Ik verdedig nauwelijks zelf.. Ik geef rugdekking en laat mijn andere verdedigers met X druk zetten op het middenveld. Werkt perfect. Je kunt dan ingrijpen wanneer nodig. Gebruik RT en de richting waarin je verder wilt dribbelen of RS met de richting waarin je verder wil dribbelen. En dan te bedenken dat de Fifa spelers helemaal in hosanna zijn omdat het aannemen zo moeilijk is in de nieuwste game... zit er bij pes al sinds jaar en dag in\o/
Hoe bedoel je? Is er misschien wel een update bij het starten van PES 2013, maar dat de feitelijke DLC er nog niet is? Of bedoel je iets anders?
Eindelijk met de ML beginnen dan! Kijken of het weer even verslavend wordt als voorheen. Lekker met Eriksen en Babel de COMP zoekspelen
Ik bedoel dat ik de update al gekregen heb, maar de PES 13 servers zijn nog steeds niet online, ik kan dus niet online spelen. Ik heb wel online community bij het hoofdmenu, maar ik kan daar natuurlijk niet op omdat de PES 13 servers down zijn.
Redelijk frustrerend... Al hebben we bij Pesholland goed nieuws gekregen! Op PS3 is hij wel al online namelijk