1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Heerlijk dat ik dit jaar PES over sla. Ik ga toch niet op mijn PS3 een footie spelen terwijl ik 2 maanden later een PS4 heb staan (=nooit meer de PS3 aanraken). Ik koop Fifa 2014 voor de PS4, ik hoop voor Konami dat het me dan niet teveel gaat bevallen. Daar zullen ze wel niet bij stilgestaan hebben.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik zat nog best in de buurt ook :emo:

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je wet natuurlijk niet of dat het grote nieuws was hè? ;)
    Ik kijk wel of er vrijdag nog iets komt...

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit was ongetwijfeld het geweldige nieuws.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Zo geweldig was het toch niet. Konami moet niet zo overdrijven, dan :{

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Konami en overdrijven gaat helaas maar al te goed samen de laatste paar jaar.

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ze mogen van mij best wat nieuwe pictures (laten) overdrijven... De laatste vond ik wat minder.

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Insidegamer

Eén van de eerste die het visueel en grafisch vindt tegenvallen, apart.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb het ook gelezen. Ze zullen dat wel meer bedoeld hebben richting het blokkerige spelen, dat door de nog niet afgestelde FOX-engine nog niet soepel draait.

11. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    de meningen zijn zo uiteenlopend... 't wordt gewoon echt wachten op de demo. Reken op midden augustus als ik de geluiden op twitter hoor :mad:

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610

6 zeer unieke geweldige fantastische gloednieuwe innovaties _O_

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
  14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Yep, het spel zal wel goed gaan verkopen in Zuid America.

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk gaat dit niet gebeuren, maar het lijkt me leuk als ze net als bij de Spaanse competitie ook alle Nederlandse stadions namaken.
    Zal wel niet gebeuren, omdat de Spaanse competitie veel groter is qua naam dan de Nederlandse.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Argentijnse competitie. Chileense competitie. Geen Next-gen versie.
    Waar gaat dat heen..

Zal er nog een Option File voor het huidige seizoen voor PES 2013 komen?

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Geen next gen versie?!
    Wat had je dan verwacht? Ze zitten net met een nieuwe engine, wat altijd tijd kost om alles goed te krijgen. En dan ook maar gelijk een next gen? Dat kan je gewoon niet verwachten, dan heb je geen idee wat er allemaal omgaat in het ontwikkelen van zo'n spel.

18. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    nee dat is onzin... Je kan dan juist des te beter meteen beginnen om voor de nieuwe hardware te gaan ontwikkelen, aangezien dat nieuwe regels en omstandigheden met zich meebrengt. Dat is juist nu een voordeel wat EA pakt.

Hopelijk spreken ze bij Konami nu eens de waarheid en is het puur een strategische keuze geweest kijkend naar de cijfers.

Voor de mensen die de nieuwe consoles niet kunnen laten liggen is het erg rot, want teruggaan naar de oude console is iets wat je niet zo snel doet. Voor de mensen die juist eerst willen afwachten wat er gebeurd in deze next gen oorlog tussen Sony en Microsoft is het fijn om PES te kunnen spelen.

Waar je wel gelijk in kan hebben, is dat dit gewoon een tussenoplossing zal worden waarin Konami tijd koopt om zich voor te bereiden op volgend jaar september voor PES 2015.

Ik blijf echter hopen op een goede editie dit jaar

kom op met die demo!

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat is wat ik ook bedoelde! Denk je ook eens in dat veel mensen nog geen geld ( of andere redenen ) hebben om de Xbox 1 te kopen: Wat maakt Konami dan voor die klanten als ze gelijk voor de Xbox 1 zouden gaan ontwikkelen? Die staan dan in de kou, want als je gelijk de game voor Xbox 1 ontwikkelt, kan je dat niet doen voor de Xbox 360, tenzij je een slap aftreksel van PES 2013 produceert, anders heb je er geen tijd voor. Immers, de meeste ontwikkelaars zitten dan op de next-gen versie.
    Nee, ik denk dat Konami een goede beslissing genomen heeft door eerst PES 2014 voor de 360 en de PS 3 te maken en daarna pas zich te richten op de Xbox 1.
    En dan nòg moet je je afvragen of je niet ook blijft ontwikkelen voor de 360 want zoals gezegd niet iedereen heeft geld voor de Xbox 1...

Laatst bewerkt: 6 aug 2013
  20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon voor beide ontwikkelen, zo werkt het nou eenmaal. Dit kost Konami een hoop klanten die ze heel goed kunnen gebruiken want volgens mij zijn de verkopen van de eerdere delen al niet denderend.

Deel Deze Pagina