mag wel hopen dat we op zijn minst community optie krijgen zoals die was. Erg fijn om met vaste vriendengroep in te spelen.
Hoe komt het dat PES nooit alle licenties kan bemachtigen? Vragen sommige ploegen te veel geld omdat Fifa bv. tegen Arsenal zegt dat ze 100 000 euro betalen voor de licentie en Konami dat geld niet op tafel kan leggen en het niet goedkoper kan krijgen?
Fifa heeft die licenties en dus kan Konami die niet krijgen. Ze zijn ook erg duur en EA is wel een heel stukkie rijker dan Konami...
Van m'n Xbox. Ik dacht dat de FK cheat over was omdat ik 2x meemaakte dat hij de timer liet lopen en vervolgens het balletje 2m ver rolde... Blijkbaar was ik te enthousiast. Op PESfan staat het ook trouwens. Rechten liggen niet bij clubs maar bij de FA. Die hebben een exclusieve deal met EA (€€'s). Konami heeft nu kunnen regelen dat ze 2 clubs uit de EPL mogen gebruiken.
EA heeft de exclusieve rechten van de EPL bemachtigd. Lastig verhaal dan dus. Dit contract hebben ze echt al jaren geleden afgesloten, daarom heeft Konami ze nooit weten te bemachtigen. Ze kunnen hierdoor slechts 1 of 2 licenties kopen.
Eén club volgens mij: Man Utd. Trouwens is er vannacht inderdaad noodonderhoud aan de servers geweest zie ik net: http://www.konami.jp/we/online/2013/?tg=nl&pf=x360
Tottenham ook. Ze mogen er altijd 2, trouwens zelf te kiezen. Dus het is ook geen licentie van United, dat hebben ze gewoon zelf gekozen.
Tottenham Hotspur is nu 'gewoon' North East London. They are no longer licensed, being named North East London once again.
Er was geloof ik nog een team toch? Edit: o dit jaar enkel Manchester United.. Haal die er dan ook uit, kun je iig nog de kits veranderen voor volgend jaar