1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Tutorial

    [yt]7ATErYqYeD4[/yt]
     
  2. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    thnx Alex... ga ik zeker ff doen dan :)

    of misschien ff wachten tot na de patch van aankomende week?
     
  3. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    De eerste PESHOLLAND CUP op maandagavond 1 oktober was een succes! Een avond vol gezelligheid in de Xbox Live party en veel speelplezier was het gevolg. Er is nu ook al een goede Pesholland ranglijst gevormd na de uitslag van deze Cup.

    Aankomende maandagavond zal de tweede PESHOLLAND CUP plaatsvinden, we doen dit namelijk iedere maandagavond. Voor deze editie is er nog wel plek voor een paar gezellige en leuke Pes spelers.

    schrijf je hier in:
    http://forum.pesholland.nl/showthre...2-8-OKTOBER-Eredivisie-en-Belgische-clubteams

    Deze cup wordt maandagavond tussen 20:30 en 23:30 IN 1 AVOND ACHTEREENVOLGENS UITGESPEELD
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dat is al duidelijker :+
     
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    haha ja idd..

    speciaal voor jou :)
     
  6. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Raar spel toch hoor. De ene wedstrijd heb ik enorme lol en de match erna zweer ik pes nooit meer aan te raken( tot een uurtje later). Ik heb zo'n probleem om goeie aanvallen op te zetten en zit dan ook altijd te klooien met men opstelling/tacktiek maar voorlopig helpt niets. Ik vind moeilijk de ruimte eens ik aan de zestien ben. Mijn spelers worden altijd perfect afgedekt, gaat er eentje diep van mij loopt zijn verdediger er gewoon naast. Ik ben dan ook geen dribbelwonder als het om pes gaat dus speel ik lauter passing voetbal. Als iemand tips heeft? De bal rondspelen en achteruit doe ik al.

    Hoe koppen jullie eigenlijk? Ik kan maar niet scoren met het hoofd. Altijd erover. Ik mik noghtans naar beneden. Ook ballen wegkoppen blijft een probleem en reden van veel tegengoals.

    Al bij al een goed spel hoor alleen ben ik nog aan het zoeken dus een beetje hulp kan nooit kwaad.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Klinkt zo herkenbaar :+
     
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat iedereen deze haat liefde verhouding heeft 8)
     
  9. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik wil weer van pes gaan houden maar het is zo goedkoop afgewerkt. Speelt heerlijk maar vanaf het opstarten begint het japanse drama al. Slechte muziek, lelijke menus, verkrachte masterleauge en je opstelling maken op een schaatsbaan. Ik wil fifa niet meer kopen vanwege de overdreven snelle gameplay maar ik denk toch dat ik ga zwichten voor een game die wel af is en een aantrekkelijk carrieremodus heeft. Iemand anders hetzelfde dilemma? van mijn part gooien ze over pes4 een hd sausje en updaten ze de teams en noemen ze die pes 2014:). Ben ik weer happy
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nee, want ik kies substance over style.
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Even wat aan toevoegen: Vóór het kopieren van USB naar Xbox moest ik nog even de systeem-file die op de usb stond verwijderen. Als ik dat niet deed, weigerde hij bij mij te kopieren omdat er dan twee verschillende systeem-files op de Xbox stond.

    Dit wordt op de tutorial niet verteld; weet ook niet of dat bij alle Xboxen zo is.
     
  12. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Daarom ben je ook een feyenoordfan:)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Goeie comeback jongen.

    Echt, waar heb jij last van joh :emo:


    Dat is inmiddels al opgelost, die link is al snel offline gehaald.
     
  14. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Was postitief bedoeld. Daarom ook een smiley.....
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Review van tweakers online:
    http://tweakers.net/reviews/2776/pes-2013.html


    'PES draait om trucjes en FIFA is een tactische benadering van het spel'



    :lol:

    Deze is ook mooi:
    'Het is bekend dat Konami de laatste jaren met Pro Evolution Soccer behoorlijk aan de weg timmert.'

    Lol? Ze hebben dramatische jaren meegemaakt sinds de next gen :lol:
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
  16. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is altijd al zo geweest met die japanse shit maar eens de aftrap gegeven was het tot pes 6 echt een spel waardoor je jezelf op het veld waande. Nu is dat wat verdwenen al zijn ze op de goeie weg.

    PS:De meeste shit is op te lossen door onder andere option file's en ook in het edit deel kan je massa's dingen veranderen naar je zin.
     
  17. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    joh, vond t zo'n goede review...

    zweer t, die vent heeft t spel niet gespeeld
     
  18. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag vier uur achtereen tegen een vriend gespeeld. Wat een heerlijke potten. Geen moment hetzelfde. Prachtige goals, knullige goals, weergaloze acties...alles. Ja, qua gameplay vermaak ik mij opperbest en deze haalt het wel tot de volgende editie. For sure.
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Gisteren Fifa gespeeld bij een vriend, de tering die bal lijkt echt een windbal he, echt vreemde ballphysics. Het totaalplaatje is FIFA wel aantrekkelijk met de sfeer, stadions, spelers die warmlopen maar PES geeft mij echt een stijve kwa gameplay dit jaar, echt heerlijk!
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    precies de reden waarom ik PES toch het meeste speel gedurende een jaar lang en waarom Fifa nog nooit beter is geweest.
     

Deel Deze Pagina