1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha ik word volgens mij niet goed begrepen. Natuurlijk wil ik graag winnen en vind ik het niet leuk om te verliezen. Maar wel als dit op een normale manier gebeurd. Constant alles op Ronaldo of Messi geven en vervolgens solo's en schieten vind ik niet leuk om tegen te spelen. Daarom wil ik graag juist dat mensen die tegen mij spelen met mindere teams spelen, omdat je dan hun echte kwaliteit kan zien. Iedereen kan winnen met top teams, hiervoor is minder skill nodig en daarom vind ik het altijd zo laf dat iedereen voor dat soort teams kiest.

Natuurlijk vind ik het jammer als ik verlies maar wanneer dit gebeurd op een faire manier, dus dat ik helemaal word weggespeeld en mijn tegenstander gewoon veel beter is, kan ik hiermee leven. Het is alleen zo jammer dat wanneer je een snelle match online doet je 50% kans hebt dat je tegen Real speelt, de andere 50% is tegen Barca. Zo kan ik ook wel winnen.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Iets zegt mij dat we onderling maar gewoon eens een paar potjes met mindere teams moeten gaan spelen. ;)

3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Volgens mij is op de 360 veel vaker dat er barca/real word gekozen dan bij ps3. Ps3 zijn er vaak wel mensen die een ander team kiezen.

Jammer dat de chat er uit is dan kon je nog fair teams vragen.

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bring it on! Voeg mij maar toe, GT is AlexF1606. Ik weet niet of ik vanavond tijd heb btw.

Je zou eventueel nog als naam van de match room 'Low teams, no Barca/Real' kunnen zetten. Dit werkt bij mij meestal wel in ieder geval.

5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Komt goed, en anders een ander keertje!

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Met vrienden nemen we nooit topteams. Helaas zitten er bij digitaalgras geen voorwaarden aan teamkeuze.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je bedoelt het toernooi? Dat is alleen het eerste toernooi zo. Anderen die vorig seizoen vaak meededen kunnen je zeggen dat we daarna geen een toernooi met de twee topteams hebben gespeeld.
    Alleen bij het Kick-off toernooi wilden we een soort easy-going toernooi hebben met weinig eisen.

8. mussi

mussi Guest

Nope zelfs gratis neem ik em niet aan. Ik heb hem zelf op release dag gekocht en op dezelfde dag verkocht

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Je hebt de game een echte kans gegeven dus. 8)

10. mussi

mussi Guest

Jahwel. Ik heb even cariere opgestart. Had een paar potjes demo gespeeld, zo saaii pfff.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Pure aanname.

12. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net besteld bij 12game.com
    Ik hoop dat hij weer aanvoelt zoals pes 6 en online perfect is.
    om licenties geef ik niks, wel jammer dat er geen bundesliga is!

Zou ik hem maandag al kunnen ontvangen trouwens?

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Serieus een paar potjes? Dan kan je echt een goede mening vormen.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mijn review is af boys, ik zal hem vanavond nog sturen naar Xboxworld.

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ben benieuwd! Ze hebben dus toch contact met je gezocht en je overgehaald? ;)

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ze hoefde me niet over te halen hoor :+ Ik vond het leuk om te doen en ik heb het voor Digitaalgras wel vaker gedaan. Er is wel een limiet aan woorden, anders had ik 8 pagina's vol geluld, dat is jullie bespaard gebleven. Ik heb de MLO en de algehele online ervaring achterwegen gelaten. Ook omdat dat wel goed zat voor zover ik zelf heb ervaren en gehoord. Ik heb zo eerlijk mogelijk mijn mening over de game gegeven in elk geval en de fanboy (een beetje dan) buiten boord gelaten haha.

17. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
  18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Dacht ook eens een lobby aan te maken met ''no top teams please'', hopend op een potje FCU tegen een andere laagvlieger.

Tegenstander kiest een random team met Messi, C Ronaldo, Iniesta, Lavezzi etc. :F: En ook een gevaarlijke vrije trap door de CPU laten nemen natuurlijk, die gelukkig niet zat.

Uiteindelijk maar 2-1 verloren waar een gelijkspel terecht zou zijn geweest, toch blijft t jammer dat mensen zo hun plezier uit een spelletje halen imo.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jammer dat online anno 2012 genegeerd wordt, dat is toch wel een van de populairste mode...

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ze zouden de optie moeten hebben om alleen maar met teams te spelen die minder goed zijn, dat je bepaalde teams kan filteren.

Deel Deze Pagina