1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Even wat info die ik vond en ik ook op DG heb gezet:

Ik las net op WENB dat er inderdaad sprake van twee codes is. In die op de gamescom show floor is een versie met veel input lag en dan is er nog een versie in de business area waar die lag is gefixed:
    Over de versie op de show floor schreef iemand ongeveer hetzelfde waar Mgwlee en Dray010 het over hadden:
    Oh Oh Oh Konami, leer toch eens van je fouten. Dat er een slechte gamescon versie op de show floor is, is niet voor het eerst.

2. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
  3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het was een drama. Zo slecht, ongelooflijk. Inputlag, draaicirkel van een Bijlmerflqt en traaaaag. Sorry, maar met dit spel kan ik niks. Business had een andere versie, Fuck Konami. Als je zo'n versie op de beursvloer zet, dan krijg je mijn geld niet. Konami neemt ons niet serieus, sukkels.

FIFA op de One gespeeld, wauw. Respect, wat vloeiend en strak. Mijn keuze is gemaakt.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben het met je eens. Als Konami voor de zoveelste keer hun Gamescon versie zo verknoeit, ga je haast denken dat het ze niet interesseert wat voor versie het grote Gamescom-publiek voorgeschoteld krijgt. Dan is voor hun alleen de business-area belangrijk ( die immers een goede versie te zien kreeg ). Minachting naar het grote publiek dus.

5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb de versie in de business-area gespeeld. Het was dus de goede versie maar het liep wel erg stroperig allemaal. Misschien had iemand anders met de instellingen geknoeid je weet maar nooit. Wel raar dat er dan een andere versie is op de beursvloer...Niet echt reclame want de business versie was erg verslavend en ik wilde meer.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hoe kwam jij in de business-area? :confused:

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kun je wat verschillen opnoemen vergeleken met de FIFA's voor de current-gen?

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Daar zal toch wel een FIFA-topic voor zijn?

9. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Omdat ik voor een website werk :)

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vond je het verschil echt zo groot tussen de business-area versie en de beursvloer versie?
    Ik weet echt niet meer goed wat ik moet denken van PES 2014, de ene keer is het allemaal super positief en dan valt het weer dik tegen.

11. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik heb de versie op de beursvloer niet gespeeld. Dit omdat ik toen nog niet wist dat er twee andere versies waren. De business-area versie is waarschijnlijk de versie die we ook krijgen als demo, althans dat denk ik omdat de game aardig af leek. Konami wilde daar natuurlijk geen antwoord opgeven maar als dat zo is heb ik dus de volledige versie gespeeld. De game verschijnt 19 september dus het zal onderhand wel gold gaan. Misschien dat ze hier en daar nog wat tweaken naar aanleiding van op en aanmerkingen op de demo die tijdens Gamescom werd gespeeld. Ik vond, zoals ik al eerder zei, de game erg langzaam spelen, te langzaam voor mijn gevoel. Dit heb ik ook bij Konami gemeld. Ze zouden het meenemen.

De versie die ik tijdens het PES toernooi heb gespeeld was gewoon goed. Beetje verwarrend allemaal met de verschillende versies. Conclusies ga ik dan ook nog niet trekken want ik wacht, net zoals jullie, geduldig op de demo die op 11 september verschijnt.

Laatst bewerkt: 25 aug 2013
  12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De demo-datum hangt toch af of je Xbox of PS speelt? Voor de Xbox zou die dacht ik een dag later komen, dus 12 september, is het niet?

13. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Klopt inderdaad maar ik heb ook een PS3. My bad :)

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Konami..

Eeuwig zonde dat het , in potentie, beste voetbalspel gemaakt wordt dus zulke apen.

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vooral de marketing afdeling van Konami lijkt helemaal van het padje af.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Konami zegt nu dat de vervroegde demo-aankondiging een fout is van de Playstation site.
    De juiste datum is nog steeds 11 september voor de PS en 12 september voor de Xbox.

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Spectaculair, om maar eens een woordspelinkje te maken ;)

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Deze Arabische trailer is beter dan alle Europese :/

Deel Deze Pagina