1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Alleen van dat schieten kan ik sowieso beamen. Voor de andere moet ik meer spelen.
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben gelijk.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja,

    Tegen de CPU is makkeliijk te doen. Op het hoogste niveau is de CPU van bovenaards niveau, maar maken ze toch foutjes. Die moet je afstraffen. Verwacht niet dat je ze het bos in kan sturen, ze weten altijd wat je gaat doen helaas. In PES 2012 was het verschrikkelijk tegen de CPU, omdat die qua speelwijze altijd hetzelfde bleef spelen, ongeacht de stand. Ook gooide die de ene na de andere flitsende beweging eruit, de stats van de spelers maakte niet uit. Daar is nu geen sprake van (ik speel op topplayer).

    De runs van je medespelers vind ik persoonlijk subliem, zigzaggen doen ze zeker wel. Je moet dan wel spelen met enige rust in de kont om ze ook de tijd te geven. Speel je snel en wil je met 3 passjes bij het doel van de tegenstander zijn, dan zie je idd minder loopacties.

    De scheids is inderdaad ruk en kan een gamebreaker worden. Echter, je moet gewoon rustiger verdedigen, dan gaat het al een stuk beter. Maar hij blijft ruk. Verder heb ik zelf het gevoel dat ik voor het eerst in jaren weer constante controle heb over mijn spelers.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bedankt heren.

    Toch ga ik m halen, als mijn vriendin 't niet vergeet ligt ie vanavond op me te wachten, kan ik voor Roda - Utrecht gauw nog even een paar potjes spelen. :)
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    -
    Jammer dat je PES 13 niet kan spelen met een toetsen board, moet nu verplicht een controle aanschaffen, wil ik 'm degelijk kunnen spelen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Hoe kun je degelijk met een keyboard spelen dan?
    Footies horen met controllers :p
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    FIFA kan je prima met een toetsenboard spelen. :+ Sinds FIFA 98 al met Toetsenboard gespeeld, werkt prima. PES daarin tegen hebben men niet aan gedacht volgens mij, maar brengen het wel uit op de pc.:lol:
     
  8. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat Cyrax zegt, die scheidsrechter is idd een mierenneuker. Elk klein tikje krijg ik zowat geel. En dan moet ik misschien rustiger verdedigen, maar als ik niet instap geeft ie de bal voor en is het een grote kans voor de tegenstander.

    Ik ben ML begonnen met Atletico Madrid (Spanje, ivm de stadions) en moest Supercup spelen tegen Chelsea. Kom 1-0 achter, kom 1-2 voor en dan een vrije trap van ver af van Hazard die in de kruis vliegt. Om dat soort momenten heb ik wel eens de neiging om gewoon geen ML meer te spelen. Zo fokking nep.

    Ook vind ik het nog onwijs moeilijk om te scoren. Als ik een gecontroleerd schot doe, heeft de keeper die 9 van de 10 keer, of ze gaan zacht. Ik had die pot tegen Chelsea allang kunnen beslissen, maar die bal wilde er gewoon niet in. Uiteindelijk verlies ik met 3-2 in verlenging. Kutzooi.

    Iemand tips?
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij een gecontrolleerd schot moet je de schietknop en R2 (op de PS:cool: langer ingedrukt houden. Vooral R2 moet je al even indrukken. Dan gaan ze wat meer zuiver een hoek in. Ik doe vooral met het manual schot, zeker van dichtbij. Dat gaat wel aardig.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Trainingsmode eerst helemaal afmaken misschien?
    Denk aan de stijle leercurve ;) Ze hebben het daarin ook over schieten.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Trainingsmode aan begonnen, die knuckeshot lukt me niet. Dus daar gewoon even gestopt. Bovendien lijk ik tijdens trainingen veel harder te kunnen schieten, dan in de wedstrijd. Ik ga de tip van Cyrax ff testen.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    MLO.

    Klinkt vet! Ook zijn de forms weer random, dat was zo hatelijk in 2012.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik word wel een beetje gefokt van die ML op Superstar. Weer een vrije trap tegen, weer een goal. Zo loop je continu achter de feiten aan. Alles wat ik schiet gaat over, of heeft de keeper. Spelers die opeens inhouden enzo.

    Zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar goed. Dit had ik vorig seizoen ook met de ML. Als ik gewoon een oefenwedstrijdje speel lukt het wel allemaal. Alsof ik niet mag winnen ofzo en het expres moeilijker word gemaakt. Dat vind ik nep.
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die rond.half 4 online wilt spelen?
     
  16. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Niveautje lager is de enige optie denk ik. Op topspeler is het nog goed te doen. Enige probleem is dat je zelf dan te makkelijk gaat winnen.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat haat ik echt man. Daarom zet ik de keeper altijd wat meer naar het midden bij een vrije trap van de CPU. Dan scoren ze niet zo vaak met een vrije trap. Overigens speel ik niet meer op Superstar. Omdat het niet mogelijk is om het voor goede spelers leuk en zeer moeilijk te houden moet het wel een beetje op deze manier. Anders ben je geheid binnen een maand of 2 veel te sterk voor de CPU geworden.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    :D
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Nice, is wel alleen voor de 360 toch?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja, voor de PS3 moet je die WENB file downloaden, die is ook top.
     

Deel Deze Pagina