hoe maak ik dan een lobby in mijn eigen community zodat ik met 3 vrienden 2 vs 2 kan spelen? Zie niet hoe dat moet namelijk.
Kan niet... Wel 2 tegen 2 met een vast poppetje te besturen. Rechterstick indrukken en dan de rechteroptie kiezen
Maar kan je dan niet via de gewone vriendschappelijke wedstrijd ( zonder community dus ) naar een lobby gaan en daar een gewone 2-2 spelen waarin je wèl zelf alles kunt bedienen?
Wanneer zou die update nu uitkomen? Iemand enig idee? Het is te belachelijk voor woorden hoor dat dit niet lukt. Ik was van plan dit weekend ML te starten maar dat plan kan volgens mij weer even de koelkast in...
Ik heb een ruwe vertaling van jouw puntsgewijze klachten op WENB gezet ( in een speciaal topic ). Ik had geen zin om het helemaal in het Engels te vertalen, vandaar dat ik er een vertaler op losgelaten heb en het vervolgens wat heb omgewerkt. http://winningelevenblog.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=15174
Trouwens, vraagje voor de PS3 spelers klopt dit?: http://forum.pesholland.nl/showthread.php?410-Update-2-problemen&p=17286#post17286
Weet je zeker dat je ingelogd bent? Ik kan gewoon op PostReply klikken en ik kan er dan wat onderzetten.
Heb zelf nog geen tijd gehad om de update te installeren, maar zo te lezen is Konami weer lekker bezig. Is het trouwens wel al in die community mode mogelijk om met 2 spelers op dezelfde Xbox online te gaan, dus niet via een andere Xbox?
@Manomoker, kan je alleen niet posten in dat topic dat ik geplaatst heb of kan je nergens posten op WENB?
ha ha 2 vs 2 met 3 vrienden... was nog niet goed wakker. Maar kan iemand mij uitleggen hoe ik met 3 of 4 vrienden 2 vs 1 of 2 vs 2 kan spelen. Dat delen we altijd in 2012 in onze eigen geopende community. Als dat niet meer kan dan flikker ik het spel eruit. Is de enige manier waarop wij dat spel (kunnen) spelen namelijk.
daar ging ik al vanuit zo bedoelde ik het ook niet ik zeg dan ook kan niet, omdat het simpelweg niet kan. Het is in PES 2013 niet meer mogelijk om 2 tegen 2 te spelen of 1 tegen 2 te spelen met de mogelijkheid om van speler te veranderen in de wedstrijd. dit kan dus alleen maar met de modus aan dat je maar 1 speler uit het team kan besturen. schaamteloos...
Ik zou nog even wachten. Wie weet is het nog niet goed uitgezocht. Er zijn een hoop dingen anders dan vorig jaar. Ik heb zelf ook nog niet naar al de online opties gekeken. Wie weet...
te debiel dat we deze discussie uberhaupt moeten voeren toch? Zijn die lui gek geworden? (of waren ze dat al).