Dit dus... Maar goed, even binnenhalen nu. Ik laat ook wel weten hoe die bevalt vergeleken met PES 2013.
Volgens Konami is dit de preview code... nog voor de gamescom code en al helemaal niet dichtbij de versie van de demo die op 11 september beschikbaar zal zijn. Wat een fout! nu spelen er zoveel mensen een demo die ze eigenlijk niet wilde laten zien aan de consument door de slechte feedback.
yep. Maar ik lees nu meer verhalen dat de demo niet meer beschikbaar is. Ach ik heb em gedownload. ga em toch even spelen
2 potjes gespeeld en maar weer verwijderd. Demos van PES 2013 en 2012 heb ik helemaal kapot gespeeld. Dit gaat nergens over. Ben benieuwd of er een andere demo komt.
Ik heb ook twee potjes gespeeld. Mening over deze demo: slechtste PES op de huidige generatie consoles. Gauw verwijderen die zooi.
Nee... de 'echte demo' komt op 11 en 12 september uit... De versie die je nu speelt is te slecht bevonden om uit te brengen. Maar ik hoor net dat door een fout van Sony, deze toch nog is uitgebracht. het spel komt 19 september uit
Ook voor jou geldt Nee... de 'echte demo' komt op 11 en 12 september uit... De versie die je nu speelt is te slecht bevonden om uit te brengen. Maar ik hoor net dat door een fout van Sony, deze toch nog is uitgebracht. het spel komt 19 september uit
Konamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, wat doe je me aaaaaaaaaaaaaaaaan. Dit is echt een verschrikking. Wat erg zeg. En dat dat geneuzel over andere codes en shit. Het is gewoon spuugbagger. Poependrollengame. Walgelijk. Boycot deze shit. Sukkels. -edit- Sony zeker gedaan? En hoe komt Sony aan deze versie? Al is het een previewversie van een previewversie van een code uit 1993, dit is echt te triest voor woorden.
Ik heb nu ook een potje gespeeld. OH MY GOD, wat slecht . Is dit echt een fout van Sony? Heb de demo maar gelijk verwijderd. Mag toch hopen dat een volgende demo beter is want dit slaat echt nergens op