[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ziet er dus nog echt niet uit.... animaties houterig en niet realistisch... hoop dat ze hier nog wel aan gaan sleutelen! Oogt allemaal erg fake!
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik ga uiteraard weer de demo(s) proberen, maar was het afgelopen keer niet zo dat bepaalde zaken in de demo gewoon GOED waren/voelden, en dat het toen in de release-versie weer minder was!?

    Of dat ze het middels een patch 2-3 maanden na release weer hadden verneukt ofzo!?

    Ik ben benieuwd. FIFA maakt ieder jaar hele kleine stapjes sinds het goede FIFA09, maar er blijven ook zaken in zitten die al jaren zeer ondermaats en/of irritant zijn, zoals de eindeloze schermen en menu's, de matige replays, geen fatsoenlijke player-editor, etc etc.
     
  3. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben bang dat het grafische deel niet er niet (veel) meer op vooruit gaat. Konami gooit het dit jaar over de ''gameplay'' boeg, je zal het dus echt moeten spelen om het verschil te voelen, het grafische deel is er dit jaar geen verschil met PES 2012.

    Ja inderdaad, de eerste demo op PC/PS3 schijnt echt heel goed te zijn geweest. De retailversie van PES 2012 was dan weer een stuk minder. Hopelijk is de retailversie van PES 2013 gewoon gelijk goed!
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Eerste PC demo was idd top! Zag er ook erg goed uit!
     
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ziet er weer goed uit hoor. Ben benieuwd waar al die fitness spullen voor zijn. Misschien om je speler beter te maken of kun je je eigen training facility maken? PES zoiezo altijd boven FIFA maar dat is niet om te dissen maar gewoon persoonlijke keus.
     
  6. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0

    Die spullen zijn om je spelers beter te maken als je op cc druk rechts beneden op youtube krijg je subtitle
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind het ook maar matig... Het / draaienlopen blijft zo houterig
     
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    guys, ik heb deze versie afgelopen zondag gespeeld... namens pesholland als pers op het pesleague toernooi

    De animaties zijn close up enigzins houterig, maar met de gameplay view oogt en voelt het heerlijk.

    het tempo is wat langzamer gemaakt en het is daardoor een stuk realistischer. Een officiele preview volgt nog, maar wij zijn erg enthousiast.
     
  9. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Konami kon mij nog niets vertellen, zou top zijn!

    hoe kom jij daaraan?
     
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is nog niet officeel gemeld door Konami inderdaad, maar op het WENB worden verschillende links gegeven, vooral van Latijns Amerikaanse game sites geloof ikik, waar ze zeggen dat de ze al weten wanneer de eerste demo gaat uitkomen, 25 juli dus. Tuurlijk nog niet 100% zeker totdat Konami dit ook meldt, zal toch ook wel een dezer dagen gebeuren zou je denken.

    Maar erg vet dat jij hem al hebt kunnen spelen! Graphics hetzelfde, maar gameplay wel stukken beter, kan je dit bevestigen? ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  11. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    gameplay, zoals passen en schieten is echt heerlijk. de bal is een stuk zwaarder. handmatig schieten kreeg ik totaal niet onder controle... Maar dit zie ik als een uitdaging om het te leren.

    Wat mij meteen opviel is dat het verdedigen een stuk stabieler is.
    Bij Pes 2012 is het serieus af en toe een loterij of je de bal onderschept of dat de bal net aan je voorbij gaat zodat een tegenstander alleen voor goal komt te staan. Bij PES 2013 als je verdediger er staat, dan staat hij er ook echt! Balletjes onderscheppen is zoals in het echt wat makkelijker. Een stuk realistischer dus

    graphics vind ik ietsjes beter... minder onnatuurlijke bewegingen. Maar nog niet helemaal perfect. Fifa spelers vonden het erg houterig, het valt pes spelers al een tijdje niet meer op en vinden FIFA juist onnatuurlijk. Alsof ze op schaatsen staan. :)


    Maar al met al kan ik niet wachten op de demo. Als heb ik zo'n voorgevoel dat Xbox bezitters wat langer moeten wachten. Maar ook daarover geen nieuws van Konami
     
  12. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt allemaal heel goed! Ook mooi om te horen dat de graphics toch nog een klein beetje beter zijn. Volgend jaar geheel nieuwe engine dus dan krijgen de graphics als het goed is een complete overhaul. Dat van die graphics is natuurlijk ook persoonlijk, Fifa heeft betere animaties, maar ik vind dan weer als je Fifa zelf speelt het altijd een beetje cartoony overkomen.

    Over paar weekjes gewoon zelf te demo spelen want PES is echt een game die je gewoon moet spelen om te ondervinden of het lekker speelt.
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe video 'On the pitch':

     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Afgezien van het houterige, ziet het er best leuk uit moet ik zeggen.
     
  18. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Yep, spelvreugde zit wel snor lijkt mij. Die animaties is nog steeds niet meer van deze tijd, maar het lijkt er op dat het spelplezier een hoop gaat vergoeden. Zo niet alles.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    die regenboog onder je spelers.. en die pijlen waar je naar gaat pasen.. dat houterige arcade achtige voetbal.. ziet er erg crappy uit imo
     
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1

    Die dikgedrukte dingen kan je gewoon bij de instellingen uitzetten geloof ik. Dat laatste tja, hopelijk maakt de gameplay veel goed.
     

Deel Deze Pagina