Daymos OF Sorry kreeg het linkje via ander forum maar na het downloaden en lezen zag ik pas dat het hier om 2012 ging
Nice... Krijg net bevestiging dat er geen boot onzin in mlo zit en dat de condities van de speler gewoon elke wedstrijd veranderen. Beter
Op die zelfde site staat ook een OF voor de PS3 maar ik heb geen idee of dit de beste is http://www.onlyproevolutions.com/search/label/option files
Volgens mij is die nog voor PES 2012??? Heb wel op WENB een Option File gevonden: http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=11&t=10901 Version 1.00 contains the following: 1) Team Emblems added for EPL, Bundesliga and Liga Zon Sagres teams; 4) All Leagues and cups names corrected (except We league/cup); 5) League and Cup emblems/logos have been added; 6) Actual names for Zon Sagres, EPL and Bundesliga unlicensed teams; 7) League structures edited; 9) Correct kits, logos and badges for all EPL and Bundesliga teams; Deze schijnt voor de Europese PS3 versie te zijn! Eventjes proberen thuis!
Ja klopt is nog voor pes 2012 maar zal binnenkort wel een komen voor PES13, Voor de xbox is ie ook nog niet beschikbaar (dat axcht ik alleen maar had verkeerd gelezen)
Voor jezelf wel, voor de ander niet (stats zijn uiteraard van standaard team). Dus als jij met een Bundesliga team speelt, dan is dat een team uit de PES League, tenzij de persoon waartegen je speelt dezelfde Option File heeft. Dan zijn de stats volgens mij wel gelijk, maar dat laatste weet ik niet zeker.
ONLINE Pass: Het is misschien al opgevallen dat de code voor de online-pass nog niet gevraagd is. Denk niet dat het niet meer gebeurt. Het gebeurt pas op 13 november! Dus bewaar de code!
WTF... zelfs als enorm pesfan... ben ik nu zeer teleurgesteld. Free kick cheat, zit er gewoon nog in!!! Disconnecten kan schijnbaar gewoon en levert geen verliespunten of winstpunten voor de tegenpartij op!!! net bevestigd door pesholland spelers. ongelooflijk, hoe amateuristisch is dat.
Is dat die bullshit dat als je met Messi bijvoorbeeld een vrije trap hebt binnen 30 meter van de goal en je zelf niks doet, er een goede kans is dat de CPU 'm zelf erin schiet?