Probada la demo filtrada de Pes 2014 anterior a la de la Gamescom...me parece horrible. No se parece nada a la que yo probé, así que calma Vertaald: Testte de Pes 2014 demo voorafgaand aan de Gamescom gefilterde ... Ik voel me verschrikkelijk. Het ziet er niets als degene die ik probeerde, zo kalm Zou dat de business-area versie zijn? Dan is die business-area versie dus toch wel goed.
Adam heeft in een officieel bericht laten weten dat er idd geen andere weersomstandigheden aanwezig zullen zijn in pes 2014... maar vooral was het nieuws dat de spaanse stadions en de stadion editor niet aanwezig zullen zijn in PES 2014. EA heeft agressief licenties afgedwongen voor deze stadions en Konami mag nu niet eens meer hun eigen spelers de kans geven om eigen stadions te bouwen. Fans van pes starten een petitie om de strijd met ea aan te gaan. Maar 1 ding is zeker, geen officiele spaanse stadions in pes 2014 Kijk hieronder voor de petitie http://www.change.org/petitions/foo...pt&utm_medium=email&utm_source=share_petition
gvd zeg. Kvond juist heel leuk om me met de stadions bezig te houden. Ik maakte de hele premier league na. Misschien nog een jaartje pes 13 of toch eens fifa al heb ik aan die laatstse nooit echt een goed gevoel bij gehad
Jammer dat EA toch een bepaalde vibe mist qua voetbal en het gevoel daarvan. Ondanks dat Fifa mooier en beter is, blijft PES gewoon meer voetbal uitademen.
alsof die stadions wat uitmaken. Laat ze eerst maar andere dingen op orde brengen. Dat ze die licenties kwijt zijn is beter. Houden ze budget over om te gebruiken voor fatsoenlijke gameplay. En misschien iemand uit de community aannemen die trailers maakt voor ze -_-
Ik vind het niet zo een probleem van het missen van regen. Ook de stadion editor gebruikte ik weinig. Wat die petitie betreft: Dat lijkt me een kansloze missie.
Er zijn echter veel die er wel over vallen... ik ben daar niet 1 van. Het wordt bijna een principe kwestie van puristen tegen kapitalisten. jammer, want hier zou het niet om moeten gaan
Ik begrijp dat je naar de meerderheid moet kijken, of die regen wel of niet belangrijk vindt. Maar net wat je zegt, hier moet het niet over gaan. Ik vind het veel erger als er input-lag op het spel zit, of trage draaicirkels van spelers. Daar praat je over de echte gameplay: Regen zie ik als een toegevoegd snufje. In de Arabische versie hoeven ze vast ook geen regen
Nja jammer, PES heeft hoe dan ook nog de EL/CL licentie als grote pluspunt. Zal tijd worden dat de licentie weer teruggaat naar EA....
Eerlijk gezegd vind ik het veel belangrijker hoe de game speelt dan allerlei randzaken als licenties en stadions. Desnoods voetbal ik op een virtueel amateurveld. Als de gameplay maar is zoals we indertijd hebben ervaren op de PS2 etc.
Inderdaad, geen vakmensen. Ze kletsen ook maar wat, zoals publiek dat op kartonnen mannetjes lijkt, terwijl daar juist een grote vooruitgang mee gemaakt is. De grasmat leek op een lik verf en ga zo maar door. Verder lopen ze te beweren dat PES onbekend is en dat ze alleen maar van FIFA gehoord hebben. Zeker van een andere planeet gekomen
hmzzz... http://games.yahoo.com/blogs/plugged-in/ea-sells-same-fifa-game-two-years-row-193203701.html worden ze wakker?