1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dank voor de review, helder en duidelijk.

    Helaas moet ik dan zeggen dat het dit jaar toch fifa 13 wordt.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wanneer komt jouw review?
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik plaats hem wel gewoon hier. Maar ik heb niet altijd veel tijd, ik ga hem donderdag verder schrijven. Ik ben wel bijna klaar dus ik zal ff een en ander aanpassen. Ik wil er echter een cijfer aan hangen en dat kan niet op deze site.
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Erg vervelend ja, maar goed, ik ben er inmiddels na al die jaren online footie games wel aan gewend.

    In deze versie neem ik dan gewoon PSG, gisteravond nog een hele spannende pot gespeeld tegen Barca, werd uiteindelijk 0-0, mede omdat mijn tegenstander in de 90e minuut een pingel mistte. :+
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ja eigenlijk is een 7 ook veel te laag gezien het plezier wat ik er uit haal.
    Daarnaast heb ik nog vrij weinig tegen de nieuwe CPU gevoetbald, hopelijk snel een praline master league starten.

    Qua plezier scoort het een dikke 8.5. Maar ik hoop dat mensen niet teveel op cijfertjes afgaan :p
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als ik je ergens mee kan helpen geef je maar een gil ;)
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou moe, jij kijkt ook wie iets zegt hè? Ik herinner me dat ik jou ook duidelijk aangaf dat een 7 veel te laag was en dat het minimaal een 8 moest zijn.
    Toen kwam je met allerlei argumenten om die 7 te rechtvaardigen en nu zeg je dit :D
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap in de review is het verschil tussen een game en een footie. Je zegt dat het als game een 7 is, maar als footie heel sterk is. Een footie is toch gewoon een voetbalgame?
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hij bedoelt dat het voetballen zelf top is, maar de rest eromheen wat minder.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hij bedoelt de randzaken die ook goed moeten zijn. Zoals de presentatie, graphics etc etc
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het is lastig om na 2 dagen een goede review te schrijven over een footie. Ik had al een heel stuk geschreven, maar 4 dagen later dacht ik over bepaalde zaken anders omdat ik die nog niet goed genoeg had bekeken.

    Ik zou het spel eerst een 9 willen geven, daar ben ik echter van teruggekomen. Natuurlijk, het gaat om de gameplay, maar alles eromheen is gewoon ook van belang. Hoe meer ik speel hoe meer irritatiepunten ik tegenkom. Het probleem is dat die andere footie qua gameplay anders is, maar niet per definitie slechter, het is een smaakding. Dan ga je bedenken, ik schrijf de review niet alleen voor mezelf, dan geef ik het een 9. Ik heb namelijk andere behoeften als het om mijn footie gaat dan een ander. Maar je moet wel proberen om je eigen oordeel duidelijk te geven, maar je moet ook jezelf de ruimte geven om in de schoenen van een ander te staan, je lezers dus. En dan gaat het cijfer gewoon simpelweg omlaag.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    wat een flauwekul allemaal. je kunt het tot in de kern terugbrengen: het is jouw ding met alle tekortkomingen of niet. Ga nou niet allemaal janken omdat er geen nike op shirtjes staat. Alsof je dat wel kon verwachten. Gameplay is master, mits je dat momemtum-ding van PES zoekt en ook kan voelen. Heb je dat niet dan is het een K*T spel.
     
  13. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Jows!!! Op basis van de eerst helft had het wel al 0-3 voor mij kunnen zijn.:thumbs: Wel typisch dat ik dan in de tweede helft waarin jij duidelijk de overhand had toch nog scoor!

    Ik las ergens volgens mij door Tyrant: dat het online zo lagloos is. Eerlijk gezegd is dat bij de PS3 helemaal niet het geval... Er is niet veel lag maar het loopt zeker niet zo soepel als in de single player. Is dat op de xbox wel?

    Verder las ik bericht over die trieste lui die op het laatst toch voor een topteam kiezen terwijl je laat zien dat je met een zwakker team te willen spelen... Dat heb je altijd aan het begin van een nieuwe game. Over een tijd blijven de liefhebbers over en dan is het echt leuk online. Met PES 2012 heb ik me online ook juist de laatste maanden het meest vermaakt!
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nice ik heb nu Cavani gekocht voor in de spits :D.

    Qua plezier krijgt de game een 8.5.
    Dat betekent nog niet dat de game een 8.5 waard is IMO.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, maar je kunt moelijk verwachten dat een spel een 9 verdient als er gewoon zoveel niet klopt aan het spel, al is dat voornamelijk (ook aan de gameplay schort nog wel e.e.a. in mijn ogen, maar dit terzijde) aan de randzaken. Er zijn heel veel gamertjes die het wel van belang vinden dat je met licenties kunt spelen, dat er niet plots hele singelplayer mogelijkheden uitgesloopt zijn, dat er niet eens transfers zijn ge-update enz.enz..

    Jij zit daar minder mee blijkbaar, ik ook. Maar veel anderen niet en daar dien je wel rekening mee te houden imo. De gameplay vind ik zeker goed, maar niet flawless, dus in dit geval is het niet zo dat de gameplay alles goed maakt. Het maakt een beetje goed, maar niet alles.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klopt, op basis van 1e helft had jij zeker voor moeten staan. 2e helft kreeg ik twee 100% (1 op 1) kansen die ik verkloot. Daarna jij nog een bal op de paal.

    Uiteindelijk redelijk gelijk opgaand, ware het niet dat de beste kansen toch voor jou waren en de 0-1 opzich verdiend was. Dit was een beetje Dortmund - Ajax van vorige week. Dortmund ietsjes beter, maar kansen over en weer. Had gisteren weinig tijd, van de week nog maar een x proberen.

    Overigens lichte lag op momenten. Vraag me af of dat bij de 360 beter is. Opzich wel goed te doen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Amper lag op de 360...
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kun je op de PS3 wel 2vs2 spelen? Kan iemand dat even checken voor mij?
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Online kon ik gisteren iemand joinen op mijn eigen console (invite guest user en die kon ik een controller toewijzen). Dat zou de persoon aan de andere kant van de lijn dus ook moeten kunnen).
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij kan het op de 360 niet.
     

Deel Deze Pagina