1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Demo twee weken na gamescon dus. Vaag.... Waarom niet direct na de gamescon? Anyway, vind deze trailers er altijd zeer matig uitzien. Wil het in actie zien met normale camera's. Nieuwe gameplay video's van de Konami booth zullen de komende dagen voorbijkomen.

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Als de demo goed speelt! Is mijn keuze snel gemaakt! Vind het er mooi uitzien Echt Champion leugue gevoel! Of zal ik gewoon pre-orderen

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Vorige twee jaren kregen we twee demo's en wilde Konami feedback. Daar lees ik nu niets over...

@Appie: Ik pre-order nooit omdat sommige winkels het spel dan te laat laten bezorgen. Ik hoop er altijd op dat ik het spel een dagje eerder kan krijgen. Soms lukt dat, alhoewel het de laatste jaren steeds moeizamer is om het vroeger te krijgen.

4. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    ik ben idd benieuwd naar de gamescom filmpjes!

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Onrealistisch weer. San Siro vol?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik had eigenlijk wel wat screenshots van de verschillende menu's willen zien...

8. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja dat viel mij ook al op :lol:

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ...maar als een groot PES-speler als jij in San Siro speelt zit het toch wel vol? ;)

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Als ik Pes speel is het bij mij ook altijd uitverkocht maar ja ik ben dan ook erg bekend pij o.a PesHolland

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Alleen als mijn ego ook meedoet :+ Vraag maar aan Mgwlee of ik het nog kan :thumbs:

Nee, ik baal echt dat PES niet uitkomt op de Next-Gen. Ongelofelijk dom, dan poetsen ze de graphics maar gewoon wat op, maken het wat vloeiender, I don't care. Je hoeft niet steeds het wiel opnieuw uit te vinden, daar zit niemand op te wachten. Ik zit te wachten op een Next-Gen PES, nu moet ik Fifa 2014 wel kopen.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik had het gelezen :) Bij jou verandert een controller letterlijk in een truuken-doos :thumbs:

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je moet helemaal niets hoor, en bovendien is de Xbox 1 voor Nederland uitgesteld, dus je kan ook nog niet zo snel FIFA next gen spelen...

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik moet toch een footie spelen, en 29 november speel ik gewoon Fifa 2014, op de Next-Gen. Ik geen niet in september PES 2014 kopen, om deze vervolgens weer in november nooit meer te spelen. Ik game zeker niet meer op mijn PS3/Xbox 360 vanaf de dag dat ik een PS4 in huis heb. Zo zit ik in elkaar, ik weet dat van mezelf.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Blijft een tactische blunder waar Konami op had in moeten spelen.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Eensch, mij zijn ze er in elk geval voor jaar door kwijt, en met mij vast wel nog wat meer. Ik speel geen footies voor 2 maanden.

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben het eens met Cyrax, ze hadden het best hetzelfde kunnen houden, maar dan voor de PS4. Voor mij is het echter nog geen probleem. Ik wacht nog even tot de PS4 een beetje normaal te krijgen is. Tot die tijd zal PES 2014 voldoen. Speel het nu al bijna nooit.

Hier btw nog een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=KcDVcjuf-UM

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @Cyrax: Dus ook al zou FIFA 10x slechter zijn ga je die alsnog spelen omdat het next-gen is?

Ik moet zeggen dat ik die gameplay video van GC er ontzettend vloeiend vindt uitzien.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik kijk er als programmeur tegenaan: Wat nu als Konami door het invoeren van de nieuwe FOX-engine het simpelweg qua deadline niet had gehaald om de software niet alleen met een FOX-engine, maar ook nog eens met de nieuwe hardware van de next gen consoles goed te krijgen? Ik denk dat dat het geval is.

Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb goed nieuws voor PesHolland, mijn bestelling is geplaatst!
    @HanTerp kon niet wachten, hoop je gauw online tegen te komen!

Deel Deze Pagina