1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, heb je zeker een punt. ;) Je kan zien dat het wel vloeiender is en schieten en dergelijke gewoon strakker is. Maar het is toch altijd net iets anders als je de zelf speelt, hoe alles precies aanvoelt, zeker bij PES. Maar je hebt zeker gelijk dat het vloeiender oogt en de schoten krachtiger lijken.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    No worries mate :+

    Ja, iemand heeft idd een beta gespeeld. Maar ook dat zegt niets, zelfs een demo zegt eigenlijk niets. Want Konami kan heel goed doen alsof hun spel goed is in een demo maar de uiteindelijke versie is dan weer minder.

    Neemt niet weg dat de vids er leuk uitzien, maar daar kun je verder niet veel uithalen. Eigenlijk kun je dat pas echt als je de retailversie afwacht of de reviews daarvan.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat laatste, dat kan ik niet uit een kort filmpje halen hoor. Omdat het maar een compilatie is krijg je maar een klein stukje te zien van wat zij willen dat je ziet. De schoten hoeven niet krachtiger wat mij betreft, in PES 2012 kan je ook keihard schieten. Ik wil vooral de bal weer lekker kunnen plaatsen.
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Fifa en pes moeten gewoon samen werken kunnen ze vast de ultimate footie in elkaar knutselen!
     
  5. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Het oogt krachtiger, het is inderdaad een compilatie dus dat zegt eigenlijk niet veel. ;)
    Daarom neem ik trailers ook niet al te serieus, zoals ik al zei, het is een pure marketing tool. Fifa is altijd erg goed in het maken van trailers, die veel mensen overtuigt om de nieuwe versie weer te kopen.

    Hoop ook dat plaatsten beter is, in PES 2012 is het echt onlogisch en mis je toch de vrijheid om een bal gewoon in de rechterhoek te plaatsen als je daarop mikt.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is helemaal waar. Het is verschrikkelijk, het schieten. Ik raak zwaar gefrustreerd dat als je na een prachtige aanval het niet kunt afmaken omdat Konami beslist waar jij de bal gaat schieten. Dat random gevoel, dat heb ik nooit in een PES deel gehad. In deze wel.
     
  7. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Schieten vond ik altijd een heel sterk punt in PES, je had vaak echt het gevoel dat je zelf het gevoel had waar je een bal kon plaatsen, in PES 2012 is dit inderdaad echt helemaal weg. Veel te random, zelfs als je 1 op 1 met de keeper stond klopte er nog niks van.
     
  8. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ja er zijn manieren om dat uit te schakelen in 2012... Rt en schieten zorgt voor geplaatst schot en dat lukt wel aardig met richten.
    Ook had ik door dat na het indrukken van de schietknop de richting indrukken en vervolgens de schietknop loslaten, zorgt voor gericht schot.
    Dan heb je ook nog eens een keer diezelfde wijze maar dan naast de richting ook de RB knop vasthouden om een keihard schot te lanceren.

    Met deze weetjes wordt het weer verslavend hoor.

    Maar als ik zie hoe hard dat manual schot is in PES 2013... damn... good times :)
     
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb helaas al een tijdje geen PES meer gespeeld, maar zal het een dezer dagen nog proberen op te pakken en kijken of het dan wat lekkerder schiet. ;)

    Manual schieten wordt echt vet, dat was altijd het leuke van PES je moest het echt leren, dat manual schieten is echt een voordeel als je dat onder de knie krijgt.

    Nog een leuk filmpje.



    Kan je een beetje vergelijken. :)
    Je kan wel goed zien dat het kleurencontrast nog niet echt klopt, maar ja.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet dat je denkt dat mensen die het schieten niet lekker vinden werken niet weten hoe het moet. Ik vind het prima, maar die weetjes, dat is oud nieuws en zat ook al in de voorgaande delen. Elke PES speler kent die shizzle hoor. Dan nog is het schieten in PES 2012 te vaak random, en dat gevoel blijf ik houden.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind zelf het schieten ook te random.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat mij wel weer tegenvalt is de houterige poppetjes + geen een staat er recht! (ze lopen zo krom) of ben ik de enigste .. die dat vind?
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    nee, dat vinden de meesten. Maar dat is iets waar ze helaas niet meer aan gaan sleutelen. Dat is de volgende engine. Voor nu kan ik vrede hebben met het feit als alleen de animaties nog enigszins storen....als de rest maar verbeterd is.
     
  14. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is toch eingelijk een raar iets... Er worden altijd zoveel dingen maar geaccepteerd door de PES-fans. Wat ik zie in die filmpjes is dat de poppetjes nog net zo stijf zijn, het schieten nog steeds kut lijkt, het rennen lijkt nog steeds nergens op, maar dat nemen "we" maar voor lief? Het zou toch wat zijn als je bij Call of Duty ofzo niet kan rennen, niet kan kruipen, de pistolen niet "echt" lijken te vuren. Pes word gewoon net zoals alle andere jaren waarbij ze van alles beloven en iedereen weer hijgend achter hun computer scherm blijven geloof houden in de makers van PES. PES is dood, het word nooit weer zoals dat ene deel, dat ene deel wat gewoon geweldig was, en daar blijft iedereen maar op teren.
     
  15. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Tweet van @JonMurphy_PES:
     
  16. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Die tweet zag ik ook voorbij komen! Ben benieuwd! :D

    Overigens erger ik me niet aan het grafische aspects van PES, tuurlijk is heb ik ook perfecte animaties, maar die komen als het goed is dan volgend jaar met de nieuwe engine.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    zeiden ze 2 jaar geleden ook niet zoiets?
     
  18. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ik me niet voor de geest halen, maar kan heel goed. ;)

    Weet alleen dat ze volgend jaar met een Fox Engine gaan werken, als het goed is wordt dan het grafische aspect opnieuw opgebouwd. Tenminste dat hoop ik, want natuurlijk hoop ik ook op betere animaties en dergelijke, komt het spelplezier toch ten goede.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Sinds het naar de 360 is hoor je dat ze met een nieuwe engine bezig zijn. Voorlopig lijkt het weer niet geweldig te worden en moet ze gewoon helemaal opnieuw beginnen. Dan zitten daar maar veel fouten in maar die kan je verbeteren. Heb het idee dat ze nu gewoon niks meer beter kunnen maken.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    De PES games voor de next gen consoles worden met de FOX engine gemaakt. Als de consoles volgend jaar niet komen krijgen we denk ik gewoon PES met huidige engine.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012

Deel Deze Pagina