1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja durr , maar dat betekend niet dat die 2 mogelijkheden de enige zijn.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nou, op dit moment wel eigenlijk. ;)

    Kiezen tussen de lamme en de blinde.
    Al ben ik zelf van mening dat de gameplay van PES2013 prima is.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ah zo , ja ik doelde meer puur op PES 2013 en liet FIFA weg.

    Tja ik baal er gewoon van dat het elk jaar weer net niet is. Betekend niet dat het slecht is (heb toch zeker weer 300 uur in PES 2012 gestoken) , maar het zou gewoon fijn zijn als we eens een echt vernieuwende PES kregen (bijvoorbeeld deze gameplay , maar dan met even iets betere graphics, betere sfeer in stadions , betere onlinemogelijkheden etc.). Dan voelt het tenminste niet als telkens hetzelfde spelletje.
     
  4. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens gelezen dat de gameplay van pes 2013 weer aanvoelt zoals pes 5 of 6!!

    Is dit echt waar, want aan pes 6 op de ps 2 was ik helemaal verslaafd?

    Iemand een objectief antwoord?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Probeer de demo?
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Engine beperkingen heh.... Ik verwacht dat PES 2014 zwaar kut gaat zijn, omdat ze nog aan het wennen zijn aan de nieuwe engine (FOX).

    Feitelijk hebben ze gewoon veel te lang gewacht met een nieuwe engine. Daar hadden ze op de achtergrond al hard aan kunnen werken de afgelopen jaren.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nee, want Konami flikt het weer om gewoon een halve game te leveren. Lees eens de reacties van Dyonko en Shin. Dat zegt genoeg.

    Al die bullshit elk jaar met PES is eigenlijk gewoon schandalig. En we slikken het steeds weer omdat de gameplay dit jaar echt fantastisch is.
    Maar als game is het gewoon een 7je.

    Voor mij is de gameplay gewoon het belangrijkste dus ik heb dit hele weekend zitten spelen :D.
     
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan degene die er om zeuren dat de aankleding van de game ronduit slecht is echt geen ongelijk geven. Dit is gewoon slecht bij PES. Ja natuurlijk kan je alles aanpassen met OF (haleluja), maar in principe koop je een game omdat deze compleet hoort te zijn. Het is toch belachelijk dat er pas half oktober een update komt waarbij Van Persie dán pas bij MANU zit? Die transfer is op 17 augustus afgerond, dat is een maand voor het uitbrengen van de game.

    Je kan mij echt niet vertellen dat het echt niet mogelijk is om direct met de release een update uit te brengen waarbij de spelers in het juiste team staan. We hebben toch ook een update gekregen waarbij er drie stadions zijn toegevoegd? Hoe moeilijk kan het dan zijn om gelijk een transfer update uit te brengen?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Precies.

    Anyway, back to MLO:

    [​IMG]
    _O_

    Heerlijk teampje.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, ik vind de demo van FIFA13 ook erg leuk. Als het qua gameplay veel zou verschillen, was ik alsnog voor PES gegaan hoor. Ik vind het elkaar niet veel ontlopen op het moment. Al moet je dat met FIFA nog maar afwachten, kan ook dat je na een maandje telkens op dezelfde manier scoort.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De meeste reviews zeggen dat dit weer zo is, alleen al daarom is PES in mijn ogen de betere footie qua gameplay.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ja en nee. Vorig jaar konden we PES pas op 20 oktober kopen. Toen waren de transfers direct beschikbaar als je het spel voor de eerste keer opstartte.

    Nu kunnen we het spel een maand eerder spelen en gaan we zeuren over de transfers en eventuele andere features die momenteel ontbreken. Natuurlijk zijn de transfers bij FIFA wel doorgevoerd, maar dat is ook wel een heel ander team heh.

    Nu Konami zich in speciaal voor PES in Engeland gaat vestigen, moeten we hopen op een prachtige 2014 game. Wat mij betreft mag Konami zelfs de hulp inschakelen van liefhebbers. Zat gasten die bijv. een gehele competitie tot in de kleinste details willen onderhouden in ruil voor een gratis exemplaar.

    Daar kan Konami veel meer uithalen als het moet.
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hadden ze niet ooit een samenwerkingsverband met Sports Interactive, de makers van de Football Manager reeks? (voor de stats)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als EA de transfers op tijd kan laten kloppen, moet Konami dat ook lukken. Je kan me niet wijsmaken dat zoiets enorm veel tijd kost.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Precies, neem gewoon 5 stagiares die vanaf september alle transfers gaan doorvoeren, opstellingen invoeren en gezichten maken en je bent klaar?
    Het moet makkelijk mogelijk zijn om 10.000 gezichten in het spel te stoppen (ja dat meen ik).
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Net had de scheidsrechter dezelfde kleur als mijn tenue |:-

    Godver echt al 5 potjes online achter elkaar verloren. Raak daar zo gefrustreerd van zeg
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
  17. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    is er al een option file voor Pes13?
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja voor de 360 is er de DAYMOS OptionFile
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
  20. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Eindelijk Lekker hoor!
     

Deel Deze Pagina