1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ja ik ben echt benieuwd... vrees echter wel voor het ergste

    dat wordt handmatig bijhouden op pesholland :mad:

    :)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe bedoel je dat?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Even een vraag over die daymos files.
    Als ik kom op het moment om ze te kopieren van mijn USB-stick naar de Xbox zegt hij:
    "cannot copy between profiles"
    Hoe los ik dat op?

    EDIT: Laat maar, gevonden. De systeem gegevens-file van de USB halen...
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
  4. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    dat er heel misschien geen community mode meer in zit zoals we die kennen.

    We maakten graag gebruik hiervan omdat het in grote groepen van rond de 25-30 man een beetje chaotisch wordt als je het handmatig bij moet houden.

    ik ben bang dat ze een soort van rival ranking systeem gaan hanteren voor de community modus online. dus dat diegene die de meeste wedstrijden speelt, gewoon wint.

    dit vinden wij erg shit als het zo is
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat je hier op doelt:
    Ik zeg dan: Wat hier staat is een nieuwe feature maar dat wil niet zeggen dat de community-mode zoals we die kennen dan verdwijnt...
    Er staat in meervoud community modes, dus daarom zie ik het wel zitten.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ga je zoenen als je gelijk hebt Hanterp...

    Ik hoop dat je je moet scheren midden okt
     
  7. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Net weer zo'n vreselijke scripted wedstrijd gehad. Sta 1-0 voor en heb de volledige controle over de match. Min 65 begon het. Ik kreeg de bal niet meer weg uit men verdedeging en dan stond ik een hoekschop toe. Die word keihard binnen gekopt zonder dat ik maar iets kan reageren. 5min later tikken ze door mijn verdedeging ik probeer ze op te vangen maar zelfs rake tackles bieden geen oplossing . Dan pak ik toch de bal af en wil een lange bal spelen naar men rechtsvoor die helemaal vrijstaat maar dan komt er zo'n lullig boogballetje die nauwelijks wat verder vliegt. mijn balkje liep noghtans helemaal vol maar soit. 3 passen en binnen. 1-2 verloren.

    Bestaat er niks om dit tegen te gaan behalve heel den boel af te leggen? Een cancel knop of even pauzeren misschien.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nope ;)
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Han / Tyrant check nog ff die link. V 1.5 is niet goed, komt n nieuwe. (1.5 is voor de online players)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik wacht wel op V3.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat is er dan fout aan? Ik heb het geinstalleerd en oppervlakkig gezien leek het goed te zijn. Ik heb echter geen tijd gehad om te spelen.
     
  12. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet hoe het op Top Player is, maar met Prof gaat het me goed af.
    Gisteren CL met Real vroeg de 1-0 gemaakt tegen Man City. Vervolgens zette de COMP meer druk en kregen ze wat kansen. Ik kreeg zelf wat counters, maar wist deze niet te benutten. Uiteindelijk bleef het 1-0.

    Misschien vind je het niveau te laag, maar op prof valt het wel mee vind ik. Als je dan met een mindere club speelt is het niveau van prof niet eens zo verkeerd.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het profniveau is vele malen leuker dan op Topplayer vind ik igg. Natuurlijk, het niveau is wat lager, dat merk je wel, maar de cheats zijn ook een heel stuk minder. Ik vind het prima om te verliezen van de CPU, maar niet op de manier zoals Konami je wil laten verliezen. Ook op prof kan de cpu aardig gaan cheaten, maar ze zijn dan nog tegen te houden. Op topplayer niet, al moet die bal via 7 benen het doel in, het gaat gebeuren. Verschrikkelijk vind ik dat..
     
  14. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    niet volledig (zie Arsenal bijv) en freezes om de zoveel tijd. FF wachten nog, houd gewoon die link in de gaten.
     
  15. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Waar moet ik die invoeren dan? Ik kon namelijk wel al n paar online wedstrijden spelen zonder dat ik dit had gedaan... is toch raar?
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ja heel vreemd. Misschien is het nu nodig. Je moet het doen bij online options.
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Hoe vraag ik met BAL om de bal? kan het echt niet vinden en volgens mij elke knop al geprobeerd :p
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gewoon schreeuwen. Als het goed is zit er een speaker op de controller.
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel nu even de demo van pes voor het eerst, maar ligt het nou aan mij of is het beeld gewoon kei wazig.

    Ligt niet aan de xbox want andere games waaronder fifa zien er wel goed uit.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je FIFA gewend bent, snap ik wat je bedoelt. Zeker nu met FIFA13 is het gewoon té scherp IMO. Heb de sharpness van m'n scherm ook iets lager staan bij FIAF13.

    Dan lijkt PES ineens heel wazig, maar het valt best mee. Wel iets waziger dus ja.
     

Deel Deze Pagina