Ik heb direct bij launch de xbox 360 gekocht. Uiteindelijk wil je meteen games kopen, maar zijn dat vaak games die het net niet zijn. Daarnaast krijg je alleen een bare bones exemplaar. 1 controller erbij that's it. Als men een bundel gaat uitbrengen met The Division voor 450,- dan ga ik 100% een PS4 halen. De XBOX One (wat een flutnaam) wacht ik sowieso mee. Als een soort protest actie. Maar als PES 2014 echt geweldig is en GTA 4 is top en BF4 in de winter. Dan kan ik best de winter doorkomen en zien we in het voorjaar wel weer.
Vond wel een aardige op Winning Eleven forum inzake de animaties van iemand die de game op E3 heeft gespeeld. Dit in relatie tot de animaties in FIFA, welke we allemaal weten tot voor kort VEEL BETER waren.
Mijn idee is alsvolgt... Xbox One kopen met BF4 erbij... Maar tussendoor ook af en toe nog lekker op de 360 spelen met o.a. GTA V en PES 2014. Word een lekkere winter/kerstvakantie zo! Mooiste was geweest PES 2014 gelijk op de next-gen console... Maar daarvoor moeten we dus nog even geduld hebben.
Yep, dit lijkt ook mijn scenario te worden. Wat een flutinterview trouwens met die Maseida. Doe dan niets. Worden we niets wijzer van.
is gelukkig optioneel. Maar moeten ze gewoon in trainingmodus doen. Niet default aan. Slaat natuurlijk weer nergens op. Maar ja, die Jappen hebben rare smaak he.
Het is ook door die adam bhatti bevestigd dat het erin blijf hij zei "het blijft erin maar betekend niet dat het makkelijk is " zoiets zei hij ik kan die tweet niet terug vinden v
Typisch weer wat voor Adam om zoiets te zeggen. Hij weet best dat je een vrije trap op deze manier heel snel onder de knie krijgt en dat je dan in online-mode allerlei doelpunten uit vrije trappen gaat krijgen. Afgaande op het filmpje kan je zeggen dat de vrije trap in FIFA 12 zelfs nog iets moeilijker was, maar ook daarvan vloog er zo'n beetje 70% in.