1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ook grafisch?

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dus het is niets?

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is rotzooi ;-)

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, het is bijna exact dezelfde shit als op Gamescom. Deze versie is iets ouder, dit zie je vooral doordat de spelers nu wat meer glijden. Verder is alles mis wat er mis kan zijn. Grafisch is het okay, niet meer dan dat. De GC versie was wel iets mooier, dus dat zal wel goedkomen.

Maar verder is dit echt een verschrikkelijk dramaspel. Ik hoop dat ze dit nog kunnen rechtbreien door een steengoede demo in september. Ik help het ze hopen.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hm okay, dan ga ik hem niet downloaden, wachten maar op die andere demo.
    Ik vind dat wel heel raar dat je zo een demo erop zit dan.

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Input lag, framedrops, draaicirkels van een vrachtwagen... gameplay-wise is alles slecht in deze demo.

En fout van Sony my ass, deze versie is gewoon aangeleverd door Konami. Sony kan niet even een demo uit de lucht toveren.

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    vorig jaar of 2 jaar geleden waren er toch ook 2 demo's van PES?

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Precies, en als Sony hem gemaakt heeft, dan heb ik nog liever een oude code van This is Football (wie kent het niet)

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha idd ;)
    Scherp!

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    "Komt dat schoooot!" :cool:

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja hahah. Zo ging dat. Geweldig _O_

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ja Konami mag oprotten met hun 2 versies. Ten eerste schieten ze zichzelf enorm in de voeten. De meeste mensen weten niet eens er 2 demo's komen. Zij spelen de 1e demo en denken wat een bagger en kopen het spel niet.
    Niet dat de 2e demo veel beter is, maar waarom volgens zo een domme manier werken? Eerst een bagger demo uitbrengen en daarna een verbeterde versie. Hebben ze nog nooit gehoord van een private beta testing? Ik weet echt niet wat voor flapdrollen daar werken hoor in het pes team.
    En ten tweede hoe moeten we feedback geven. Nergens staan instructies waar, wanneer, hoe en aan wie ik feedback kan geven. Ik weet het niet laat staan een huis tuin en keuken gamer.

13. squaray

squaray Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn concept man!
    Over welke PES prijzen spreek je dan? pro15 of een xbox One? :p
    Waar gaat de eindronde door? Want Vlissingen ligt niet echt centraal.

14. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Officiele PES goodies vanuit Konami, meer kan ik nog niet zeggen. we zijn ook nog bezig met sponsors voor geldprijzen, maar we hebben ook gemerkt dat sommige spelers hierdoor net iets te fanatiek worden. En we willen het juist leuk voor iedereen houden.

Alles is online! :) wij geloven dat dit de toekomst heeft.

Meld je alvast even aan!

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ruik geld

:+

16. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15

Haha, bijna alle finalisten van de Konami Pesleague die online spelen doen mee. Dus die geur zal een beetje vaag ruiken.

die gasten zijn bizar goed.

Gelukkig hebben we voor de mensen die het puur voor de lol doen ook andere divisies. Dus als je niet zo goed kan spelen kan je misschien met wat toernooitjes een goed genoeg gemiddelde krijgen om mee te doen met het eindtoernooi.

en wie weet wat er dan gebeurt :)

Laatst bewerkt: 28 aug 2013
  17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik denk dat zelfs een directie met Reckuuza en Yellow Konami beter zou kunnen leiden dan het huidige bestuur.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die zowel de Gamescon code heeft gespeeld als de ''gelekte'' versie op PSN.
    Volgens hem is de gelekte versie veel slechter dan de Gamescon code, benieuwd naar de echte demo op 11 september.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Oh, ik heb wat posts gemist hier :D
    Heb ook wel meegelezen op WENB en daar zijn er toch een paar malloten bij die zeggen dat het een goede versie is die ze aan PES 5 deden denken en meer van die onzin.
    En nu maar hopen dat dit niet per ongeluk toch de code voor de release-versie is want dan koop zèlfs ik 'm niet :x

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Welke gamescom code? Beursvloer of die andere? Want de beursvloer code is echt niet veel beter. Die had nog meer inputlag.

Deel Deze Pagina