hem.

Voor de rest is er de laatste weken weinig meer gebeurd omtrent PES 2013.

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat ie boos wordt als je hem wisselt misschien? Of dat hij tijdens een training geen hesje aan heeft? Zomaar twee opties...

12. mussi

mussi Guest

Ze moeten dat niet doen 2 demos uitbrengen, laat ze gewoon 1 demo uitbrengen.

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen weer een nieuw filmpje!

14. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  16. djoggoman14

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er nice uit die rival mode van MLO

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ziet er fucking goed uit. Dit jaar wordt het sowieso pro ipv dat gare fifa!!

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ziet er goed uit moet ik zeggen... Ik ben benieuwd hoe het speelt en vooral of het verdedigen wat beter is uigewerkt.

19. djoggoman14

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoord dat salary cap komt wie kan uitleggen wat dat inhoud

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit!

Demo datum is trouwens ook bevestigd, volgens verschillende bronnen. Vanaf 25 juli kunnen we het zelf uit gaan proberen.

Laatst bewerkt: 10 jul 2012

Deel Deze Pagina