1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    8.945
    Ik vaar blind op deze review van Tyrant *)
    Weer geen footie voor mij dit jaar, wacht wel op NBA2k13!

    Waar ik vroeger geweldig genoot van voetbalspellen (toch echt mijn sport) is het de laatste jaren alleen maar irritatie. Kan/Zal natuurlijk heel goed aan mij liggen, maar toch vind ik het vreemd.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ook geprobeerd, maar ik vind het niet lekker werken. Als ik naar onderen druk, of naar links, pakt hij niet altijd het mannetje links. Werkt niet prettig vind ik.

    Maargoed, iets voor PES 2014....
     
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    -Hoe vinden jullie de qua game online qua framerate? (beter / slechter dan 2012)

    -Weet iemand of de guest-invite er weer uit is (of beter zoals in 2012 er nog steeds uit is)?

    PS: guest-invite is: samen met een maatje op de bank op een console online tegen vriend(en) op afstand.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Dit is ook zoiets: gisteren knalde de servers er uit tijdens een MLO competitie waar ik in zat.

    Nu kan ik helemaal geen spelers meer signen of releasen :mad:
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ik Tyrants review lees weet ik weer helemaal waarom ik dit jaar sinds tijden maar eens voor FIFA ga ipv PES. Weer zo'n spel dat eigenlijk PES 2012.5 is.. Gaar kutbedrijf is Konami toch ook.

    Al zul je zien dat ik hem in januari alsnog haal voor een klein prijsje..
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar dan is het spel waarschijnlijk ook een stuk completer met die updates en DLC en wat er nog meer bij gaat komen.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Alle positieve berichten negeer je gemakshalve maar even ? :+
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Net nog even een wedstrijd gespeeld Man City - United, geen last van freezes gehad. Verder is het heerlijk dat je nu alle kits hebt :) Van Persie pakte me wel met 3 goals..
     
  10. Hempie

    Hempie Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee spelers online?

    Een vraagje: hoe kun je eigenlijk met twee spelers op dezelfde console een potje online spelen via PES 2013? Ik krijg nergens de optie om de controllers te kiezen, of zie ik iets over het hoofd?

    Dus: een vriend en ik zitten op de bank en willen samen in hetzelfde team spelen tegen een online tegenstander.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het maar weinig veranderd to be honest.. Er mag wel meer veranderen dan alleen de gameplay (die mij toch na 4+ maanden ongetwijfeld weer gaat irriteren) , zodat het niet voelt alsof ik al 6 jaar hetzelfde spelletje met een update speel.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het gekloot erom heen toch de druppel. Elk jaar moet ik dat maar weer negeren, league modes worden gecanceld, DLC (die eigenlijk bij de release erbij moet zitten) die pas in oktober gereleased wordt, licenties die worden ingetrokken, wijzigingen aan de ML. Enige reden dat ik hem nog zou willen is MLO, dat vond ik echt vet. Maar ik denk dat ik toch weer eens ga proberen hoe lang FIFA me weet te boeien dit jaar.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tyrant's review vind ik veel te negatief. De score van 7/10 is veel te laag als je de vooruitgang in gameplay ziet ( toch het motortje in een spel ). Alleen daar al om hoort het spel minimaal een 8 te zijn.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is maar hoe je het bekijkt. Tuurlijk gameplay is enorm belangrijk en daarom neig ik ook naar PES, vind die demo echt veel beter spelen dan die van Fifa. Alleen is een voetbalspel tegenwoordig echt wel meer dan dat. Als Tyrant dat een 7 waard vind, is dat zijn goed recht. Het gaat immers om een mening.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind dat we niet meer alleen naar de gameplay moeten kijken tegenwoordig. Tuurlijk is dat onderdeel 65% van het spel, maar die overige 35% moet wel meegaan met de tijd. PES 2013 is nog steeds het spel dat eigenlijk in 2009/2010 in de schappen had moeten liggen. Tegenwoordig is er zoveel meer mogelijk met sportspellen , maar toch blijft Konami vasthouden aan dat ouderwetse. Kijk desnoods lekker naar de concurrent qua extra mogelijkheden.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, gameplay in een voetbalgame is voor mij het belangrijkste, als dat goed is (en dat is het in 2013 ) ben ik tevreden.

    Al die andere dingen zijn bijzaak imo.
     
  17. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Gameplay is de reden waarom je een spel koopt, en de gameplay is voor mij goed genoeg om alle bullshit-elementen van PES daarmee op de koop toe te nemen. Ik vind dat de gameplay weer aanvoelt als PES 6 en PES 5, maar dan ook vernieuwend.
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    @Dyonko: Mwah ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Het enige wat ik speel is 1 vs 1 op de bank en online. Dingen zoals Ultimate Team en alle andere rand content wat FIFA biedt is voor mij irrelevant. Ik snap wel dat mensen voor FIFA kiezen puur op basis van de mogelijkheden die het spel biedt maar na een maand heb ik dat altijd wel al gezien.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Alleen laten we nou niet doen alsof de gameplay zó goed is dat hij alle andere minpunten wegveegt. Er zijn nu al aardig wat minpunten aan de gameplay. Dat wordt met de loop van maanden alleen maar erger waardoor je op een gegeven moment op het punt komt dat je PES wel het raam uit kan gooien. Als je dan niets anders hebt om op terug te vallen, hou je gewoon erg weinig over.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Liever gameplay die na maanden saai wordt, dan gameplay die vanaf het begin af aan al kut is.
     

Deel Deze Pagina