1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Zou ff wachten Han, komt volgende week een update als het goed is, omdat die nu uit is niet werkt met de datapack.
    Na de megaupdates in oktober komt er weer een nieuwe en dan is het volgens mij ff klaar tot aan de winterstop.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, bedankt voor de info :)
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    1e jaar 6e geeindigd, wat me recht geeft op Europa League.
    Mijn opstelling ziet er nu zo uit:

    -------------------------Igerretxe---------------------------------------
    Gamst Pedersen------Xabi Prieto----------------------------Griezmann
    -------------------------------------Gundogan----------------------------
    -------------------------Gorka------------------------------------------
    Alberto---------------Nouhou------Demidov----------------------mr x
    ------------------------------Maksimov oid-----------------------------

    Op de bank oa Schurrle, Guerrero en Asamoah Gyan. Heb een vermogen van 36 miljoen over, dat bewaar ik en dan kan ik volgende zomer eens goed inkopen
     
  4. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    PESHOLLAND CUP 1 OKTOBER
    vanaf 20:30 uur
    Eerste PES 2013 toernooi op Pesholland


    [​IMG]

    Aangezien er momenteel nog geen community mode in PES13 zit, gaan we vanaf volgende week maandag 1 oktober 2012 starten met een wekelijkse PESHOLLAND CUP. Elke maandag avond zal er een officieel Pesholland Cup toernooi plaatsvinden.

    Daarnaast hebben we de ranking van eind vorig seizoen geperfectioneerd en hier is een nieuwe basis voor vastgesteld. Neem nu dus deel aan de Pesholland Cup en vind jezelf terug in de Pesholland ranglijst, meer info hierover:
    http://forum.pesholland.nl/showthread.php?353-PES-2013-Pesholland-leden-ranglijst


    Deze Cup bestaat uit een playoff toernooi van 16 teams en de winner gaat door naar de volgende ronde. Bij gelijkspel volgt er verlenging en vervolgens penalties. Alle wedstrijden dienen op 1 avond uitgespeeld te worden en dezelfde regels gelden als in een standaard play off cup met 1 leg per match up. en de thuispelende ploeg dient op de afgesproken tijd een wedstrijdruimte zelf in te stellen met de volgende instellingen aan:
    - 10 minuten wedstrijd
    - verlenging: ja
    - penalties: ja


    Teamkeuze: voor de eerste editie kiezen we voor de Nederlands en Belgisch clubteams
    Datum & startuur: maandag 1 oktober 2012 om 20u30
    Loting: Na alle inschrijvingen voltooid zijn, zullen we loting hier plaatsen, zo weet iedereen tegen wie hij moet spelen
    Aantal spelers: 16 spelers max, dus wees er snel bij!
    Hoe inschrijven? Hier op het forum inschrijven met je gekozen team. Dit team kan achteraf niet meer veranderd worden. De eerste 16 inschrijvers nemen deel. Dus schrijf je snel in!!


    ER IS NOG MAAR PLEK VOOR 1 XBOX SPELER, DAN ZIT DE EERSTE CUP AVOND VOL!


    :)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  5. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Online klassement is wel erg veranderd.
    Ik had eerst een paar wedstrijden moeten spelen online, voordat het weer met een puntentelling begon.

    Hoe werkt dit dat dan precies?

    En wil iemand tegen me spelen dan voeg me toe.
    Gamertag is dutchrealgamer. Speel altijd met minder goede clubs zoals newcastle en fenerbahce
     
  6. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dit voorlopig nog een prima editie van pes. Vooral het gevoel van controle is terug. Het enige grote minpunt vind ik die hoge steekballen waardoor een spits van de tegenpartij alleen op doel afgaat. Daar heb ik het gevoel dat ik er niets kan tegen beginnen. De verdedigers reageren enorm slecht op zo'n ballen nog voor je hem selecteert.
    Nog die daar problemen mee hebben? Ik vermoed dat er op andere forums toch ook al over moet zijn gepost. Hopelijk fixen ze dit nog of ligt het nu echt aan mij? Zoja hoe lossen jullie dat probleem op?
     
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik vaak heb is dat wanneer er een (hoge) steekbal wordt gegeven, de tegenstander aan mij gaat hangen waardoor ik niet op snelheid er langs kom. Het is dan duidelijk een overtreding maar dan wordt er niet voor gefloten. Zeer irritant vind ik dat.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Online of offline?

    Met hoeveel passing assistance speel je?

    Ik heb nu echt een haat liefde relatie met PES MLO.
    Heb een ziek team omdat ik gewoon kapot veel speel, maar steeds denk ik 'waarom doe ik het nog' :p

    Hopelijk snel een leuke OF. Alleen hoor ik zoveel slechte verhalen over de moeilijkheidsgraad van de AI...

    Edit:
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat voor slechte verhalen hoor je dan?
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De AI van de CPU cheat op de hogere niveaus. Als jij voorstaat, dan kan je vaak plots niets meer goed doen, de tegenstander lijkt nimmer moe te worden terwijl jouw spelers in de 75ste minuut amper nog vooruit komen, als ze willen scoren, dan scoren ze ook, wat je ook doet. Gisteren had ik weer zo'n pot, de CPU staat 1-0 achter in de CL finale (ik speel tegen Real Madrid) en plots, vlak na mijn goal, kan ik helemaal niets meer. Real is niet meer van de bal te krijgen, ik kan een bal niet meer normaal uit mijn 16 schieten en die goal valt via drie benen, via de keeper en struikelende spelers. Gaaaaaapppp, en daarna mag ik weer meedoen.
     
  11. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel offline master league met passing 1 balkje
     
  12. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Speelde eerst op topplayer en zette hem voor de grap is op pro en speelt echt een stuk vrijer naar me gevoel. Win nu alleen wel een stuk makkelijker.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dat de AI gewoon een perfecte robot is wat je afstraft wanneer zij willen.
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is ook mijn probleem. Ik speelde op superstar maar dat was niet leuk meer. Ik was altijd de baas op het veld maar ik kreeg toch een pak op de broek. Op topplayer is het iets minder maar niets is zo gaar als 70 minuten de baas zijn, eindelijk die goal te maken na hard werken om vervolgens steeds weer in de slotseconden 1 of 2 goals tegen te krijgen. CPU 2 schoten op doel, twee goals, Ome Cyrax 19 schoten op doel, 1 goal.... Dan smijt ik die controller tegen de muur aan en geef ik mijn vrouw straf. Er moet toch iemand boeten. Ik heb ooit eens een schijfje van PES doormidden gebroken en met met mezelf afgesproken het spel nooit meer te spelen. De volgende ochtend stond ik in de mediamarkt :+ Dat doe ik dus niet meer.
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Je neemt me de woorden uit de mond. ;)
    De ene dag haat ik PES en de andere dag is het echt het ultieme voetbalspel.
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dat trouwens voor bs dat je niet kan kiezen voor verlenging bij snelle online mtach?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Kan wel?
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je kon altijd tijdens het sprinten de bal iets verder vooruit tikken.
    Kan er alleen niet achter komen met welke knop ik dat in deze versie moet doen.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Sprintknop dubbel indrukken.

    Hoe bestuur je ook alweer een dude apart tijdens vrije trappen? Dat doet iedereen online :+

    En hoe doe je snel je preset tactics veranderen?
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nice! :)

    Die preset tactics switch je met je d-pad.
     

Deel Deze Pagina